Elektronik_dynamite
Badass junkie
hey zou iemand mij wat kunnen vertellen over lachgas, de werking, de prijs, waar ik het kan krijgen, hoe ik het moet gebruiken etc etc. want ik ben nogal benieuwd naar dat spul. alvast bedankt 
hoh wat kan een beetje google'en wonderen doen...doe es wat moeite hé!! :PElektronik_dynamite zei:hey zou iemand mij wat kunnen vertellen over lachgas, de werking, de prijs, waar ik het kan krijgen, hoe ik het moet gebruiken etc etc. want ik ben nogal benieuwd naar dat spul. alvast bedankt![]()
fucking stoners 
hahaha klopt-ToXiC- zei:ja, maat van me heeft net een eigen bedrijfje opgezet, of is daarmee bezig, maar heeft nu net deze week zn makropas binnen, zal binnekort maar es een traytje nitrous halen, hehe. Ow kken trouwens een gast die dus ook zo'n spuit heeft gekocht en t na 1 doosje n2o niet meer leuk vond en toen ontdekte dat je er ook slagroom mee kon maken en die gast eet nu elke dag een liter slagroomfucking stoners
![]()
Psycho_Chrono zei:Hmm klinkt interessant![]()
Waar haal ik precies die patronen (welk merk bijv.) en hoe ziet het eruit, en hoe neem ik dit tot mij ? Gaarne een dummie guide plaatsen![]()