Kwaliteit van coke

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
Hoe weet je of de kwaliteit van sos goed of slecht is?
Welke gevoelens krijg je erbij? zowel bij goede en slechte?
Ik ben er niet uitgekomen want de 1 zegt weer bij goede sos: word je tandvlees verdoofd en houdt je wakker.
de ander zegt goede sos is: als niet zoveel je tandvlees verdoofd en je meteen in slaap erna kan vallen..* ongeveer zoiets*

kan iemand men helpe? ik weet het niet!

A

Anonymous

Gast
Je merkt het wel als je goeie sos heb.

Dit is mijn laatste bericht op df vandaag, ik ging ff de fles tequila ophalen, en de citroenen.

Laterz :grin:

Bollie

Bewuste gebruiker
Hier kan ik moeilijk een antwoord op geven, maar ik probeer het toch...
Het is te zien wat je persoonlijk goede coke vind.. Ik heb een vriend die in zijn leven nog maar enkele keren coke gedaan heeft. Als ie dan bij mij is en hij trekt een lijntje mee is ie altijd in de zevende hemel, maar ikzelf vind er bijna nix meer aan. Ik neem gewoon altijd de sos dat ik op de moment kan krijgen..

Mijn persoonlijke ervaring:

Slechte coke: Zelfs met een lijn van meer dan 7,5 cm voel je bijna niets. Je voelt je wel anders, maar niet zoals je vrienden cocaine omschrijven. Je word een beetje licht in je hoofd en voelt gewoon het binnenste van je neus heel lichtjes verdoven.

Mijn standaard van coke:

Je trekt een lijntje van 4 cm en voelt je opeens op en top. Je neus verdoofd voor een gedeelte en je voelt geleidelijk je tanden ook verdoven. Vele mensen zeggen dat het een leugen is dat seks en coke een goede combo zijn, maar ik word van gemiddelde kwaliteitcoke super geil. Het voelt anders aan... Je bent zelfzeker en krijgt direct zin om te praten en zelfs te feesten.

Flakes of colombiaanse coke:

Hiervan heb ik jammer genoeg nog maar enkele keer de kans gehad om deze te kopen. Als je echte flakes liggen hebt volstaat een lijntje van 1,5 - 2 cm, zeker als je nog maar net begonnen bent met coke. Flakes is duurder, maar je haalt wel meer lijnen uit je grammetje. Krijg je de kans om flakes te kopen, doe dit !!!
Hiervan voel je je hele neus en kaak verdoven tot zelfs aan je ogen. Je krijgt het lastiger om te slikken, omdat de keel ook verdoofd is. Je voelt je echt zalig en krijg direct zin in alles. Je merkt het direct aan de glimlach van iemand die net een mini lijntje flakes binnenheeft.

Het cocablad:

1 malig hierop mogen kauwen. Lucky Basterd that i am :grin:
Ik voelde mijn hele tong niet meer, alsook mijn gehemelte. De effecten waren ongeveer vergelijkbaar met goeie standaard coke. Zeer grote verdovingsfactor, maar normale effecten.

Let wel op, ga niet alleen uit op hoe hard je verdoofd word, want dit betekend niet dat de coke daarvoor van topkwaliteit is. coke aan het tandvlees smeren heeft dus totaal geen nut. Er kan evengoed 50 procent lidocaine in de coke gesmeten zijn ( wat de tandarts gebruikt om te verdoven, maar in poedervorm ). Hierdoor verdoof je dus ook goed, maar je kan toch in de zak gezet worden.

Trek dus altijd een lijn voor als je eventueel een grote hoeveelheid zou aankopen.

Hopelijk heb ik je geholpen !
Ciao gast

A

Anonymous

Gast
Van goeie coke hou ik maar niet op met lullen, en kan ik niet stilzitten.

SneeuwWitje

Wijs gebruiker
thanks all voor de info:grin: :beer:

[Morgen presentatie/voorlichtings examen over Cocaine, hoop da wa gaat worden:/ hahaha]

Carefree

Newbie
Men vorige dealer had de coke al versneden en die vond ik bij momenten bijzonder goed en ander momente zeer slecht. De coke die ik onlangs gesnoven heb was nog in brok, zeer moeilijk om af te schrapen maar eens die lijn binnengaat ben je in de hemel. Zéér bittere smaak!
Als je een gram krijgt proef je trouwens direct of er veel speed of andere dinge bij gekapt zijn..

