Meeting

Angramar Temenos

Badass junkie
Nee, helaas niet :( .

We moeten iets prikken? En ook niet een of ander lauw concert/festival, maar echt ergens relaxt, in de natuur/kroegje etc, waar we echt kunnen praten, ervaringen uitwisselen etc. Zeg maar, niet aleen maar zitten feesten :tearsofjoy:

Plimu

Bewuste gebruiker
nicolai zei:
Dames en heren, speedheads en trippers, badass junkies en hippies...Zouden jullie allemaal even zo vriendelijk willen zijn om jullie aandacht op de schrijver te vestigen.

Ik zou het namelijk leuk vinden als we allemaal een keertje samen zouden willen komen om gewoon een hele leuke dag/middag/avond/nacht met elkaar te hebben.

Natuurlijk kan ik niet alles alleen regelen en plannen en ik zou het ook erg op prijs stellen als iedereen gewoon zijn of haar ideeen hier neerzet. Uit ervaring weet ik dat we ook vooral niet te veel moeten willen en niet teveel moeten plannen. prik een datum, kies een spot en we zien wel waar we aan het eind van de rit (trip?) zijn beland...just picture yourself in a boat on a river.

Als het jullie geen goed of leuk idee lijkt, dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Maar goed, ik hoop dat jullie het ook zien zitten allemaal. En je hoeft niet eens gezellig te zijn, als je maar een zak vol drugs meeneemt. :grin: (grapje natuurlijk, drugs zijn slecht voor je :confused: )

+1
voor de tekst en het gebruik van de emoticons
respect!
:hearteyes:

Suntablet

Bewuste gebruiker
als er eens een meeting is in Belgisch Limburg kom ik :grin: ... maarja, dit is een NL-forum
achja, wie weet.

Voor mij part met alleen bier en joints maar geen probleem als iemand anders iets anders gebruikt. Dat beslist iedereen toch zelf, niet?

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
het is een erg leuk idee,, maar we vinden nooit een plaats waar iedereen makkelijk naartoe kan.. en een meeting per regio is ook niks,, hmm.. en een meeting geven voor boven de 18 gaat niet werken, verplichte legitimatie al helemaal niet. . als er egt kinderen komen die irritant lopen rondterennen en spelen en mede df-ers om drugs gaan vragen,, dankomen zij er waarscheinlijk snelgenoeg achter als ze niet welkom zijn.. ik weet namenlijk zeker dat er hier genoeg 16/17 jarige zitten die gewoon normale conversaties kunnen aangaan zonder dat je merkt dat ze onder de 18 zijn,.. hoewel kids van 14/15 idd wel een beetje erg jong zijn soms,.. maar met zn alle gezellig praten over gebruik en ervaringen en gezellig een biertje drinken, jointje roken, lijntje nemen, pilletje doen(allemaal eigen risico) (ongelukken zullen niet snel gebeuren als ik kijk watvoor verstandige mensen er hier opt forum zitten) :rock: :tearsofjoy: kan het geen kwaad om geen leeftijdsgrens te hebben, ik denk dat de echte ''kids'' op het forum hier er zoizo echt niet veel zijn,, en die hebben vaak niet de kans er te komen,, maargoed,, verder denk ik dat er idd beter geen tripmiddelen gebruikt kunnen worden,, ik denk dat het veel gezelliger is als iedereen een lekkere lulkick heeft van de (alcohol, thc, speed, sos, mdma) dan dat iedereen plat ligt van de verdovingsshit of gek word van de psychedelica :tearsofjoy:

niet dat we massaal ergens buiten ofzo onszelf kapot moeten snuiven,slikken,drinken,roken enzo,, maar dat we gewoon met zn alle een dag prikken dat we dan eerst ergens iets gaan drinken ofzo, en daarna met zn alle in een bos/open plek/strand(noemmaarop) lekker gaan picknicken ofzo,, en dan heerlijk genieten en veel praten enzo,, drugs is inmiddels een onderwerp waar je oneindig over door kunt lullen die in veel dingen kunnen overlopen zoals: filosofie, psychiatrie, relegie, verslaving,, , noem maar op.. en dan loop der avond ergens lekker losgaan of iets eten of een andere leuke activteit,, ook kunnen we een pretpark doen,, maar daar heeft niet iedereen behoefte en/of geld voor vrees ik :wink:
samen komen we er wel uit :wink: :stoned:

vode

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zeg UTRECHT want dat is lekker centraal!

