Kwaliteit van coke

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Dat is de coke in je geest die loopt te fucken.

ik weet t lieverd.....
en fucken is in mijn geval nog heel mild uitgedrukt....
ik wil gewoon niet meer,maar mijn brain denkt daar op vrijdag anders over....... :cry:

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
melissa zei:
whahaha coke is niet verslavend,en zo wel ben je een loser........laat me niet lachen.......
probeer t maar eens te weerstaan als je de sos kriebels krijgt....
t opgefokte gevoel van ik moet poepen,zenuwen in je maag tot misselijkheid aan toe,ongedurigheid en t feit nergens anders aan te kunnen denken hoe je je best ook doet.....

dan is er nog maar 1 oplossing,volstoppen die neus en rustig worden :(
ik moet wel vermelden dat ik dat gevoel voornmlk in t weekend heb,doordeweeks is er niks aan de hand(godzijdank)
maar als sos niet verslavend is waarom dan ieder weekend zo een gevecht om t niet te gebruiken......
ieder weekend is een hel(voornmlk s"avonds)en dat terwijl t weekend een rustperiode hoort te zijn, zijn mijn weekenden een strijd tegen sos....
morgen is t vrijdag en ik heb er echt geen zin aan,fuck t weekend....
vorigge week lukte t weer niet,flippen...
met mooie excuses heb ik toch mijn neus gevuld,en wat walg ik dan van mijn blije ik als ik weet wat er gaat gebeuren......
helemaal euforisch word ik dan,en vrolijk en blij......jippie we gaan snuiven wat een voorpret......walgelijk gewoon......
nee kom mij niet vertellen dat iemand die zijn rug had gekeerd naar sos en uiteindelijk toehapt dat uit verveling doet......
dat kan er bij mij echt niet in.......

its almost weekend,fighting time :angry:

Ik heb dat gelukkig niet zo erg zoals jij het schetst,en geloof mij bij mij is het echt de verveling,vroeger deed ik het best vaak maar nu kan er maar zo een maand of langer tussen zitten en als ik het dan doe valt het me steeds vaker tegen...Ik heb het wel over een halfje by the way,het echte grote snats werk doe ik al jaren niet meer..
:openmouth:

Maar dan nog blijft het in je leven,als je je een keer verveeld zou het maar zo kunnen dat je een keer gaat halen...is dat een verslaving?Ik denk het niet,als je de hele maand gezond eet en jezelf op een bigmac trakteerd aan het einde vd maand zou dat ook een verslaving zijn.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
melissa zei:
whahaha coke is niet verslavend,en zo wel ben je een loser........laat me niet lachen.......
t opgefokte gevoel van ik moet poepen,zenuwen in je maag tot misselijkheid aan toe,ongedurigheid en t feit nergens anders aan te kunnen denken hoe je je best ook doet.....

ik moet wel vermelden dat ik dat gevoel voornmlk in t weekend heb,doordeweeks is er niks aan de hand(godzijdank)
maar als sos niet verslavend is waarom dan ieder weekend zo een gevecht om t niet te gebruiken......
ieder weekend is een hel(voornmlk s"avonds)en dat terwijl t weekend een rustperiode hoort te zijn, zijn mijn weekenden een strijd tegen sos....
met mooie excuses heb ik toch mijn neus gevuld,en wat walg ik dan van mijn blije ik als ik weet wat er gaat gebeuren......
helemaal euforisch word ik dan,en vrolijk en blij......jippie we gaan snuiven wat een voorpret......walgelijk gewoon......
nee kom mij niet vertellen dat iemand die zijn rug had gekeerd naar sos en uiteindelijk toehapt dat uit verveling doet......

Ik heb dat gelukkig niet zo erg zoals jij het schetst,en geloof mij bij mij is het echt de verveling,vroeger deed ik het best vaak maar nu kan er maar zo een maand of langer tussen zitten en als ik het dan doe valt het me steeds vaker tegen...Ik heb het wel over een halfje by the way,het echte grote snats werk doe ik al jaren niet meer..

Maar dan nog blijft het in je leven,als je je een keer verveeld zou het maar zo kunnen dat je een keer gaat halen...is dat een verslaving?Ik denk het niet,als je de hele maand gezond eet en jezelf op een bigmac trakteerd aan het einde vd maand zou dat ook een verslaving zijn.

De spijt en schulgevoel die je ervaart na sos gebruik is eigenlijk het zelfde als dat je een friet oorlog of een frikandel naar binnen werkt...
Het lag vaak niet in de planning en je bent je ervan bewust dat je het beter niet had kunnen doen.

Deranged

Badass junkie
Ik zou jou in bijna elk topic coke goedpraten, hou daar eens mee op. Het is mindfuckende rotzooi, als jij er zo goed tegenkan is dat heel fijn voor je. En de vergelijking met vet eten is natuurlijk al helemaal waanzin.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Ik zou jou in bijna elk topic coke goedpraten, hou daar eens mee op. Het is mindfuckende rotzooi, als jij er zo goed tegenkan is dat heel fijn voor je. En de vergelijking met vet eten is natuurlijk al helemaal waanzin.

Uiteraard maak ik zelf wel even uit hoe ik over bepaalde dingen denk en tegen dingen aankijk.

Dat het mindfuckende rotzooi kan zijn klopt,maar het is je eigen geest die dit doet en het is heel goed vergelijkbaar met lekker maar ongezond eten.Vraag maar aan een dikke...