A

Anonymous

Gast
Als ik speed in me sos krijg ga ik gewoon terug naar de dealer, hij weet wat ik wel en niet gebruik.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Mona toetje zei:
Hoe weet je of de kwaliteit van sos goed of slecht is?
Welke gevoelens krijg je erbij? zowel bij goede en slechte?
Ik ben er niet uitgekomen want de 1 zegt weer bij goede sos: word je tandvlees verdoofd en houdt je wakker.
de ander zegt goede sos is: als niet zoveel je tandvlees verdoofd en je meteen in slaap erna kan vallen..* ongeveer zoiets*

kan iemand men helpe? ik weet het niet!

Bollie beschrijft het, het best.

Ik ken gelukkig alleen maar de flakes kwaliteit,al moet ik zeggen dat elke boerelullo flakes kan maken door te persen in krijtjes vorm bv.

Maar als je echt goede flakes hebt merk je dat meteen door een klein beetje te schrapen en te leggen en idd,van een klein lijntje kan dan zelfs een stofzuiger als mijzelf een bedoelde 1,5 uur ff genoeg hebben dat is de echte shit.Maar we hebben het dan over praktisch pure waarvan je als je een dikke lijn legt niet op moet kijken van een bloedneus zonder dat je het in de gaten hebt/voelt.Deze vorm versnijd de dealer naar 75 tot 90%.

Het verdoofd in eerste instantie niet overdreven,wel later.
Verdoofd het meteen,dan heb je idd te maken met lidocaine vorm zoals vd tandarts die geeft geen 1,5 uur effect en onderdrukt de alchohol niet zo zoals de echte sos.

wausie91

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
wausie91 zei:
het is ook al beter als het met methadon versneden wordt
:angry:

HET beste bestaat niet,is voor iedereen anders!!
en methadon met sos versnijden,get real!!!
ik ken een persoon die dat doet ja en ik heb nog niemand over zijn coke horen klagen en er zijn zat dealers hier in de buurt dus als ze het kut sos zouden vinden zou hij het wel horen of je het nou gelooft of niet hij versnijd het met methadon hoe hij daar aan komt geen flauw idee

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
wausie91 zei:
Frisko zei:
wausie91 zei:

ik ken een persoon die dat doet ja en ik heb nog niemand over zijn coke horen klagen en er zijn zat dealers hier in de buurt dus als ze het kut sos zouden vinden zou hij het wel horen of je het nou gelooft of niet hij versnijd het met methadon hoe hij daar aan komt geen flauw idee

Ik weet niet waar jij uithangt,maar als een dealer dat flikt in mijn stad heeft ie meer dan een probleem. :wink:

Je weet toch wel wat methadon ongeveer met je doet en sos?
Het zijn tegen polen,als iemand dat in ze kop haalt om te dealen hier krijgt ie lood...

wausie91

Bewuste gebruiker
Psychonaut1976 zei:
wausie91 zei:
Frisko zei:
wausie91 zei:

ik ken een persoon die dat doet ja en ik heb nog niemand over zijn cokehoren klagen en er zijn zat dealers hier in de buurt dus als ze het kut sos zouden vinden zou hij het wel horen of je het nou gelooft of niet hij versnijd het met methadon hoe hij daar aan komt geen flauw idee

Ik weet niet waar jij uithangt,maar als een dealer dat flikt in mijn stad heeft ie meer dan een probleem. :wink:

Je weet toch wel wat methadon ongeveer met je doet en sos?

ok i ndat geval heb je vbast gelijk jullie hebben er meer verstand vna maar toch weet ik zeker dat hij het met methadon versnijdt oke een vriend van me haalt het altijd ergens anders ik weet niet waar ze het daarmee versnijden pep geloof ik
Het zijn tegen polen,als iemand dat in ze kop haalt om te dealen hier krijgt ie lood...

