MDMA Kristallen

atbboy

Bewuste gebruiker
Ik ga binnenkort een keer MDMA Kristallen halen, kost €40,- de gram is dat een goede prijs?
En werkt het harder dan pillen of moet ik gewoon de hoeveelheid nemen die in een sterke pil zit?
En als ik echt hard wil gaan kan ik dan 300mg pakken?

Dubz

Bewuste gebruiker
Ja. Ja. Ja.

Als je écht hard wil gaan kan je gewoon een grammetje of zes pakken.

Aalpoepert

Badass junkie
Volgens mij heb ik trouwens vaak een halve gram voor 12,50 kunnen bemachtigen.. Is dit idioot goedkoop ofzo?

salvation

Belezen gebruiker
Wat hierboven staat klopt bij mijn weten niet. Als een pil getest is op 100 mg zit daar daadwerkelijk 100 mg MDMA in. Als je 100 mg mdmakristal hebt is de hoeveelheid mdma die daarin zit afhankelijk van de zuiverheid. MDMAkristal kan maximaal 84% zijn dus zou je dan 84 mg MDMA hebben...

Verder is 40 euro in deze tijden zeker geen slechte prijs voor een gram, mits het puur is.

Dopezilla

Badass junkie
Daar heb ik ook eens over nagedacht, als je pil op 100mg is getest, bedoelen ze dan 100mg MDMA 84% of echt 100mg MDMA?

Olle

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik ga er vanuit dat er in pillen ook gewoon mdma hcl zit.
En volgens mij testen ze in dat geval ook op mdma hcl.

atbboy

Bewuste gebruiker
Maar die gast waar ik het kan halen zecht dat je echt knetter hard gaat voor 2 dagen van 1 mespuntje ?

En het is Pure.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
atbboy zei:
Maar die gast waar ik het kan halen zecht dat je echt knetter hard gaat voor 2 dagen van 1 mespuntje ?

En het is Pure.

Dan heeft ie het waarschijnlijk zelf nog nooit gebruikt. Hoe 'pure'?

Immo

Badass junkie

Misschien als je een dikke punt van een mes als dit pakt. :grin:

Aldous

Belezen gebruiker
Vigilante zei:
nee, ze testen op mdma, dus een uitslag van 100mg betekent dat er bijna 120mg mdma.hcl in je pil is gestopt

Dopezilla

Badass junkie
Aldous zei:
Vigilante zei:
nee, ze testen op mdma, dus een uitslag van 100mg betekent dat er bijna 120mg mdma.hcl in je pil is gestopt
Fijn, dan weet ik dat ook weer. Dank! :grin:

EN ja, twee dagen doorgaan op mdma lijkt me vrij stug. Het effect van mdma/xtc valt veel minder lang te rekken dan het effect van speed. Al vrij snel ga je alleen maar gaar worden van het bijnemen. ALthans, dat is mijn ervaring.

Anyway, pas op met je dealer. Sowieso zou ik wat proberen af te dingen als je ermee doorgaat, want 40 euro vind ik toch wel belachelijk worden. 30 euro is wat ik zou betalen voor zuivere mdma.

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Het zou toch een akelige vergissing zijn om te maken.
Dan denk je voor 'n lekkere mdma rush te gaan, zit je drie dagen zenuwachtig wakker te zijn.

Maar goed, sla die vriend van je eens in z'n gezicht met 'n foldertje over drugs, misschien dat 'ie dan wat bij leert.

Olle

W.F.L.

Badass junkie
Als je evenveel meth pakt als een normale dosis MDMA dan gaat er wel wat meer gebeuren dan enkel zenuwachtig wakkerblijven denk ik. :P

Dopezilla

Badass junkie
Nu ja, ergens zal het moment aanbreken dat je naar de kloten gaat, maar toch wakker zit. En dan met een geval van peppara maal tien. Dat gaat toch echt heel zenuwachtig wakker zijn worden. :grin:

Olle

beertjahh

Experimenterende gebruiker
Ollemann zei:
Nu ja, ergens zal het moment aanbreken dat je naar de kloten gaat, maar toch wakker zit. En dan met een geval van peppara maal tien. Dat gaat toch echt heel zenuwachtig wakker zijn worden. :grin:

HAHAHA Ofzo :rolleyes:

Mac...

Badass junkie
40 euri voor een grammetje mdma kristallen zou ik wel neerleggen, het is (hier althans) behoorlijk crisis.

Verder: een mespuntje ga je geen 2 dagen hard van, wie dat gelooft is zelf niet helemaal lekker. Btw over mespuntjes gesproken, ik raad het je ook niet aan om de mdma in je neus te duwen, kan je neus niet zo goed tegen en ik weet dat er mensen zijn die het wel doen etc. moeten ze allemaal lekker zelf weten, ik zou het gewoon niet doen.

Oh ja en dan was er nog iets over 300 mg in 1 keer nemen. :rolleyes: Ik denk dat je met de helft al hard genoeg gaat, maar dat hangt uiteraard wel samen met je tolerantie, maar denk niet dat je heel goed bezig bent als je deze hoeveelheden wilt gaan gebruiken.

JoorCash

Newbie
Mac... zei:
40 euri voor een grammetje mdma kristallen zou ik wel neerleggen, het is (hier althans) behoorlijk crisis.

Mwoah, crisis of niet, 40e is way overpriced. 30 euro voor een los grammetje en 25p/g als je wat meer neemt is de echte marktwaarde...

Xblister

idd, hier ook 30p/g. maar stel dat hier niks te krijgen was en ik zeker wist dat het 80 tot 84% was. zou ik er best 40 voor willen neerleggen.

Steve14

Newbie
Mac... zei:

Hier is de crisis inmiddels wel voorbij, voor een grammetje betalen we hier 30 euro en nemen we 10gr word t 250e, maar ik moet toegeven dat het nogniet de prijzen zijn van voor de crisis :confused:

MArr laten we blij zijn dat t weer te krijgen is in elk geval :grin:

livingthedream

Ik betaal 30/35 per gram.. maar 2 dagen op 1 mespuntje is onmogelijk.. mocht je al wakker blijven op dat spul. dan ben je helemaal gaar als je zoveel gebruikt dat je wakker er van blijft. 1likje +2 bommetjes voor de stad/party zijn ideaal.. dan snoep je ook niet bij (A)

~ livingthedream

Bovenaan