Lachgas (samengevoegde topics)

Elektronik_dynamite

Badass junkie
hey zou iemand mij wat kunnen vertellen over lachgas, de werking, de prijs, waar ik het kan krijgen, hoe ik het moet gebruiken etc etc. want ik ben nogal benieuwd naar dat spul. alvast bedankt :)

Intoxicated

Wijs gebruiker
jah kheb dus zelf een jaartje geleden zo'n mooie slagroomspuit aangeschaft.... 1 keertje n investering van 45euro, maarja, die cartridges die je erin moet don kosten per 10 iets van 4,50euro ofzo..... dus verder valt t wel mee... heb alleen wel effe moeten zoeken voordat ik er 1 vond, uiteindelijk in een heel klein kookwinkeltje dat ze m hadden. Kweenie Lachgas is vooral leuk als je iets anders op hebt... zo normaal doe k t eigenlijk nooit.

matthijs

Badass junkie
Lachgas is echt goed. Het is helemaal niet een zware trip ofzo. Vooral "geinig" In combinatie met E is het ook goed :mrgreen:
Er staan wel wat topics over op DF. Je moet maar even zoeken. Heb geen zi om alles nog een keer uit te gaan leggen eigenlijk :) :P

caatje

Badass junkie
of ff naar de makro gelijk een hele doos inslaan, tis ff een uitgave maar je bespaart zo wel een hoop

Intoxicated

Wijs gebruiker
ja, maat van me heeft net een eigen bedrijfje opgezet, of is daarmee bezig, maar heeft nu net deze week zn makropas binnen, zal binnekort maar es een traytje nitrous halen, hehe. Ow kken trouwens een gast die dus ook zo'n spuit heeft gekocht en t na 1 doosje n2o niet meer leuk vond en toen ontdekte dat je er ook slagroom mee kon maken en die gast eet nu elke dag een liter slagroom :mrgreen: fucking stoners :stoned:

cunt

Wijs gebruiker
-ToXiC- zei:
ja, maat van me heeft net een eigen bedrijfje opgezet, of is daarmee bezig, maar heeft nu net deze week zn makropas binnen, zal binnekort maar es een traytje nitrous halen, hehe. Ow kken trouwens een gast die dus ook zo'n spuit heeft gekocht en t na 1 doosje n2o niet meer leuk vond en toen ontdekte dat je er ook slagroom mee kon maken en die gast eet nu elke dag een liter slagroom :mrgreen: fucking stoners :stoned:
hahaha klopt :grin: die slagroombussen heb ik ook op m'n werk gehad :) kan je erg lekkere slagroom mee maken :wink:

caatje

Badass junkie
je vult een ballon en daar zuig je aan toch? maar hoeveel ballonen je ermee kunt vullen? kdenk best een hoop

caatje

Badass junkie
kheb wel eens gedaan in een grijs verleden. Wat ik me er van kan herinneren is dat t kort maar heftig was.

spacekonijn

Badass junkie
1 patroon is een halve ballon , je hebt 2 patronen nodig voor een goede trip , het duurt ongeveer 2 minuten, het is zeker interessant ja

caatje

Badass junkie
is als je t wel beschouwd een dure aangelegenheid dan. Kweet niet wat de kosten zijn maar als die fles al rond de 40€ kost .......

caatje

Badass junkie
tjemig das nog eens prijsverschil. Dat t goedekoper was had ik als eens gehoord maar zoveel tjemig. Wat een laaielichters bij de blokker zeg

spacekonijn

Badass junkie
het is niet echt schadelijk , tenzij je veelste veel gaat gebruiken

het is wel slecht voor je vitamine B12 pijl , dus vooral vegetariers hebben er extra last van , maar dit is ook alleen bij grote hoeveelheden , ik neem altijd een vitamine B pilletje als ik klaar ben met trippen.

thor

Belezen gebruiker
lachgas

Ik heb dus van een vage vriend gehoord dat er ook lachgas in een stadium-toeter zit, ik ben dus gelijk zon toeter gaan halen. Maar toch maar eerst ff hier vragen of het verantwoord is.