wausie91

Bewuste gebruiker
jongens ik had helemaal ongelijk :flushed: ik en het zelfs even gaan vragen maar toen zei hij nee dat is teringzooi ik versnij het niet met methadon
maar met bijv met een heel klein beetje pep tenzi ze sneeuwwitje bij me kopen dus jullie hadden gelijk :rolleyes: :flushed:

A

Anonymous

Gast
Pep in je sos gooien, dat verdient rechtse hoek. Dat stelde een gast paar weken geleden voor, ik kan hem wel wurgen. 'Kom we maken een cocktail' hoor ik hem zeggen.
Dan heb ik er liever lido in, dat voelt zo vreemd lekker als je het snuift :)

boy

Bewuste gebruiker
Lidocaïne is een plaatselijk verdovingsmiddel (in dit geval in poedervorm).

pillywilly

Experimenterende gebruiker
per gr?.... pfff sommige zullen 50 - 60 euro vragen...denk ik.
kris of krijt = stuk goedkoper.

per kg ...stuk minder:P maar prijzen voor echte flakes ,gaan laaste maanden steeds meer omhoog.

flash kieke

Wijs gebruiker
pillywilly zei:

per kg ...stuk minder:P maar prijzen voor echte flakes ,gaan laaste maanden steeds meer omhoog.

Heb op nieuws iets gezien van dat in sommige landen coca-planten in Columbia bv. ik weet niet meer waar overal(van die grote hoogsten)worden vernietigd of gesloten.Maar was iets om coke tegen te gaan.En zo willen ze dat er veel grote coke dealers moeilijker aan coke kunnen geraken.
Het zal wel iets in de aart zijn van mijn tekstje(Het is nog niet zo lang geleden op nieuws geweest,kan me nog moeilijk herinderen oe het juist zat)---^

En zo gaat de prijs van coke natuurlijker omhoog.

Florian01

Belezen gebruiker
pillywilly zei:

hm.. zoveel meer is dat niet eigenlijk... is het niet voordeliger dan normaal poeder snuif dan ??
als je maar 1,5 cm lijntje nodig hebt..??

boy

Bewuste gebruiker
Qua prijs en kwaliteit is zijn flakes en fingers wel goed te doen. Je kunt het zien als het neusje van de zalm (uitzonderingen daargelaten). Maar niet iedereen kan aan goede komen.

pillywilly

wist je dat slechts 10% van de velden die in gebruik zijn worden gebruikt....

4 % kapot gemaakt 10% er weer bij...

Denk ook aan de steeds meer linkse regeringen in z-amerca.
pro-coca

De prijzen worden steeds hoger , omdat de vraag steeds hoger wordt.

Daarnaast heb je kartel vorming(duh), zijn maar een paar grote jongen die echt veel naar binnen brengen(prijsafspraken).

over het algemeen is de straatprijs bijna gelijk gebleven aan jaren terug.
(vroeger *10jr* geleden werden de meest vreemde dingen voor sos verkocht)
dus kwaliteit is tegen woordig niet ''je van het",maar vroeger ook nie altijd

MAAR idd ,....de grote hoeveelheid prijzen zijn flink gestegen,dat is helemaal correct...lees kartelvorming :wink:

//plus
*vergeet niet dat de kosten wel flink gestegen zijn, je moet veel mensen omkopen.
*techniek ,zoals infarood en lasers.
*beveiliging
*investering
*je kunt vragen wat je wil, als het aanbod door een selecte groep wordt bepaald.

suske

Newbie
en don't forget, er wordt enorm geïnvesteerd in high tech coke. lees: genetisch gemanipuleerde coke
dat zijn geen cocastruiken meer maar cocabomen van enkele meters hoog met een kwaliteit om u tegen te zegge
op termijn moet die prijs dan toch omlaag zou ik denken

A

Anonymous

Gast
suske zei:
en don't forget, er wordt enorm geïnvesteerd in high tech coke. lees: genetisch gemanipuleerde coke
dat zijn geen cocastruiken meer maar cocabomen van enkele meters hoog met een kwaliteit om u tegen te zegge

Ik geloof je pas als je iets ervan op internet kan vinden..