Of AMSTERDAM want daar is het vondelpark!

Ik ga verder niet, maar hier heb je al twee ideeën. :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
vode zei:
Ik zeg UTRECHT want dat is lekker centraal!

Of AMSTERDAM want daar is het vondelpark!

Ik ga verder niet, maar hier heb je al twee ideeën. :wink:

Hmm, utrecht kan fijn wezen, of adam, maar we moeten wel op het station meeten eerst en dan ergens heen gaan. Namelijk, niet iedereen kent de weg en we willen vooral niet dat lui met hun wause kop verdwaald raken.

Wromtrax

Bewuste gebruiker
Euhmm. Beatrixpark :grin::grin::grin:
Maar ik stel eigenlijk DMT voor. Maar dat 18+, tja nou ja ik vind dat moet iedereen zelf bepalen maarja dan moeten ouderen verantwoordelijkheid nemen. Aan de andere kant je hebt zo teminste goede sitters in de buurt, dus das een voordeel.

Maar oke t ligt eraan waar het is. Als het mij goed ligt kom dan wel (scheit aan me ''geen drug meer'' gezegde)

Maja wie had hier vroeger geen fake ID :beer:

Hylke

Belezen gebruiker
Gast....DMT...? Doe dan gewoon paddo's, of blowen, ook veel fijner voor je omgeving, en veel beter te controleren.

Tostini

Belezen gebruiker
lijkt me ook heel leuk om te gaan, mits de plek haalbaar is voor mij en of jullie het goed vinden dat ik kom :wink:
miss is het leuk om te investeren in een slagroomspuit en lachgas patronen, zorgt natuurlijk voor wat extra gezelligheid!

Aking

Wijs gebruiker
in hoeverre is de kadavervesting een optie?

(ikzelf heb niet echt contact met de kasteelheren aldaar :rolleyes: )

want gezien het seizoen tegen de tijd alles geregeld is ben ik wel voor een binnenmeeting :)

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
hey,

had laast zelf ook dit idee maar ik weet trouwends wel een leuke central gelegen locatie voor de meeting.

Het bos van zeist is een uitstekende trip omgeving :grin:

Aking

Wijs gebruiker
Ik ben voor een zaterdag en iets later...

dan kun je:
a. op zondag nog brak zijn
b. rond etenstijd nog enigsinds helder zijn

ik zou dus 20 september om uurtje of 15:00 voorstellen...

utrecht is fine with me :hearteyes:

nicolai

Wijs gebruiker
we kunnen niet met iedereen rekening houden natuurlijk. er is elke dag wel een feest of een evenement waar iemand van hier naartoe gaat. en sommige mensen hebben buiten de drugs ook nog af en toe wat werk te verzetten...dus het is jammer maar helaas, NIET IEDEREEN KAN ERBIJ ZIJN, maar graag wel zo veel mogelijk natuurlijk.

Ehhh...het weekend van 20/21 sept lijkt mij persoonlijk het beste. kunnen we gezellig met zijn allen deze "new era summer of love" afsluiten...want damn, het was/is een geweldige zomer he. niet qua weer, maar qua peace, love and happiness zit het wel goed. (onder de jeugd tenminste steeds beter)

en utrecht centraal it is?

en nog even voor de duidelijkheid...het is een meeting voor en door mensen die drugs gebruiken, dus het zou een beeeetje gek zijn als we geen drugs MOGEN gebruiken. het HOEFT daarentegen niet en het is vast ook gewoon gezellig als je geen drugs wilt gebruiken op dat moment. over de leeftijdsgrens...sjah, wie zijn wij eigenlijk om te zeggen dat je niet mag komen terwijl we peace, love and happiness prediken.

nicolai

Wijs gebruiker
TheGhost zei:
nicolai zei:
Dames en heren, speedheads en trippers, badass junkies en hippies...Zouden jullie allemaal even zo vriendelijk willen zijn om jullie aandacht op de schrijver te vestigen.