-altijd via een ballon
-iemand erbij hebben
-ik weet dat ik ff out kan gaan
-alleen schadelijk bij langdurig gebruik

En weet iemand of er andere stoffen in zon toeter zitten?

Wartaal

Belezen gebruiker
Volgens mij is dit GEEN lachgas. Ik zou even op de verpakking zoeken of er nergens op staat wat het is. Ik adviseer je iig niet zomaar een gas in te ademen omdat iemand dat zei.

Doerak

Bewuste gebruiker
Gas uit zo'n toeter is levensgevaarlijk! Het is sowieso achterlijk om van een vage vriend zomaar iets aan te nemen wat betreft drugs en het dan maar meteen uit te proberen. Doe tenminste wat research voordat je iets tot je neemt. Alleen een forum bezoeken voldoet sowieso niet, naar mijn mening. Als je simpelweg het woord "lachgas" had ingetypt in Google of naar standaard drugsinformatiesites was gegaan, dan had je kunnen lezen dat je het beste lachgas kunt halen uit slagroomspuitpatronen. Hierin zit zuiver en verantwoord lachgas. Misschien dat je je vaag gaat voelen door het gas uit die toeter en dat je stem heel vaag wordt, maar het vernietigd je hersencellen sneller dan welke drug dan ook. Bewusteloosheid en coma zijn niet uitgesloten. In een omgeving waar geen directe hulp is kan dit leiden tot levensgevaarlijke situaties. Je bent gewaarschuwd.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Loop lekker langs de blokker haal een paar pakkies en koop zo'n pompje bij de halfords en klaar is kees.
Geen toeters en bellen.

thor

Belezen gebruiker
Oke, bedankt. Ik zal het gelijk even melden bij die vriend van mij... Voordat hij het nog een keer probeerd :rolleyes:

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hmm klinkt interessant :)
Waar haal ik precies die patronen (welk merk bijv.) en hoe ziet het eruit, en hoe neem ik dit tot mij ? Gaarne een dummie guide plaatsen :tongueout:

Intoxicated

Wijs gebruiker
En als je niet op internet wil bestellen Psycho Chrono, die slagroomspuiten kun je halen bij de beter huis- en keukenartikelenzaken.
En die patronen verkopen ze er ook standaard. Maar als je gewoon naar de sligro of makro ofzo gaat ben je wel een stuk goedkoper uit. :)

Doerak

Bewuste gebruiker
Laatste keer dat ik ze kocht waren ze 7 euro voor een doos van 50 stuks bij Sligro. Normaal zal de prijs daar zo rond de 10 euro voor een doos liggen. Bij de Blokker kun je ze ook kopen voor ongeveer 4 euro per doosje van 10. Dat is dus een stuk duurder.

Je hebt wel een slagroomspuit nodig die op de betreffende lachgaspatronen werkt. Je kunt ze beter niet met de hand openen, want het spul is extreem koud als het vrij komt. Rechtstreeks inademen is daarom ook geen optie, omdat het je longen kan bevriezen. Gewoon even op Marktplaats of eBay zoeken naar slagroomspuit van (het liefst) iSi. Die zijn echt top notch; snel, handig en duurzaam. Je popt één of meer patronen in de slagroomspuit en spuit deze vervolgens leeg in een ballon. In en uitademen in de ballon en laat je meevoeren met het lachgas :)

Doerak

Bewuste gebruiker
Zeker! :) Ik vind het niet echt een partydrug al schijnt het vroeger wel op housefeesten gebruikt te zijn. Met een ballonetje kun je nog wel staan, maar bij twee of meer hele patronen kun je echt alleen maar zitten. Vergeet niet dat lachgas een narcosemiddel is.

Bovenaan