pillywilly

BobG zei:
suske zei:

Ik geloof je pas als je iets ervan op internet kan vinden..

nee klopt wel iets van,... bepaalde mensen, hebben bepaalde mensen in dienst genomen.
die de plant wel iets aan het veranderen zijn, maar dit is nog steeds niet schrikbarend(was iets van 1.5 x zoveel blaadjes ,dus 1.5 x hoger)
//
weet wel de bron van wie ik dit weet,maar ga dat niet noemen, anders negeer maar wat ik zeg :wink:. en denk maar lulmeier... ook goed :)
//

MAAR als je denk dat dan de prijs omlaag gaat....tjaaa...
Denk aan een nieuw medicijn,gaat miljoenen in om te ontwikkelen.
Maar of ze duurder of goedkoper zijn,daar merkt de "klant" weinig van.

Het gaat simpel,........ om meer winst...

wausie91 zei:

:confused: eeeuhm weet je wel dat Methadon vloeibaar is??

En hoe meer je sos verdooft hoe slechter, dan is ie met Lidocaine versneden, jammer genoeg vind je in belgie geen sos die meet dan 60% puur is :cry:

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
wees blij dat coke versneden wordt, is makkelijker om te doseren
en ik wil de wereld nog wel s zien als iedereen aan de pure zat

berbe

Bewuste gebruiker
RottendNeusbeentje zei:
wausie91 zei:

:confused: eeeuhm weet je wel dat Methadon vloeibaar is??

En hoe meer je sos verdooft hoe slechter, dan is ie met Lidocaine versneden, jammer genoeg vind je in belgie geen sos die meet dan 60% puur is :cry:

als ie je tande mega fell verdooft is het meer lido
maar als ie gewoon kop of mond verdooft kan het goeie sos zijn maar ook slechte
zijn genoeg spulletjes die je bakkes verdove

kortom martijn
sos sucks
:d
en daar houwe we ons aan:d

candy

Bewuste gebruiker
bij mij verdooft het alleen even de neus en de keel, echter dit gevoel word dadelijk weg genomen door de kick die er op volgt.en deze kick is onbeschrijvelijk!!je valt weg en toch weet je alles!en erna wil je alleen maar meer!!je wil dit gevoel houden.het is super!!maar dit is persoonlijk!!en toch denk ik als coke maar zoveel moest kosten als speed of vloeibare,dat er meer mensen voor coke zouden kiezen!dit is maar een persoonlijke mening,he!!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
candy zei:
bij mij verdooft het alleen even de neus en de keel, echter dit gevoel word dadelijk weg genomen door de kick die er op volgt.en deze kick is onbeschrijvelijk!!je valt weg en toch weet je alles!en erna wil je alleen maar meer!!je wil dit gevoel houden.het is super!!maar dit is persoonlijk!!en toch denk ik als coke maar zoveel moest kosten als speed of vloeibare,dat er meer mensen voor coke zouden kiezen!dit is maar een persoonlijke mening,he!!

Is ook zo,het is de enige harddrug waar je de volgende dag niet perse last van hoeft te hebben.Speed en xtc heeft gevolgen voor de volgende dag,van de 1 slaap je niet en moet je de volgende dag in zonder slaap,van de ander kan je mischien nog wel wat pitten maar dan een soort schijn of half slaap en ben je de volgende dag nog gaar in lichaam en geest.

Daarom is coke zo link voor de gevoelige mensen maar ook de wat minder gevoelige mensen,het kan zo maar ff....
Coke is net als sigaretten vind ik....begin er niet aan,wat niet weet dat niet deert.

Ik gebruik die shit al 10 jaar,niet overdreven maar met mate,en kan mij niet voorstellen dat iemand er echt verslaafd aan raakt net zoals met alcholisten,come on de volgende dag moet je er toch niet aan denken?

Een verslaafde is in mijn ogen daarom iemand die niet zonder kan,en moet scoren what ever het produkt...

Maar nu moet ik ff nadenken,ook al zak ik niet af naar een minderwaardig niveau,ik rook wel elke dag,ook al neem ik steeds voor om te stoppen,roken is de bruutste en meest onzinnige verslaving die er bestaat en iedere roker is zich er ook nog bewust van ook.....

