Lichamelijke reacties van XTC

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik heb zelf afgelopen zaterdag gemerkt dat mijn lichaam raar reageert op Xtc. Ik bedoel dan dat ik totaal geen kracht meer heb.

Hebben hier meer mensen last van of heb je juist andere lichamelijk reacties?
Vertel er eens over, en wat je er tegen doet.

wausie91

Bewuste gebruiker
??? weet je wat voor stof er in jouw pilletje zat
mdma?
pep?
mdea?
want normaal krijg je juist een flinke energieboost van xtc

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik kreeg ook wel energie van die pillen, maar ik had niet meer de kracht om mensen tegen te houden ofzo, snap je? wel de energie om te dansen, maar geen kracht meer om veel kracht te zetten.

Ellesdee

Badass junkie
haha ik voelde me zaterdag zoiezo raar door die pillen...
idd geen kracht in mn benen enz...
en ik ben gewend dat ik normaal supervaag word van mdma pillen... maar nu...
ik zag alles nog helder... maar ik had wel last van mn kaken enz...
plus... ik werd misselijk... last van buikpijn... wat ik ook nog nooit heb gehad van pillen... :confused:

misschien zat er iets van speed door ofzo... maar t was iig geen pure mdma...

Play_bunny

Wijs gebruiker
het waren zeker rare pillen ja :) maar wel goed te doen

Jij hebt de hele tijd gezeten ja, heb jullie bijna niet gezien die hele nacht :) Ik had bijna helemaal geen kracht meer in mijn armen, echt heel vaag..
Ik weet nu iig al dat ik niet de enige ben die er last van heeft

daarom vroeg ik me af of er anderen die hetzelfde hebben of hebben meegemaakt.

Wat doen jullie er tegen als je van dit soort dingen last hebt? :)

Het is vrij normaal dat je benen loodzwaar worden. Vooral als ie inslaat.

Mijn ervaring is als ik geen of weinig alcohol erbij drink xtc het beste werkt. Dus vol euforie en energie om te dansen, een liefdevol gevoel voor iedereen.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik heb het ook niet over geen kracht in je benen! Dat ken ik wel, dat is normaal, maar dit was voor mij niet normaal!

Ik heb het ook over de kracht verliezen uit andere delen van lichaam zoals in mijn geval mijn armen. Dat vond ik nogal vaag

Ellesdee

Badass junkie
Voor mij is t idd ook niet normaal dat ik minder kracht had in mn benen...
normaal loop ik de hele tijd rond op feestjes... op zoek naar mensen of wat dan ook...
en ik had er nou echt geen zin in...

heb idd de hele avond ergens gezeten...

Ellesdee

Badass junkie
plus....
ik was zondag nog tot 20.00 wazig... :confused:
mjah... misschien waren dat dan nog de na effecten van de lsd..
ik snap t alleen niet... heb er die zaterdagavond zelf helemaal niks van gevoeld...

weet t wel zeker... want van lsd krijg ik juist energie... :confused:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Ik denk dat er speed inzat,want kreeg dezelfde vlekken op me handen als ik speed op heb.
Ik ga hem morgen laten testen.

proton

Belezen gebruiker
Nu wordt me alles duidelijk!! Gerard Joling zit konstant aan de XTC!

Vandaar dat ie elke keer zegt:"ik heb er geen kracht meer voor" :wink:

Play_bunny

Wijs gebruiker
Trip Unit zei:
Het zijn onderhuidse bloedingen of overmatige bloedvatverwijdingingen...

Weet je dat zeker van dat het eventueel onderhuidse bloedingen zijn? Dat vind ik creapy klinken eigenlijk, om heel eerlijk zijn.

Play_bunny

Wijs gebruiker
need^weed zei:
Play_bunny zei:
Trip Unit zei:

Weet je dat zeker van dat het eventueel onderhuidse bloedingen zijn? Dat vind ik creapy klinken eigenlijk, om heel eerlijk zijn.

wat had je dan gedacht dat het gezonde bijwerkingen waren ofzo? :rolleyes:

nee absoluut niet, zo naief ben ik niet :) maar ik vind onderhuidse bloedingen toch een stuk enger dan bloedvatverwijding om heel eerlijk te zijn.
Ik ga een beetje "doemdenken" dan. Als het in je handen gebeurt, gebeurt het dan ook niet ergens anders in je lichaam. Zulk soort gedachtes.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
^ik snap je gedachtes, maarja sommige mensen, niet belediggend bedoeld hoor maar als die met hun neus op de feiten worden gedrukt gaan ze pas nadenken, net zoals jij bijvoorbeeld nou 2 keer nadenkt toen je dat woord zag staat(onderhuidse bloedingen). Hoe denk je bijvoorbeeld dat jou longen eruit zien na 5 jointjes. Het is dat men niet 1 2 3 hun eigen longen ziet en er niet erg mee worden geconfronteerd,anders hadden mensen daar denk ik ook wel anders over gedacht. Maarja ik wijk weer af van het onderwerp, sorry daarvoor :P

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Play_bunny zei:
Trip Unit zei:

Whaha ja weet het zeker....
Een blauwe plek is ook een onderhuidse bloeding,gaat wel weer weg,maar echt gezond is het nooit.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
It`s an illusion!

Er zit gewoon MDA is en je denkt dat je vlekken ziet maar die zijn er natuurlijk niet.

Als ze dr wel echt zijn is het gewoon omdat je extremiteiten weinig bloedtoevoer krijgen met stimulerende middelen en daarom worden ze blauw. Beetje rondhuppelen en het is weer goed, of je krijgt een psychose en flipt helemaal uit maar ja het is kiezen of delen schat.

Ellesdee

Badass junkie
Re: It`s an illusion!

PharmaPhreeK zei:
Er zit gewoon MDA is en je denkt dat je vlekken ziet maar die zijn er natuurlijk niet.

Als ze dr wel echt zijn is het gewoon omdat je extremiteiten weinig bloedtoevoer krijgen met stimulerende middelen en daarom worden ze blauw. Beetje rondhuppelen en het is weer goed, of je krijgt een psychose en flipt helemaal uit maar ja het is kiezen of delen schat.

lol... nah denk niet dat t mda was... ik heb iig niet er van gehallucineerd..
helemaal niet getript om eerlijk te zijn... en dat terwijl we ook nog lsd op hadden...

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Trouwens toen ik erachter kwam dat ik me 7 pillen kwijt was geraakt,toen voelde ik me ff niet goed worden.Even ging het gevoel door me heen dat me hele avond was verknalt.
Het zou zo mijn hele trip kunnen verknallen,maar gelukkig kon ik me eroverheen zetten door te denken ik koop wel bij een ander!
Pfff gelukkig :mrgreen:

Bovenaan