atbboy zei:Maar die gast waar ik het kan halen zecht dat je echt knetter hard gaat voor 2 dagen van 1 mespuntje ?
En het is Pure.
als je een groot mes neemt misschien jaatbboy zei:Maar die gast waar ik het kan halen zecht dat je echt knetter hard gaat voor 2 dagen van 1 mespuntje ?
En het is Pure.
SperSIZEboon zei:als je een groot mes neemt misschien jaatbboy zei:Maar die gast waar ik het kan halen zecht dat je echt knetter hard gaat voor 2 dagen van 1 mespuntje ?
En het is Pure.
nee, ze testen op mdma, dus een uitslag van 100mg betekent dat er bijna 120mg mdma.hcl in je pil is gestoptVigilante zei:Ik ga er vanuit dat er in pillen ook gewoon mdma hcl zit.
En volgens mij testen ze in dat geval ook op mdma hcl.
Fijn, dan weet ik dat ook weer. Dank!Aldous zei:nee, ze testen op mdma, dus een uitslag van 100mg betekent dat er bijna 120mg mdma.hcl in je pil is gestoptVigilante zei:Ik ga er vanuit dat er in pillen ook gewoon mdma hcl zit.
En volgens mij testen ze in dat geval ook op mdma hcl.
appeltaart zei:vriend van me zegt dat mdma kristallen zelfde zijn als crystal meth. is dat waar?
wil gwn ff zekerheid![]()
Die vriend van jou heeft werkelijk geen idee waar hij over praat!appeltaart zei:vriend van me zegt dat mdma kristallen zelfde zijn als crystal meth. is dat waar?
appeltaart zei:vriend van me zegt dat mdma kristallen zelfde zijn als crystal meth. is dat waar?
Ollemann zei:Nu ja, ergens zal het moment aanbreken dat je naar de kloten gaat, maar toch wakker zit. En dan met een geval van peppara maal tien. Dat gaat toch echt heel zenuwachtig wakker zijn worden.![]()

Ik denk dat je met de helft al hard genoeg gaat, maar dat hangt uiteraard wel samen met je tolerantie, maar denk niet dat je heel goed bezig bent als je deze hoeveelheden wilt gaan gebruiken.Mac... zei:40 euri voor een grammetje mdma kristallen zou ik wel neerleggen, het is (hier althans) behoorlijk crisis.
Mac... zei:40 euri voor een grammetje mdma kristallen zou ik wel neerleggen, het is (hier althans) behoorlijk crisis.
Hier is de crisis inmiddels wel voorbij, voor een grammetje betalen we hier 30 euro en nemen we 10gr word t 250e, maar ik moet toegeven dat het nogniet de prijzen zijn van voor de crisis
MArr laten we blij zijn dat t weer te krijgen is in elk geval![]()