• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Lachgas =D

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Wie kan mij goed antwoord geven op de vraag of je kan gaan halucineren van lachgas en zo ja wat is de dosis dan die je minimaal moet hebben hiervoor.

buzzy

Badass junkie
Ik wel, ookal is het heel licht. Ik zag alles korreliger en in elk geluid zat een zeer blikkerige echo :hearteyes:

spacekonijn

Badass junkie
buzzy zei:
Ik wel, ookal is het heel licht. Ik zag alles korreliger en in elk geluid zat een zeer blikkerige echo :hearteyes:

lachgas+ paddos of lsd kan flinke hallucinaties geven.
sommige mensen ook met xtc en lachgas.

Play_bunny

Wijs gebruiker
Als ik dit zo allemaal lees, wordt ik wel nieuwsgierig naar wat dat is dat N20. Maar de informatie die ik erover lees he, die effecten als duizeligheid en misselijkheid enzo. Hoe serieus moet je dat nemen? is dat iets wat vaak voorkomt, of eigenlijk niet.

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Play_bunny zei:
Als ik dit zo allemaal lees, wordt ik wel nieuwsgierig naar wat dat is dat N20. Maar de informatie die ik erover lees he, die effecten als duizeligheid en misselijkheid enzo. Hoe serieus moet je dat nemen? is dat iets wat vaak voorkomt, of eigenlijk niet.
Ik zelf heb het niet gehad man.Hey hoofddorp lees ik.
Waar uit Hoofddorp dan? :mrgreen:

buzzy

Badass junkie
Play_bunny zei:

Je krijg alleen koppijn en misselijkheid e.d. als je er 20 balonnen achtermekaar van opslurpt. Met 3 of 4 balonnetjes heb je het ook wel ff leuk :mrgreen: dusss zo ernstig is het allemaal niet :wink:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Leuk en herkenbaar geschreven :)
Lees mijn ervaring ook eens over lachgas :grin:
Tripreport--> de dag van mijn leven: lachgas en xtc eerste keer

En idd leuk die foto's :)

lot

Badass junkie
Qocaïne zei:
voor mij voorlopig toch maar geen lachgas meer ^_^

heb laatsts echt een overdosis aan lachgas gehad :\

bij spuiten en slikken zeiden ze dat je geen overdosis lachgas kan krijgen/hebben/ nemen

Qocaïne

Badass junkie
Trip Unit zei:
Qocaïne zei:
voor mij voorlopig toch maar geen lachgas meer ^_^

heb laatsts echt een overdosis aan lachgas gehad :\
hoezo overdose,vertel eens?

Ik had een grote feestballon gekocht.. en daar 10 patronen in gedaan.
Een vriend van me hield de ballon vast, en ik inhaleerde telkens tót ik weg was... wanneer ik wakker was inhaleerde ik direct wéér totdat ik weg was.

Dit 6 keer achter elkaar... daarna was ik he-le-maal gesloopt.. ik was zoooo diep gegaan!! Ik was misselijk, gedesoriënteerd en he-le-maal slap.. heb het daarna niet meer gedaan. :)

(1 maand terug ofzo) er verschijnt nog wel een reportje van deze avond :)

Bovenaan