• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Lachgas =D

spacekonijn

Badass junkie
je moet er een paar stuivers tussenleggen..
als je ff op t partyflock forum zoekt kun je ergens een hele uitleg vinden

Wortel

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
je moet er een paar stuivers tussenleggen..
als je ff op t partyflock forum zoekt kun je ergens een hele uitleg vinden
Oow oke even zoeken Thnx :grin: Ik was al ongerust :P

Pompje koste trouwens €20,95 dus buzzy heeft geluk gehad.

Edit: Kan hem niet vinden :(

buzzy

Badass junkie
Qocaïne zei:
zo buzzy! meteen maar wat lachgas patroontjes gehaald? hehe
nice report man!

jij kan ook geen maat houden hè? :P

Uuhh tuurlijk kan ik wel maat houden, gewoon doorgaan tot het op is :P :tearsofjoy:

Himself

Belezen gebruiker
je moet wel inademen en dan de n2o weer in de ballon blazen!! dat vaak herhalen.... en dan word je van één patroon zeker zeker lijp.. en dit komt niet door zuurstof tekort! maar je kunt niet alle lachgas in één keer opnemen... dus met maar één keer inademen heb je bijna geen rendement.....

buzzy

Badass junkie

:P :grin:

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Nou ik had het ingeademd (N20) en ineens was ik nergens meer... En begon ik langzaam terug te komen... echt ik was nergens ... Ik snapte der niks van...

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Het was leuk en hoe meer ik eraan denk hoe meer dingen ik herinner..
Zo herinnerde ik dat iemand iets tegen me zei... En ik vroeg aan diegene zei jij iets? Ja zei ze... "Praat es". Ook herrinner ik iets van een tuin... :confused:

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Dat zijn de momenten waarvoor je het doet. Het was iets wat ik maar zelden mee hebgemaakt. Bij DXM is me zoiets ook al gebeurd (dissociatief net al Lachgas). LSD en Paddos hebben me ook zo geraakt. Wiet ook maar dan milder..

Qocaïne

Badass junkie
leuk hoor.. zou ik ook wel mee willen maken.. heb met het inhouden van 4 patronen lachgad het staium BDE nog niet berijkt :(

wel een super ervaring trouwens! reportje volgt :wink:

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Ik zal je een paar tips geven (helpen bij mij altijd).

- Blaas voordat je gaat inhaleren ALLE lucht uit je longen echt ALLE lucht..

- Probeer zo vaak mogelijk in en uit te blazen in de ballon.

- Hou het in totdat je het voelt en probeer niet te lachen alleen maar te concentreren op wat je ervaard...

Qocaïne

Badass junkie
FlipMeister zei:
Ik zal je een paar tips geven (helpen bij mij altijd).

- Blaas voordat je gaat inhaleren ALLE lucht uit je longen echt ALLE lucht..

- Probeer zo vaak mogelijk in en uit te blazen in de ballon.

- Hou het in totdat je het voelt en probeer niet te lachen alleen maar te concentreren op wat je ervaard...

idd.. klinkt allemaal wel logisch! ben benieuwd!
ga het binnekort ff proberen thnx

matthijs

Badass junkie
Lachgas combineren met andere drugs ga je hard van. Met ik had het een keertje met freebase DPT (soort van dmt) gecombineerd en dat werkt prima :grin:
Ook met XTC combineert het lekker!

Wortel

Bewuste gebruiker
minn zei:
slipperman zei:
@ Buzzy patronen bij de blokker kosten maar €3.8 ipv €4.99 :P

gewoon slagroom patronen? 3.80 per patroon?
Per doosje zitten er 10 in :) Vandaag 2x 10 gehaald :P 14 zelf op rest paar vrienden en die hadden ook nog wat patronen gehaald (20) Blokker is idiaal (woon er 40 meter vandaan).

Wortel

Bewuste gebruiker
Trip Unit zei:
Krijg je verwijde pupillen van N20?
En hoe lang duurt je minitripje ongeveer dan?
Als je 1 patroon doet ong. 30 sec. Maar gister heb ik 10 gedaan in 3 kwartier en was dan ook wel 3 kwartier wazig (soms wel meer dan weer minder) maar ben toch zeker 3 kwartier niet nuchter geweest :)

Trip Unit

Bewuste gebruiker
slipperman zei:
Trip Unit zei:
Krijg je verwijde pupillen van N20?
En hoe lang duurt je minitripje ongeveer dan?
Als je 1 patroon doet ong. 30 sec. Maar gister heb ik 10 gedaan in 3 kwartier en was dan ook wel 3 kwartier wazig (soms wel meer dan weer minder) maar ben toch zeker 3 kwartier niet nuchter geweest :)
En pupillen dan? verwijd of niet?

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Laatst lachgas gedaan.
Rare shit hoor.
Ik proberen 1 patroontje.......
Ik lachen als een gek man,zomaar!
Geluiden vervormen een klein beetje en me lippen voelden raar aan van de balon.Overal tintelingen,maar verder kwam het niet echt.

Ik heb door de balon in en uit geademt totdat ik duizelig werd.
Hmmm ik hoor heftigere trips van mensen.
Maar iemand tips om die te krijgen dan?2/3 patronen misschien?

fun

Bewuste gebruiker
lachgas is super!

jammer dat het zo kort duurt...ik wist niet dat het ook met een fiestenpompje kon, super nu is het tenminste betaalbaar!

ik heb eerst bijna zon slagroomspuit gekocht van 35 eurie, maar gelukkig vond ik op koninginnedag bij het eerste kraampje een slagroomspuit voor 1 euro!

ik koop de patronen bij de makro, ze waren nu in de aanbieding, 9,90 voor 50 stuks!
Ik ga er nu eens een paar nemen op en dan op die manieren letten...

fun

Bewuste gebruiker
peohhhw

hahahahaha als je op die manieren let idd, zo vaak mogelijk in en uit ademen etc dan ga je lekker diep!
weer 7 patronen op :(
eerst 3 gedaan, toen 4.

Combineren is het lekkerste denk ik, op de XTC heb ik het tot nu toe alleen gebruikt toen de XTC nog echt moest inslaan, ik heb wel het gevoel dat de XTC pas opkwam nadat ik een Lachastripje had gemaakt :mrgreen:

Bovenaan