Lekker ruiken

ed

Newbie
Hebben jullie dat ook dat als je xtc hebt genomen,
dat alles lekkerder ruikt heb ik heel vaak dan loop ik dan door de disco en als er dan een meisie voorbij komt dan kan ik dat veel beter ruiken.

Of ben ik dan gewoon geil kan ook natuurlijk

Music junk

Experimenterende gebruiker
nee volgens mij ruik je hetzelfde als dat je normaal ruikt maar vind je het veel lekker ruiken omdat je strak staat, je vind de mensen en de muziek toch ook mooier...

spacekonijn

Badass junkie
Music junk zei:
nee volgens mij ruik je hetzelfde als dat je normaal ruikt maar vind je het veel lekker ruiken omdat je strak staat, je vind de mensen en de muziek toch ook mooier...
bij xtc klopt dat ja , met lsd of shrooms reuk je echt beter

Benn

vorige week aan een vriendin van me gevraagd of ze een nieuw luchtje had . . en toen kreeg ik zo'n reactie van "ehh ja waarom?" ..

Jeller

Badass junkie
spacekonijn zei:
Music junk zei:
sommige mensen kunne zelfs zonder bril( als ze die normaal wel dragen) zlefs dingne lezen van ver die ze nuchter echt niet zouden kunne lezen op LSD

Alfred Hein

Jeller zei:
spacekonijn zei:
Music junk zei:
sommige mensen kunne zelfs zonder bril( als ze die normaal wel dragen) zlefs dingne lezen van ver die ze nuchter echt niet zouden kunne lezen op LSD

Wow dan moet ik dat is voorleggen aan me moeder:P die loopt al jaren met een bril

J0rrit

Badass junkie
met lsd paddos of xtc zijn al je zintuigen verstoord/anders. Je ruikt, proeft, hoort en ziet anders. logisch ook, het zijn alle drie tripmiddelen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
bij xtc klopt dat ja , met lsd of shrooms reuk je echt beter[/quote]
moet je maar eens een lijn speed nemen tijdens een trip :flushed: :flushed: :flushed:

Bovenaan