Meeting

edwin__

Belezen gebruiker
iedereen doet maar lekker waar hij/zei zelf zin in heeft en dat heeft iedereen maar lekker te accepteren. zolang iedereen maar goed word ingelicht dat je weet waarmee je spreekt. denk bij deze meeting aan een relaxende maar toch lekker inpulsieve middag waarin elkaar een beetje leren kennen en gewoon doen waar we zin in hebben :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Tjah, Ik ga sowieso geen spul als coke/speed/bruin/etc doen. Als iemand niet al te duur wat psychadelica of zo heeft wil ik het misch best doen, maar ik denk dat het gewoon bij een joint blijft voor mij.

edwin__

Belezen gebruiker
weer even discreet.
er zal de komende maand (kan iets afwijken) op zaterdag, een meeting zijn in utrecht.
de plaats en tijd is nog niet bekend en er is nog geen gastenlijst.
in het volgende topic word gevraagd of je kunt komen of niet, ook zal er een tijd geprikt worden en word er even duidelijkheid gegeven over de hele situatie.

Bartyo

Bewuste gebruiker
Mij maakt het niks uit hoe iedereen er daar bij staat, als er maar geen rotzooi getrapt wordt toch :)
Maar ik denk dat dat helemaal goed komt met al die lieve mensjes van DF! :beer: :smoke:

Aking

Wijs gebruiker
edwin__ zei:
weer even discreet.
er zal de komende maand (kan iets afwijken) op zaterdag, een meeting zijn in utrecht.
de plaats en tijd is nog niet bekend en er is nog geen gastenlijst.
in het volgende topic word gevraagd of je kunt komen of niet, ook zal er een tijd geprikt worden en word er even duidelijkheid gegeven over de hele situatie.

erm je loopt iets achter:
viewtopic.php?f=10&t=17349

cronos

Wijs gebruiker
heb ik vandaag nog eens gefantaseerd,voordat ik dit topic las (echt waar !!!).lijkt me een leuk idee :grin: in het geval het ooit eens gebeurd,kom ik ZEKER af!!! :rockband:

cronos

Wijs gebruiker
Ellesdee zei:
cronos zei:
Aking zei:

fuck,volgend weekend? kan echt niet,heb je een pm gestuurd waarom niet :( ,ben best nieuwsgierig ,ik vraag mij soms af:hoe zien die gasten eruit op df.nl ? :tearsofjoy: ,ben echt pissig dat ik niet kan komen :( :( :( :(
we hebben ook een fototopic he als je echt zo nieuwsgierig bent :wink:

een fototopic,waar? zou ik toch niet(durven) doen hoor,beste maatjes zijn ik en de politie niet echt :tearsofjoy: ,ben niet ZO nieuwsgierig hoe jullie eruit zien hoor,maar eerder hoe jullie zijn,toffe kerels ofzo...if you know what i mean,greetings!!! :wave:

Bovenaan