Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
buzzy zei:Ik wel, ookal is het heel licht. Ik zag alles korreliger en in elk geluid zat een zeer blikkerige echo![]()
FlipMeister zei:11 voor 50 dacht ik![]()
FlipMeister zei:Ja keep wishing![]()
michielxboxer zei:FlipMeister zei:Ja keep wishing![]()
http://www.bike-fun.nl/home/?navigatie=winkel&categorie=Accesoires&subcategorie=Pompen&product=687
Zal die het ook niet doen?

Ik zelf heb het niet gehad man.Hey hoofddorp lees ik.Play_bunny zei:Als ik dit zo allemaal lees, wordt ik wel nieuwsgierig naar wat dat is dat N20. Maar de informatie die ik erover lees he, die effecten als duizeligheid en misselijkheid enzo. Hoe serieus moet je dat nemen? is dat iets wat vaak voorkomt, of eigenlijk niet.

Play_bunny zei:Als ik dit zo allemaal lees, wordt ik wel nieuwsgierig naar wat dat is dat N20. Maar de informatie die ik erover lees he, die effecten als duizeligheid en misselijkheid enzo. Hoe serieus moet je dat nemen? is dat iets wat vaak voorkomt, of eigenlijk niet.
dusss zo ernstig is het allemaal niet hoezo overdose,vertel eens?Qocaïne zei:voor mij voorlopig toch maar geen lachgas meer
heb laatsts echt een overdosis aan lachgas gehad :\
Qocaïne zei:voor mij voorlopig toch maar geen lachgas meer
Trip Unit zei:hoezo overdose,vertel eens?Qocaïne zei:voor mij voorlopig toch maar geen lachgas meer
lot zei:Qocaïne zei:voor mij voorlopig toch maar geen lachgas meer
bij spuiten en slikken zeiden ze dat je geen overdosis lachgas kan krijgen/hebben/ nemen