candy zei:
bij mij verdooft het alleen even de neus en de keel, echter dit gevoel word dadelijk weg genomen door de kick die er op volgt.en deze kick is onbeschrijvelijk!!je valt weg en toch weet je alles!en erna wil je alleen maar meer!!je wil dit gevoel houden.het is super!!maar dit is persoonlijk!!en toch denk ik als coke maar zoveel moest kosten als speed of vloeibare,dat er meer mensen voor coke zouden kiezen!dit is maar een persoonlijke mening,he!!
Is ook zo,het is de enige harddrug waar je de volgende dag niet perse last van hoeft te hebben.Speed en xtc heeft gevolgen voor de volgende dag,van de 1 slaap je niet en moet je de volgende dag in zonder slaap,van de ander kan je mischien nog wel wat pitten maar dan een soort schijn of half slaap en ben je de volgende dag nog gaar in lichaam en geest.
Daarom is coke zo link voor de gevoelige mensen maar ook de wat minder gevoelige mensen,het kan zo maar ff....
Coke is net als sigaretten vind ik....begin er niet aan,wat niet weet dat niet deert.
Ik gebruik die shit al 10 jaar,niet overdreven maar met mate,en kan mij niet voorstellen dat iemand er echt verslaafd aan raakt net zoals met alcholisten,come on de volgende dag moet je er toch niet aan denken?
Een verslaafde is in mijn ogen daarom iemand die niet zonder kan,en moet scoren what ever het produkt...
Maar nu moet ik ff nadenken,ook al zak ik niet af naar een minderwaardig niveau,ik rook wel elke dag,ook al neem ik steeds voor om te stoppen,roken is de bruutste en meest onzinnige verslaving die er bestaat en iedere roker is zich er ook nog bewust van ook.....
Want volgens mij heeft iedere roker zich wel eens voorgespiegeld,wat als ik dat serieuse lelijke bericht krijg te horen,dan heb je spijt.......
En lelijker kan haast niet want je voelt of ervaart eigenlijk weinig van de sluipmoordenaar sigaret.
Oja voor jullie newbe sos gebruikers,ik was van plan om er mee te kappen,maar heb uit verveling toch weer iets tot me genomen,geen crack of slechte shit maar gewone zuivere snats-sos na een maand niets te hebben gedaan....zo zie je maar weer.....
Ik ga er niet over bitchen,iedereen doet wat ie wilt en het zijn keuzes
die je maakt en bovendien hoeft het niet perse uit de hand te lopen,maar zoals je ziet niet alleen bij mij maar ook bij andere komt er weer een dag dat je toch weer voor de bijl gaat,ook al hoeft dat niets te betekenen kwa schade of verval in oude gewoontes....
Sos is iets waar je kennis mee hebt gemaakt wat je op het ene moment kan verafschuwen en op een ander moment zo maar weer aan toe kan geven zonder duidelijke reden.
Morgen heb ik denk ik idd spijt en laat ik het hoogswaarschijnlijk weer een tijd.Het is eigenlijk een rare drugs waarvan je idd de volgende dag vaak spijt hebt terwijl je tijdens gebruik het eigenlijk wel ok vindt, het lijkt wel een eigenschap van sos om er naderhand spijt van te hebben...
Ik kan nou niet zeggen dat ik spijt heb dat ik vroeger sos ben gaan gebruiken omdat ik er ook wereldtijden mee heb gehad op jonge leeftijd,maar feit blijft wel dat het vanaf toen voor altijd in mijn leven is gebleven....
Dus voor jullie netgebruikers,neem dat in ogenschouw.