bij xtc klopt dat ja , met lsd of shrooms reuk je echt beterMusic junk zei:nee volgens mij ruik je hetzelfde als dat je normaal ruikt maar vind je het veel lekker ruiken omdat je strak staat, je vind de mensen en de muziek toch ook mooier...
sommige mensen kunne zelfs zonder bril( als ze die normaal wel dragen) zlefs dingne lezen van ver die ze nuchter echt niet zouden kunne lezen op LSDspacekonijn zei:bij xtc klopt dat ja , met lsd of shrooms reuk je echt beterMusic junk zei:nee volgens mij ruik je hetzelfde als dat je normaal ruikt maar vind je het veel lekker ruiken omdat je strak staat, je vind de mensen en de muziek toch ook mooier...
Jeller zei:sommige mensen kunne zelfs zonder bril( als ze die normaal wel dragen) zlefs dingne lezen van ver die ze nuchter echt niet zouden kunne lezen op LSDspacekonijn zei:bij xtc klopt dat ja , met lsd of shrooms reuk je echt beterMusic junk zei:nee volgens mij ruik je hetzelfde als dat je normaal ruikt maar vind je het veel lekker ruiken omdat je strak staat, je vind de mensen en de muziek toch ook mooier...