MDMA kristallen

laurenslv

Newbie
Hoi

Ik heb in de zomer op een festival voor de eerste keer MDMA geprobeerd (kristallen). Ik had toen wat 'schrik' om teveel te pakken dus ik heb een bijna volle vingertop van mn pink gepakt maar eigenlijk niks gevoelt. Een paar weken geleden heb ik het weer geprobeerd. Ik mocht soppen van een maat van me maar hij had nog maar iets meer dan 1 'dosis' dus ik mocht niet teveel pakken. Ik heb toen gesopt, weer niet veel, want volgens hem had hij nog bijna een hele hele 'dosis' voor zichzelf over. Die nacht heb ik wel kunnen feesten (tot half 6) maar ik ben er vrij zeker van dat ik nog altijd niet hét effect heb gehad dat ik zou moeten hebben. Ik voelde wel IETS maar ik had toch niet het wow-gevoel dat de eerste keer MDMA/XTC zou moeten geven. Dit zou misschien ook kunnen geweest zijn omdat ik van een vat kwam waar ik toch al 12 pinten ofzo gedronken had (ik was eigenlijk best dronken toen ik de MDMA pakte). Mijn vraag is dus, de volgende keer dat een pilletje of kristallen binnen handbereik ligt, zou ik dán pas mijn eerste, echte xtc-gevoel moeten krijgen of kan dit niet meer omdat ik al 2x MDMA geprobeerd heb (maar niet echt iets gevoeld heb...?) En hoeveel (in geval dat het kristallen zijn) moet ik dan pakken, een goeie vingertop vol? (dit keer niet van mijn pink misschien?) Ik weeg ongeveer 70 KG trouwens.Ik zou zeggen ik vraag het aan een vriend van me maar de meeste van mijn vrienden blowen alleen maar en die hebben er ook geen idee van.

Alvast bedankt :wave:

Tufnut

Badass junkie
Ten eerste moet je zorgen dat je vooraf voor goeie shit zorgt. Laat die testen! en bepaal dan je dosis. Van het testcentrum krijg je bij kristal een %. Bij pillen hoor je het aantal mg.

Een goede dosis is 1a2 mg/kg lichaamsgewicht op een avond. jij weegt 70 kg, dus 140 mg op een avond moet ongeveer goed zijn. Sommigen zijn iets gevoeliger dan anderen en anderen net iets minder. Alcohol maakt dat je het effect minder/anders voelt dus in jouw geval is dat dus nog onduidelijk. Neem daarom 180 mee ofzo, maar ga ervan uit dat je die zeer waarschijnlijk niet op hoeft te maken.

Een pil geeft een netto mg testresultaat. Kristal of poeder niet. Daarbij moet je het aantal mg nog verrekenen met het zuiverheidspercentage. BV 70%. 200 mg a 70%= 140mg. Dat is dus voor de hele avond. Ik zou beginnen met 100 mg kristal of een (halve) pil a 80 mg. Bijnemen kan altijd nog, maar heeft als je al hard gaat eigenlijk altijd minder effect dan je zou willen. Bijnemen als je niet hard gaat is eerder wenselijk.

Is dit voldoende voor je?

laurenslv

Newbie
Bedankt tufnut, erg duidelijke uitleg :wave: Testen is wel een probleem omdat ik ten eerste in België woon en ten tweede nog minderjarig ben. MDMA/pillen pakken hier is dus altijd wel een beetje een risico. Ik ken wel 1 iemand waarvan ik vrij zeker ben dat hij MDMA kan fixen dat geen rommel is aangezien ik hem er toch al een aantal keren hard op heb zien gaan.

Nogmaals bedankt :wink:

Pepnoize

Belezen gebruiker
Hay Laurens.

Ik denk dat je je eerste keer mdma nu toch al wel een beetje verneukt hebt, door dronken er aan te beginnen.

Ik kan het bij het verkeerde eind hebben; maar als je 12 biertjes gedronken hebt en dan nog aan mdma begint zal volgens mij de serotonine wel vrijkomen, maar ga je er weinig van weten / voelen door de verdoving van de alcohol.

Ik heb het toch al wel een aantal keer gehad dat ik drugs doe als ik dronken ben en er dan uiteindelijk weinig van voel... De drugs zullen dan hun werk wel doen maar je ervaart het niet. dus ik ga er dan van uit dat je serotonine nu weer wat op peil moet komen eerst.

Als ik jou was, zou ik enkele weken wachten en dan volledig nuchter aan je mdma beginnen, doseren zoals Tufnut het duidelijk omschrijft.
Je zal dan waarschijnlijk nog altijd niet de magische eerste keer ervaren zoals andere mensen, maar het zal allesinds 10 x beter zijn dan je 2 vorige 'eerste' keren.

Hopelijk heb je hier wat aan en als ik me vergis hierboven nodig ik iedereen vriendelijk uit me te verbeteren, ik ga immers enkel voort op persoonlijke ervaringen (en die van mensen rondom me)

cheers!

Tufnut

Badass junkie
laurenslv zei:
Bedankt tufnut, erg duidelijke uitleg :wave: Testen is wel een probleem omdat ik ten eerste in België woon en ten tweede nog minderjarig ben. MDMA/pillen pakken hier is dus altijd wel een beetje een risico. Ik ken wel 1 iemand waarvan ik vrij zeker ben dat hij MDMA kan fixen dat geen rommel is aangezien ik hem er toch al een aantal keren hard op heb zien gaan.

Nogmaals bedankt :wink:

Vooral Belgie is het probleem. Hier in NL zou minderjarigheid niet uitmaken, omdat het testen anoniem is. Graag gedaan trouwens.

Pepnoize zei:
Ik kan het bij het verkeerde eind hebben; maar als je 12 biertjes gedronken hebt en dan nog aan mdma begint zal volgens mij de serotonine wel vrijkomen, maar ga je er weinig van weten / voelen door de verdoving van de alcohol.

Ik weet niet of je het bij het verkeerde eind heb. ik heb nooit mijn eerste keer op deze manier beleefd, maar een combi geeft een ander effect dan de stof alleen. Die ervaring is nog nieuw en dus kan het best nog wel magisch zijn denk ik. mede ook omdat het iig beter zal zijn dan de eerste twee keer. De aanvulling om even te wchten is trouwens nog wel een goede

laurenslv

Newbie
Tja, wachten zal er niet heeel lang inzitten denk ik aangezien er de 18de echt een VET feest is in antwerpen waar ik waarschijnlijk ook wel wat ga pakken als ik de kans krijg :grin: Spijtig dat ik mijn eerste keer een beetje verneukt heb :kots: Achja, ik bekijk het langs de positieve kant: Ik heb die eerste keer nooit écht gehad dus ik weet niet welk gevoel ik gemist heb ^^

Nogmaals bedankt iedereen :wave:

Tufnut

Badass junkie
denk ik dus ook, maar zorg dat je als je het gevoel wel ontdekt heb, je niet ineens vaak gaat gebruiken, want dan kan het wel eens gaan gebeuren dat je nog lange tijd gaat weten wat je wel mist :P

Bovenaan