spacekonijn
Badass junkie
je moet er een paar stuivers tussenleggen..
als je ff op t partyflock forum zoekt kun je ergens een hele uitleg vinden
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Oow oke even zoeken Thnxspacekonijn zei:je moet er een paar stuivers tussenleggen..
Qocaïne zei:zo buzzy! meteen maar wat lachgas patroontjes gehaald? hehe
nice report man!
jij kan ook geen maat houden hè? :P
buzzy zei:Ik heb nog 10 patroontjes gehaald![]()
Om het af te leren![]()
![]()
bde?FlipMeister zei:lolVandaag had ik een BDE tenminste dat denk ik...
FlipMeister zei:lolVandaag had ik een BDE tenminste dat denk ik...
FlipMeister zei:Nou ik had het ingeademd (N20) en ineens was ik nergens meer... En begon ik langzaam terug te komen... echt ik was nergens ... Ik snapte der niks van...
FlipMeister zei:2 maar zeer lang in mijn longen gehouden![]()
En toen ging ik harder dan met 3 ...
FlipMeister zei:Ik zal je een paar tips geven (helpen bij mij altijd).
- Blaas voordat je gaat inhaleren ALLE lucht uit je longen echt ALLE lucht..
- Probeer zo vaak mogelijk in en uit te blazen in de ballon.
- Hou het in totdat je het voelt en probeer niet te lachen alleen maar te concentreren op wat je ervaard...
slipperman zei:@ Buzzy patronen bij de blokker kosten maar €3.8 ipv €4.99 :P
Per doosje zitten er 10 inminn zei:slipperman zei:@ Buzzy patronen bij de blokker kosten maar €3.8 ipv €4.99 :P
gewoon slagroom patronen? 3.80 per patroon?
Als je 1 patroon doet ong. 30 sec. Maar gister heb ik 10 gedaan in 3 kwartier en was dan ook wel 3 kwartier wazig (soms wel meer dan weer minder) maar ben toch zeker 3 kwartier niet nuchter geweestTrip Unit zei:Krijg je verwijde pupillen van N20?
En hoe lang duurt je minitripje ongeveer dan?
En pupillen dan? verwijd of niet?slipperman zei:Als je 1 patroon doet ong. 30 sec. Maar gister heb ik 10 gedaan in 3 kwartier en was dan ook wel 3 kwartier wazig (soms wel meer dan weer minder) maar ben toch zeker 3 kwartier niet nuchter geweestTrip Unit zei:Krijg je verwijde pupillen van N20?
En hoe lang duurt je minitripje ongeveer dan?![]()