MDA, waar?

Aldous

Belezen gebruiker
flashkop zei:
Hoe je mdma moet synthetiseren ken ik al bijna van buiten :mrgreen:
Leg me eens even uit hoe je mdma dan terug omzet in mda, ik weet dat je normaal gezien bij de meeste mdma syntheses eerst op mda uitkomt, dat je dan omzet naar mdma maar ik wil trug en hoe moet dat dan???
De reactie van MDMA naar MDA vindt, zoals je hier wel vaker leest, plaats in het lichaam, een paar procent van de MDMA wordt omgezet in MDA. Deze reactie is de N-demethylation van MDMA en wordt enzymatisch gekatalyseerd (CYP3A4).
N-demethylation is ook mogelijk via the polonovski reactie maar dat is geloof ik voor tertiare amines dus of dit bij MDMA werkt weet ik niet, bovendien zal deze reactie waarschijnlijk ook nog eens gepaard gaan met O-demethylation van MDMA (correct me if im wrong, mijn kennis van organische chemie is helaas maar beperkt)
Het lijkt me idd sterk dat heel veel mensen zich hier mee bezig houden omdat ze synthese van MDA uit de bekende gondstoffen waarschijnlijk minder werk is.
Maar met dit soort vragen kan je beter terecht bij www.bluelight.ru daar lopen net iets meer (bio)chemici rond.

vogel

Bewuste gebruiker
nutsss zei:
Maar is het dan ook zo dat je ALTIJD zal gaan hallucineren als je MDA neemt? Of is het meer een bijwerking van de MDA?
Geven hogere doseringen ook andere hallucinaties? Put MDA ook iets uit net als serotonine? Werkt het 2 of 3 dagen achter elkaar ook nog?

verder geen vragen :smoke:[/quo

heb jij wijze indiaan zin om uit te zoeken of je van mda ookzo depressief word vanwege je serotonine receptoren gedoe????

:P he? hoe plaats ik zo,een citaat dat het datgene wie gezegd had dat dat lichtblauw gearceeerd is

zaagmans

Bewuste gebruiker
vogel zei:
nutsss zei:
Maar is het dan ook zo dat je ALTIJD zal gaan hallucineren als je MDA neemt? Of is het meer een bijwerking van de MDA?
Geven hogere doseringen ook andere hallucinaties? Put MDA ook iets uit net als serotonine? Werkt het 2 of 3 dagen achter elkaar ook nog?

verder geen vragen :smoke:[/quo

heb jij wijze indiaan zin om uit te zoeken of je van mda ookzo depressief word vanwege je serotonine receptoren gedoe????

:P he? hoe plaats ik zo,een citaat dat het datgene wie gezegd had dat dat lichtblauw gearceeerd is

Je gaat altijd hallucineren van MDA, maar niet zo heftig als bij paddo's of LSD bijvoorbeeld zoals sommige hier wel beweren. Het zijn slechts lichte hallucinaties. Alles is meer kleuriger en je hebt vage hallucinaties zoals je bij veel MDMA ook hebt (want 8% van de MDMA wordt vanzelf omgezet in MDA). MDA is tenslotte ook een amfetamine. Je voelt je eurforisch, maar het is allemaal wat meer visueel.

Moet als laatste wel effe zeggen dat ik na +/- 1996 iegenlijk nooit meer MDA gevonden heb. Begin 90 wel vaker.

DjTrips

Bewuste gebruiker
flashkop zei:
Had ik vorige week van mcpp pille, oranje dollars.
Was wel visueel.

mcpp pillen word je daar niet ongelooflijk ziek van ? iemand had mij ooit is 2 dollars verkocht het waren wit-achtige :confused: wit met zo vlekjes, en vriend van mij die al lang een xtc doet en veel ervan kent en zei mij dat het mcpp pillen waren en dat je ervan moest kosten enzo

heb ik mooi nog paar pille gepakt die avond
wel niet moete overgeve, maar mss kan mij maag dan al tegen et 1 en het ander...

erwin krol

Bewuste gebruiker
MCPP is rotzooi, het is de enige drug die ik weggegooid heb voor de gram op was; WTF!!!???