Ik zou het namelijk leuk vinden als we allemaal een keertje samen zouden willen komen om gewoon een hele leuke dag/middag/avond/nacht met elkaar te hebben.

Natuurlijk kan ik niet alles alleen regelen en plannen en ik zou het ook erg op prijs stellen als iedereen gewoon zijn of haar ideeen hier neerzet. Uit ervaring weet ik dat we ook vooral niet te veel moeten willen en niet teveel moeten plannen. prik een datum, kies een spot en we zien wel waar we aan het eind van de rit (trip?) zijn beland...just picture yourself in a boat on a river.

Als het jullie geen goed of leuk idee lijkt, dan hoor ik het natuurlijk ook graag.

Maar goed, ik hoop dat jullie het ook zien zitten allemaal. En je hoeft niet eens gezellig te zijn, als je maar een zak vol drugs meeneemt. :grin: (grapje natuurlijk, drugs zijn slecht voor je :confused: )

+1
voor de tekst en het gebruik van de emoticons
respect!
:hearteyes:

dank je, vind ik echt tof om te horen, want ik doe het er ook wel een beetje om. schrijven is echt een hobby van me, dus dit is een voor mij een mooi compliment

nicolai

Wijs gebruiker
het wordt sowieso een weekend...wil alleen weten wat jullie beter uitkomt. een zaterdag of een zondag?

verder heb ik azgaza gevraagd dit topic te verwijderen...ik open direct daarna een nieuw topic met daarin de informatie over het hoe, waar en met wie.

essiej666

Belezen gebruiker
mm over die leeftijdsgrens ben zelf 17 maar ik denk dat het geen probleem zou moeten zijn als ik kom ben een verstandige gebruiker en kom niet echt over als een puber die stoer wil doen op de meeste mensen :)
ik ben trouwens ook voor een zaterdag
en was het ook eens met Utrecht
tjuus
essiej

edwin__

Belezen gebruiker
leeftijds grens mijn kont.
er komen gewoon alleen mensen in het kader van inteligent drugsgebruik, dit kunnen zijn 16 jarige filosofen en hergebruikende vaders in hun midlife. leeftijd kent geen grens in het verspreiden van visie's. daarnaast is het enige probleem dat nog voort gaat komen,, het halen van genot bij de plaatselijke shop. maar dat regelt zich altijd wel. :)
peace

Angramar Temenos

Badass junkie
edwin__ zei:
leeftijds grens mijn kont.
er komen gewoon alleen mensen in het kader van inteligent drugsgebruik, dit kunnen zijn 16 jarige filosofen en hergebruikende vaders in hun midlife. leeftijd kent geen grens in het verspreiden van visie's. daarnaast is het enige probleem dat nog voort gaat komen,, het halen van genot bij de plaatselijke shop. maar dat regelt zich altijd wel. :)
peace

Bartyo

Bewuste gebruiker
Ik zou het hypocriet vinden er een leeftijdsgrens aan te hangen.. Begonnen we (sommige van ons zonder meer) niet op minderjarige leeftijd?
Het blijft ieders eigen keuze naar mijn idee, en kom op.. Het is maar een meeting en niet 1 of ander drugsfeest :wave:
Edit: of waren we het hier al over eens :beer:

Angramar Temenos

Badass junkie
We zijn der al uit, geen leeftijdscrap. Het wordt geen drugsfeest, ik bedoel mensen gaan vast wel wat gebruiken maar het is niet zo dat we daar alleen komen om helemaal waus lijnen te leggen, elk soort pil ter wereld te slikken en 3 doses bruin naar binnen te spuiten onder het roken van 20 joints...

Bovenaan