mcpp + meopp

neti

Badass junkie
zag op n buitenlandse pillensite iets staan over de cobinatie mcpp en meopp... schint erg dicht bij xtc te koen... iemand ervaring... is't hier ook te krijgen ijn de smartshop/

Wacky

Badass junkie
De algemene opvatting is dat als je XTC koopt en er zit mCPP in dan hebben ze je troep verkocht.

mCPP zit idd dicht bij MDMA, maar het is onvoorspelbaarder. Waar MDMA bijna bij iedereen super goed voelt reageren verschillende personen schijnbaar nogal verschillend op mCPP. Zeker bij gebruik van meerdere pillen wordt je er sneller ziek van.
Zelf hebben ze me 1 keer mCPP pillen verkocht. 2 vrienden gebruikt, eentje had 2,5 pil genomen en voelde zich redelijk beroerd. Ik en die anderen hadden er 1 genomen, en opzich deed die wel wat positiefs, maar heel veel minder dan een fatsoenlijke MDMA pil.

Die pillen had ik achteraf laten testen, er zat in:
11 mg MDMA
44 mg mCPP (weet niet hoe mCPP gedoseerd zou meoten worden in vergelijking met MDMA)
45 mg cafeine (das een flink glas cola, lijkt me niet zo interessant dus)

DreamWeaver

Badass junkie
Wacky zei:
De algemene opvatting is dat als je XTC koopt en er zit mCPP in dan hebben ze je troep verkocht.

mCPP zit idd dicht bij MDMA, maar het is onvoorspelbaarder. Waar MDMA bijna bij iedereen super goed voelt reageren verschillende personen schijnbaar nogal verschillend op mCPP. Zeker bij gebruik van meerdere pillen wordt je er sneller ziek van.
Zelf hebben ze me 1 keer mCPP pillen verkocht. 2 vrienden gebruikt, eentje had 2,5 pil genomen en voelde zich redelijk beroerd. Ik en die anderen hadden er 1 genomen, en opzich deed die wel wat positiefs, maar heel veel minder dan een fatsoenlijke MDMA pil.

Die pillen had ik achteraf laten testen, er zat in:
11 mg MDMA (1 tiende van een normale dosis)
44 mg mCPP (weet niet hoe mCPP gedoseerd zou meoten worden in vergelijking met MDMA)
45 mg cafeine (das een flink glas cola, lijkt me niet zo interessant dus)

Laat me raden, (witte) dollars? Ook gehad, zelfde samenstelling...

DreamWeaver

Badass junkie
Immo zei:
Als ik jou was zou ik mcpp zoveel mogelijk vermijden. kut spul. :(

Eigenlijk, puur theoretisch gezien zou mccp ideaal zijn. Het doet in principe wat xtc doet - alleen dan puur op je serotonine systeem, en veel sneller. Dus als je een erg kleine hoeveelheid zou nemen, zou je een ultieme xtc-liefdes-peak moeten krijgen. Jammer dat je er in de praktijk van gaat kotsen omdat het je voorraad zo snel uitput. Iemand zou eens goede research hierna moeten doen, mccp zou zomaar de volgende party-drug kunnen worden (als iemand het onder controle krijgt en er goede pillen uit weet te produceren).

xcrement

Belezen gebruiker
ik denk niet dat je moet kotsen omdat je serotonine voorraad op is?
Heb er zelf nooit van moeten overgeven en vond het effect wel leuk.

J0rrit

Badass junkie
DreamWeaver zei:
Immo zei:

Eigenlijk, puur theoretisch gezien zou mccp ideaal zijn. Het doet in principe wat xtc doet - alleen dan puur op je serotonine systeem, en veel sneller. Dus als je een erg kleine hoeveelheid zou nemen, zou je een ultieme xtc-liefdes-peak moeten krijgen. Jammer dat je er in de praktijk van gaat kotsen omdat het je voorraad zo snel uitput. Iemand zou eens goede research hierna moeten doen, mccp zou zomaar de volgende party-drug kunnen worden (als iemand het onder controle krijgt en er goede pillen uit weet te produceren).

waarom is het dan ideaal, dat het puur op je serotonine werkt, ik neem aan dat je bedoeld dat het daarmee niet op je dopamine werkt, wat is daar mis mee?

en werkt mccp echt zo hevig op je serotonine, dus wel love-feeling?

DreamWeaver

Badass junkie
DarkScope zei:
DreamWeaver zei:
Immo zei:

waarom is het dan ideaal, dat het puur op je serotonine werkt, ik neem aan dat je bedoeld dat het daarmee niet op je dopamine werkt, wat is daar mis mee?

en werkt mccp echt zo hevig op je serotonine, dus wel love-feeling?

Ik vind het niet erg dat het werkt op mijn dopaminesysteem, ik had het meer over het feit dat het je serotonine gelijk loslaat en in grote hoeveelheden. Op het moment gaat het allemaal te hard los, dan ga je kotsen, maar als je iets zou kunnen maken dat het wat geleidelijker gaat, heb je een nieuwe partydrug. Makkelijker aan te komen dan MDMA in ieder geval :)

hypersnap

Bewuste gebruiker
hey df'ers, lang geleden dat ik hier nog eens ben geweest.
Wel, hier ben ik weer, en direkt met een vraagje:

Ik en een vriend van me denken dat in roze hartjes mCPP zit omdat men kameraad hier slecht op ging, hij werdt paranoia en wou naar huis (hij had volledige pil binnen).
De pil is dus roos maar heeft ook wel wat rode vlekjes als je goed ziet op haar, iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? :xtc:

Greatz

(ook had ik van het weekend pil gepakt (halfje) en kreeg op het einde van de werking een zwaar gevoel dat ik moest overgeven (2x kwam het naar bove maar kon het binnehouden) en het zweet droop gewoon van men lijf. Zoude dit ook mCPP kunnen bevatten want had ergens gelezen dat je makkelijk van overgeeft? en het was ook wel 3 jaar geleden dat ik pillen had genomen :) )

Bovenaan