Anyway, ik hoop binnenkort eens iets te krijgen dat MDA is ( springt enthousiast op en neer)

DjTrips

Bewuste gebruiker
erwin krol zei:
MCPP is rotzooi, het is de enige drug die ik weggegooid heb voor de gram op was; WTF!!!???

Anyway, ik hoop binnenkort eens iets te krijgen dat MDA is ( springt enthousiast op en neer)

heb je al PMA geprobeerd ? vind ik wel lekker hard, is nogal "donker" bruine kristal, ga je echt super van, is denk ik beter als MDMA dus vergelijkbaar met MDA mss... van PMA ga je allesinds heel hard, en elke keer ik het gebruikte was de avond van gebruik ingedeelt in elke flitsen :tongueout: en 100 verhalen achterna :tongueout:

Nakkie

Newbie
zaagmans zei:
Moet als laatste wel effe zeggen dat ik na +/- 1996 iegenlijk nooit meer MDA gevonden heb. Begin 90 wel vaker.

der is bij ons iemand mee aan komen zetten van de week een zakje met poeier/kristallen zij dat het mda was ga t vanavond maar even testen dan als het zo goed schijnt te zijn :mrgreen:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Op Forgotten Ritual in zwitserland had er een kerel MDA-capsules, en t was een gentenaar, dus erges in gent moetet wel te vinde zijn denkik...

erwin krol

Bewuste gebruiker
het topic maar weer eens een zetje geven:wink: er was iemand die het voor me ging regelen maar die is met pensioen helaas.....
is gent nou de nige plek waar het te vinden zou zijn of hebben jullie nog andere tips waar ik mijn oor te luisteren kan leggen voor (geteste) MDA? Het lijkt een soort speld-in-de-hooiberg zoektocht voor me!

J0rrit

Badass junkie
Wat is ongeveer de gewenste dosis voor MDA? Als je een gram mdma neemt, en 8 % wordt omgezet, heb je dus 80 mg MDA in je lichaam in principe. Is dit genoeg om te trippen, dus in principe zou 80 mg MDA wel genoeg zijn?

Verder is het erg jammer dat je van veel MDMA niet altijd gaat hallucineren. De ene keer neem je meer dan de andere keer, en zie je niks, keer drvoor zie je bijvoorbeeld heel veel. Hangt bij mdma af van veel factoren denk ik, waaronder de omzetting naar MDA, maar dat is er maar 1 denk ik.

dfssdfde

Badass junkie
DarkScope zei:
Wat is ongeveer de gewenste dosis voor MDA? Als je een gram mdma neemt, en 8 % wordt omgezet, heb je dus 80 mg MDA in je lichaam in principe. Is dit genoeg om te trippen, dus in principe zou 80 mg MDA wel genoeg zijn?

Verder is het erg jammer dat je van veel MDMA niet altijd gaat hallucineren. De ene keer neem je meer dan de andere keer, en zie je niks, keer drvoor zie je bijvoorbeeld heel veel. Hangt bij mdma af van veel factoren denk ik, waaronder de omzetting naar MDA, maar dat is er maar 1 denk ik.

Denk niet dat 80mg dan genoeg zou zijn, want met die gram mdma hou je ook nog 920mg mdma over, dat zal ook wel wat effect geven. Voor de hallucinaties normaal wel dan, maar qua gevoel lijkt me niet...

J0rrit

Badass junkie
Ivoos zei:
DarkScope zei:

Denk niet dat 80mg dan genoeg zou zijn, want met die gram mdma hou je ook nog 920mg mdma over, dat zal ook wel wat effect geven. Voor de hallucinaties normaal wel dan, maar qua gevoel lijkt me niet...

Maar wie zegt dat 80 mg mdma zich omzet in 80 mg MDA? Misschien heb je wel een stuk meer mdma nodig, of juist minder.

