Wacky zei:De algemene opvatting is dat als je XTC koopt en er zit mCPP in dan hebben ze je troep verkocht.
mCPP zit idd dicht bij MDMA, maar het is onvoorspelbaarder. Waar MDMA bijna bij iedereen super goed voelt reageren verschillende personen schijnbaar nogal verschillend op mCPP. Zeker bij gebruik van meerdere pillen wordt je er sneller ziek van.
Zelf hebben ze me 1 keer mCPP pillen verkocht. 2 vrienden gebruikt, eentje had 2,5 pil genomen en voelde zich redelijk beroerd. Ik en die anderen hadden er 1 genomen, en opzich deed die wel wat positiefs, maar heel veel minder dan een fatsoenlijke MDMA pil.
Die pillen had ik achteraf laten testen, er zat in:
11 mg MDMA (1 tiende van een normale dosis)
44 mg mCPP (weet niet hoe mCPP gedoseerd zou meoten worden in vergelijking met MDMA)
45 mg cafeine (das een flink glas cola, lijkt me niet zo interessant dus)
Immo zei:Als ik jou was zou ik mcpp zoveel mogelijk vermijden. kut spul.![]()
DreamWeaver zei:Immo zei:Als ik jou was zou ik mcpp zoveel mogelijk vermijden. kut spul.![]()
Eigenlijk, puur theoretisch gezien zou mccp ideaal zijn. Het doet in principe wat xtc doet - alleen dan puur op je serotonine systeem, en veel sneller. Dus als je een erg kleine hoeveelheid zou nemen, zou je een ultieme xtc-liefdes-peak moeten krijgen. Jammer dat je er in de praktijk van gaat kotsen omdat het je voorraad zo snel uitput. Iemand zou eens goede research hierna moeten doen, mccp zou zomaar de volgende party-drug kunnen worden (als iemand het onder controle krijgt en er goede pillen uit weet te produceren).
DarkScope zei:DreamWeaver zei:Immo zei:Als ik jou was zou ik mcpp zoveel mogelijk vermijden. kut spul.![]()
Eigenlijk, puur theoretisch gezien zou mccp ideaal zijn. Het doet in principe wat xtc doet - alleen dan puur op je serotonine systeem, en veel sneller. Dus als je een erg kleine hoeveelheid zou nemen, zou je een ultieme xtc-liefdes-peak moeten krijgen. Jammer dat je er in de praktijk van gaat kotsen omdat het je voorraad zo snel uitput. Iemand zou eens goede research hierna moeten doen, mccp zou zomaar de volgende party-drug kunnen worden (als iemand het onder controle krijgt en er goede pillen uit weet te produceren).
waarom is het dan ideaal, dat het puur op je serotonine werkt, ik neem aan dat je bedoeld dat het daarmee niet op je dopamine werkt, wat is daar mis mee?
en werkt mccp echt zo hevig op je serotonine, dus wel love-feeling?
idd, nog kutter spul dan mdmaImmo zei:Als ik jou was zou ik mcpp zoveel mogelijk vermijden. kut spul.![]()