Want volgens mij heeft iedere roker zich wel eens voorgespiegeld,wat als ik dat serieuse lelijke bericht krijg te horen,dan heb je spijt.......

En lelijker kan haast niet want je voelt of ervaart eigenlijk weinig van de sluipmoordenaar sigaret.

Oja voor jullie newbe sos gebruikers,ik was van plan om er mee te kappen,maar heb uit verveling toch weer iets tot me genomen,geen crack of slechte shit maar gewone zuivere snats-sos na een maand niets te hebben gedaan....zo zie je maar weer.....

Ik ga er niet over bitchen,iedereen doet wat ie wilt en het zijn keuzes
die je maakt en bovendien hoeft het niet perse uit de hand te lopen,maar zoals je ziet niet alleen bij mij maar ook bij andere komt er weer een dag dat je toch weer voor de bijl gaat,ook al hoeft dat niets te betekenen kwa schade of verval in oude gewoontes....

Sos is iets waar je kennis mee hebt gemaakt wat je op het ene moment kan verafschuwen en op een ander moment zo maar weer aan toe kan geven zonder duidelijke reden.

Morgen heb ik denk ik idd spijt en laat ik het hoogswaarschijnlijk weer een tijd.Het is eigenlijk een rare drugs waarvan je idd de volgende dag vaak spijt hebt terwijl je tijdens gebruik het eigenlijk wel ok vindt, het lijkt wel een eigenschap van sos om er naderhand spijt van te hebben...

Ik kan nou niet zeggen dat ik spijt heb dat ik vroeger sos ben gaan gebruiken omdat ik er ook wereldtijden mee heb gehad op jonge leeftijd,maar feit blijft wel dat het vanaf toen voor altijd in mijn leven is gebleven....

Dus voor jullie netgebruikers,neem dat in ogenschouw.

candy

Bewuste gebruiker
psychonaut heeft gelijk!! 1 maal coke geproeft ja dan ben je er voor of tegen!! ben je ervoor dan is het een zeer verradelijke drugs!!ik zelf meen nu coke om de 3a4 weken.en dan is dat voor mij de hemel op aarde. gewoon super!!maar ik weet ook dat het verlangen er altijd zal zijn. terug die kick!!heb ik niet met speed.speed is lekker maar zal mij nooit die kick kunnen geven wat ik heb met coke.heb ik spijt dat ik coke ooit heb genomen? nee!! tot nu toe niet!! maar alleen de toekomst kan dat uitwijzen!!en spijt komt altijd erna! niet dan?

melissa

Wijs gebruiker
whahaha coke is niet verslavend,en zo wel ben je een loser........laat me niet lachen.......
probeer t maar eens te weerstaan als je de sos kriebels krijgt....
t opgefokte gevoel van ik moet poepen,zenuwen in je maag tot misselijkheid aan toe,ongedurigheid en t feit nergens anders aan te kunnen denken hoe je je best ook doet.....

dan is er nog maar 1 oplossing,volstoppen die neus en rustig worden :(
ik moet wel vermelden dat ik dat gevoel voornmlk in t weekend heb,doordeweeks is er niks aan de hand(godzijdank)
maar als sos niet verslavend is waarom dan ieder weekend zo een gevecht om t niet te gebruiken......
ieder weekend is een hel(voornmlk s"avonds)en dat terwijl t weekend een rustperiode hoort te zijn, zijn mijn weekenden een strijd tegen sos....
morgen is t vrijdag en ik heb er echt geen zin aan,fuck t weekend....
vorigge week lukte t weer niet,flippen...
met mooie excuses heb ik toch mijn neus gevuld,en wat walg ik dan van mijn blije ik als ik weet wat er gaat gebeuren......
helemaal euforisch word ik dan,en vrolijk en blij......jippie we gaan snuiven wat een voorpret......walgelijk gewoon......
nee kom mij niet vertellen dat iemand die zijn rug had gekeerd naar sos en uiteindelijk toehapt dat uit verveling doet......
dat kan er bij mij echt niet in.......

its almost weekend,fighting time :angry:

Bovenaan