YourePrivateDj

Belezen gebruiker
leuk topic:grin:

MDA is idd erg leuk,heb het nog nooit zelf gehad.Maar mijn lichaam geeft het vroeger wel al eens omgezet naar dat stofje want heb al vaak goed gehallucineerd door wat pillen :grin: Maar is nog amper te vinden..geen idee is wel altijd welkom :hearteyes:

Gisteren ook pillen genomen,goed gevoel alleen niet meer heftig genoeg..te veel gewoon geworden :(

Verwacht binnenkort MDMA(rond 10gr) en ga dan alvast 300mg nemen als dat niet te veel is,ik hallucineer erg graag dus het word afwachten tot dat moment en het effect:)

erwin krol

Bewuste gebruiker
AAAAAH, eindelijk! de elfjes hebben mijn gebeden verhoord en derhalve zal ik binnenkort wat kunnen zeggen over MDA kristallen.

Wat het weer ook wordt, hier schijnt de zon :wink:

ErwinK

Eckster C

Bewuste gebruiker
erwin krol zei:
Ik schijn dit maar niet tegen het lijf te lopen. Als iemand met 100% zekerheid MDA gehad heeft - dus niet 'ik spacede echt hard, het moet mda geweest zijn' - ben ik wel benieuwd waar dat was ( regio, stad) en hoe de pil eruit zag. DUS niet je dealer ofzo, logisch.
Ik ben heel benieuwd of het nog de ronde doet.

thanks, EK

pak gwn een bommetje van 600 a 700 mg mdma en je zit ook in de mda wereld

BelgonX

Belezen gebruiker
Eckster C zei:
erwin krol zei:
Ik schijn dit maar niet tegen het lijf te lopen. Als iemand met 100% zekerheid MDA gehad heeft - dus niet 'ik spacede echt hard, het moet mda geweest zijn' - ben ik wel benieuwd waar dat was ( regio, stad) en hoe de pil eruit zag. DUS niet je dealer ofzo, logisch.

thanks, EK

Ja help jezelf en je serotine naar de klote... en mensen vragen zich dan soms af waar MDMA dips vandaag kome... Tsjah :wave:

PS: Moet ook een zicht zijn iemand waarbij 600 à 700 gram ineens inslaat... :openmouth:

J86

Bewuste gebruiker
BelgonX zei:
Eckster C zei:
erwin krol zei:

thanks, EK

Ja help jezelf en je serotine naar de klote... en mensen vragen zich dan soms af waar MDMA dips vandaag kome... Tsjah :wave:

PS: Moet ook een zicht zijn iemand waarbij 600 à 700 gram ineens inslaat... :openmouth:

Zo iemand is behoorlijk dood hoor :)
Maar idd bij miligram kan het ook bepaald niet gezond zijn..

zaagmans

Bewuste gebruiker
erwin krol zei:

thanks, EK

Vroeger (1990 en iets later) heb ik wel vaker MDA en MDEA gehad. MDA is inderdaad wat trippy, maar niet zo erg als bijvoorbeeld paddo's of LSD. Je ziet ook niks golven, je ziet alleen vaag dingen die er niet zijn. Ik vond het wel leuk altijd. Het waren zonnetjes en in Eindhoven.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
ik had een keer 300mg mdma op en 2 pille van 150mg mdma dus 600 mg mdma, toen halicuneerde ik ook vet hard voor 3 uur lang ofzo, zag echt de hele tijd mensen lopen maar het was 4 uur s'nachts en ik was op een afgelegen stuk dus echt konden ze niet zijn xd :tongueout:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
Ik heb binnenkort capsules van 100mg MDA, zijn er nog tips over dosering etc? SWS neem ik wat prepair & repair in voor schadelijke effecten :grin:

Adreno

J0rrit

Badass junkie
zaagmans zei:
erwin krol zei:

thanks, EK

Vroeger (1990 en iets later) heb ik wel vaker MDA en MDEA gehad. MDA is inderdaad wat trippy, maar niet zo erg als bijvoorbeeld paddo's of LSD. Je ziet ook niks golven, je ziet alleen vaag dingen die er niet zijn. Ik vond het wel leuk altijd. Het waren zonnetjes en in Eindhoven.

