MDA, waar?

Zone010

Newbie
Ik heb 2x MDA gehad (uit het oostelijk deel van het land, achterhoek) en ben er kots misselijk van geworden. Ik voel me echt KUT dan! Uiteraard ging ik er in eerste instantie vanuit dat er MDMA in zou zitten waar ik me wèl goed bij voel.

1e keer keken we Click, een film die ontzettend grappig is maar ik vond hem dood eng!! En ik hoorde een underground club uit de gootsteen komen en als ik keek naar een poster van Elvis begon die tegen me te praten.. Nouwww, nadat de misselijkheid weg was eindigde ik in een lachkick. Maar leuk was anders. Kutspul!

minamo

Bewuste gebruiker
? ik deelde alleen wat mee, als je het niet gelooft is het jouw probleem:)

ik zit hier niet om dingen uit mijn duim te zuigen?....

Lauu

Badass junkie
minamo zei:
? ik deelde alleen wat mee, als je het niet gelooft is het jouw probleem:)

ik zit hier niet om dingen uit mijn duim te zuigen?....

je begrijpt me verkeerd....ik bedoel dus: toen die gast die ik ken het zij dat er MDA in zat geloofde ik er niks van...maar nu meerdere mensen waaronder jij het zeggen kan het nogwel is zo zijn

KetaNr1

Belezen gebruiker
Rooie vrouwtjes zit MDA in...
had er 6 gehad en toen ze begonnen uit te werken zat
ik in een hele goeie realistische trip....
er hong een broek over een stoel....en ik tripte daar een tshirt en een petje bij, die onzichtbare man was voorovergebogen bij het gasfornuis om een onzichtbaar sigaretje aan te steken...tusse het tshirt en het petje zat NIKS!! ghehe :P
ook zei ik steeds tege me kameraad PAP!! geef me de laptop ffe...(terwijl ik bij die kameraad thuis was)
Al bij al wel een lache avond :wink:

:wave:

FlipMeister

Bewuste gebruiker
psilocybine zei:
Ik had één enkel keertje gevonden toen ik een avond uitging in gent
Het was geen pil maar in een poeder (of gemake kristal whatever) voor
Het is veel heftiger dan dan mdma, en je voelt je echt VER weg :grin:
zeker een aanrader
de halucinaties vind ik persoonlijk opvlak wel meevallen
wil het wel eens in combi met lsd doen :rolleyes:

Klinkt gewoon als MDMA poeder...

Of had je et getest?

onderbroek

Experimenterende gebruiker
ik heb hier thuis een aantal groene duivjes en groene xxxjes liggen waar ik flink ga van spacen, erger dan ''gewone'' pillen
dunno if its mda but sounds like it

Lauu

Badass junkie
onderbroek zei:
ik heb hier thuis een aantal groene duivjes en groene xxxjes liggen waar ik flink ga van spacen, erger dan ''gewone'' pillen
dunno if its mda but sounds like it

er kan ook gewoon een goed antal mg mdma in zitten

Spor

Wijs gebruiker
FlipMeister zei:
Witte molentjes...

60 - 80 mg MDA

Gaat neet....

60 - 80 mg.... ? Zijn ze getest ? :rolleyes:

En waar je doel je op met "Gaat neet..."

Verder iemand de witte molentjes wel eens getest ? Kan me namelijk wel van vroeger vaag iets herinneren over blauwe ronde molentjes, maar dat waren hooikoortpillen van een vriend, hebben we eens over gegrapt toen van "oh die moet je eigenlijk als xtc verkopen"

Lauu

Badass junkie
Varry zei:
Laat weten hoe het was! :)

combineer het met pep...wordt nog lache dan met koninginnendag...dag erna...sinds ik doortrek...hoop niet dat ik al te aangestaard wordt :rolleyes:

ik laat het weten

Fezz

Belezen gebruiker
hallucineren dmv mdma is idd heel apart :grin: zelfs het geluid is heel realistisch (background music)

vanacht na 4 pillen toen ik thuis was ff uit raam door de straat gekeken en zag een stukje verder op allemaal mensen staan (waren struikjes enz) en kon ze ook beetje horen praten/muziek erbij alsof ze daar een feestje hadden, heel vaag :)

033Amnesia

Bewuste gebruiker
De 2e keer dat ik XTC heb genomen heb ik amper een echte love/spacegevoel gehad, maar toch (ook voor de 1e x) best hard gehallucineerd, hoewel 't mij niet 't echte MDMA gevoel leek..

Ik had 2 blauwe lovertjes (beetje 'langwerpige hartjes, geen bruiklijn) en later 1,5 (neppe lijkt mij) witte mitsibushis, iig als je zou wou breken, braken ze helemaal af in brokjes. (Dit lijkt mij niet goed ofzo toch?)

Kheb toch gehallucineerd maar niet echt goed een MDMA gevoel gehad, en nu ik het MDMA gevoel beter ken en meer ervaring mee heb, weet ik dat ik pas hallucineer na hogere dosissen. Dus het lijkt me best mogelijk dat in OF die blauwe hartjes, OF die mitsubishi's MDA zat.. (omg. Amersfoort trouwens)

Ik gebruik XTC slechts nog voor het hallucineren en vind dit supervet, dus ben toch ook wel benieuwd naar MDA.. :hearteyes:

Bovenaan