En MDEA, meer speedy effect? MDA wel even lekker/love gevoel?

xpressurself

Bewuste gebruiker
broodplank zei:
ik had een keer 300mg mdma op en 2 pille van 150mg mdma dus 600 mg mdma, toen halicuneerde ik ook vet hard voor 3 uur lang ofzo, zag echt de hele tijd mensen lopen maar het was 4 uur s'nachts en ik was op een afgelegen stuk dus echt konden ze niet zijn xd :tongueout:

Haha JAAAAAA!!! fantastisch! Als ik pillen op heb zie ik ook altijd overal mensen/schimmen staan, en als je dan naar die plekt kijkt dan zijn ze weg en staan ze 4 meter verder ofzo, echt heerlijk is dat! plus dat ik ook altijd rasters overal overheen zie en allemaal piercings bij mensen(bij mensen die dus geen piercings hebben) :wink:

berbe

Bewuste gebruiker
erwin krol zei:

thanks, EK

ik heb blue 69 original
de kerel waar ik het van heb zei dat de werkzame stof erin mda is
klopt dit dan niet
want van blue ga je veel harder als va,n pille

takala

Bewuste gebruiker
heb mda gehad denkende dat het mdma was (de dealer dacht het zelf ook) iiieeederen had schrik van die 'mdma'. Van een mini bommetje (80-100mg) hallucineerde ik bruggen (over de rivier waar we over moesten om tot de tent te geraken), hopen mensen, m'n eigen vriendin, afval op de weg, noem maar op.
Hij had dit meegesmokkeld naar transylvania calling in roemenië. 2 dagen daarop deed ik het in combinatie met vloeibare lsd (wat een drugsparadijs was dat daar, 2C-T-7 was er ook. Een hollander had het bij :mrgreen: )
Ik weet nog dat m'n vriendin en ik allebei ongeveer 200mg (zulke hoeveelheden kan ik door ervaring goed inschatten, een weegschaaltje hebbende enzo) elks in een flesje water deden. We dronken dit binnen het kwartier op in onze tent. Van de ene moment op de andere sloeg het in als een kanon. Enorm goed voelen, maar draaien en zwalmen en plots heel gewelddadig overgeven.
Na 10 minuten gingen we naar buiten en hebben samen ontiechlijk hard gehallucineerd. Dikke lol dat we hebben gehad! :mrgreen:
Dit is alweer 8 maanden geleden, ik wil het nog wel es.

Om te vergelijken, zulke hallu's heb ik enkel van mdma bij dosissen van +400mg. En dan moet je 't al snel achtereen nemen.

Ik vind het in ieder geval een stuk grappig van iets te zien dat er niet is onder mdma/mda terwijl ik goedlachs en supergelukkig ben, dan dat ik iemand zie veranderen in iemand compleet anders onder een goeie dosis lsd (+200µg)

Wat jullie?

ps: zijn mda kwam van Gent :wave:

Soma

Bewuste gebruiker
MDMA interesseert mij de laatste tijd nimeer, maar MDA zou ik zeker wel nog willen proberen. Ik heb mss 1 keer gehallucineerd op MDMA kristallen door er veel en snel van achter elkaar te nemen en vond het echt ubervet :grin:

Vrije Geest

Belezen gebruiker
erwin krol zei:
AAAAAH, eindelijk! de elfjes hebben mijn gebeden verhoord en derhalve zal ik binnenkort wat kunnen zeggen over MDA kristallen.

Wat het weer ook wordt, hier schijnt de zon :wink:

ErwinK

En is het al binnengekomen? Ik ben zelf ook erg benieuwd naar mda.
Het lekkerste snoepje is altijd het moeilijkst te krijgen :hearteyes:

Drientje

DF-koning
Tja ik deel altijd alles uit wat ik heb... Zelfs mijn laatste peuk mag je hebben voor je joint mocht het zo uitkomen...

Tering hippie die ik ben.... :hearteyes:

X

Bovenaan