Omdat jij nou zo'n afkick probleem hebt gehad wil natuurlijk nog niet zeggen dat iedereen coke maar af moet gaan keuren iedereen is anders.

melissa

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
melissa zei:

hmmmm ik vind je een schatje hoor :wink:
maar t kan er bij mij gewoon niet in dat je na 10 jaar gebruik sos kan vergeten en bewust kan gebruiken.......
ik merk wel bij mezelf dat de eerste weken t moeilijkst zijn,om
nog maar te zwijgen over de keren dat je lekker uit eten bent en ietwat teveel alcohol nuttigt waar je gedachten dan heen dwalen....
als ik in de auto zit en trance muziek opzet is t net of ik totale flashbacks krijg(moet ik snel koos alberts opzoeken om weer terug op aarde te komen :openmouth: )......
uitgaan heb ik al afgezworen,en bepaalde risicofactoren wat betreft vrienden ook maar t blijft maar knagen op vrijdag,vertiefd gewoon.....
bij mij is t in sommigge gevallen ook wel verveling(hmmmm in veel gevallen volgens mij),en om over gewoonte nog maar te zwijgen.....
maar nu ik daadwerkelijk wil stoppen kom ik van een kouwe kermis thuis......
daarbij is t die eerste lijn die zo verdomd lekker is(vandaar alleen nog maar bijvullen)
mischien ben ik idd te ver heen,begin al behoorlijk tolerant te worden en heb steeds meer nodig(mijn lijnen zijn al 2 keer zo dik,en binnen een half uur loop ik al 2 keer zo vaak :rolleyes: )wauw wat een lol
heb nou sinds vorigge week een tig aantal weken niet gebruikt en merk dat ik dan veel minder nodig heb en dat t dan weer enigzins sociaal is.....
als ik t weekend doorkom kan ik er echt wel afblijven,maar ja ieder weekend zo een moeite blehhhhhhhhh...

kan me wel vinden in wat anders wat je zegt......
als ik mijn portie gehad heb ben ik voorlopig weer genezen,kan me daarom idd maar moeilijk voorstellen dat iemand een dagelijkse gebruiker word......(gelukkig maar)

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Ik zou je sterker vertellen een kameraad van mij die vroeger ook best wat gebruikte in de weekende kan nu zo 2 nifjes nemen en het daar bij laten....

Dat zou ik dan weer niet kunnen denk ik..

Maar goed,ik moedig niemand aan om sos te gaan gebruiken,maar geef alleen aan dat het niet perse een probleem hoeft te zijn.

melissa

Wijs gebruiker
Deranged zei:

ik vind mezelf ook niet zwak hoor,integendeel...
mischien zijn er echt mensen die er daadwerkelijk geen moeite mee hebben.....in mijn vriendenkring is dat er maar eentje die daadwerkelijk is gestopt terwijl iedereen om haar heen gebruikt......
maar ik kan me ook nog toppics van psy herinderen waar hij fel tegen was,toen ik net op df kwam en hij zich meer bezighield met paddo"s enz.....
tja hoe de wind waait staan de bomen(ofzoiets) :wink:
er is eigenlijk maar 1 die voorgoed genezen is en bij zijn standpunt blijft in deze toppic over coke :wink:
hoe heet hij ook alweer :mrgreen:
iets met een d geloof ik :wave:

melissa

Wijs gebruiker
Psychonaut1976 zei:
Ik zou je sterker vertellen een kameraad van mij die vroeger ook best wat gebruikte in de weekende kan nu zo 2 nifjes nemen en het daar bij laten....

Dat zou ik dan weer niet kunnen denk ik..

Maar goed,ik moedig niemand aan om sos te gaan gebruiken,maar geef alleen aan dat het niet perse een probleem hoeft te zijn.

whaha 2 snifjes,dat is nog heel ver weg voor mij :mrgreen:
maar ik snap je punt wel,waarom word de 1 alcoholist en een ander kan zich gewoon bezatten...
wat voor mij moeilijk te geloven is is t feit dat jij beweerd dat je er in alle situatie mee om kan gaan.......(alcohol,feestjes ed")
als je t zo brengt voel ik me zo een mislukkeling omdat t mij zoveel moeite kost(pijnlijk)

Seneca

Experimenterende gebruiker
Ik gebruik zelf om de 2 a 3 weken cocaine, iets van een halve gram per keer. Maak d'r niet zo'n probleem van eigenlijk.. Als je genoeg andere dingen te doen hebt denk ik niet dat het uit de hand hoeft te lopen. Precies wat al gezegd is, uitspraken als "doordeweeks is het geen probleem maar in het weekend vecht ik tegen de coke" reflecteren simpelweg dat je jezelf gewoon bezig moet houden (doordeweeks opleiding/werk, maar het weekend krijg je problemen omdat je in principe niks te doen hebt).

Het heeft geen zin om in het weekend thuis (of in de kroeg) eens geconcentreerd _geen_ coke te gaan zitten gebruiken. Dan is coke namelijk het enige waar je aan kunt denken, en zal je eerder zwichten. Dus hou jezelf vooral bezig, ook in het weekend. Misschien een sport of vrijwilligerswerk etc.

"Idle hands are the devil's playground"

sos

Newbie
als je echte goeie pure wil moet je altijd vragen om blokje.. dus niet in poedervorm dat is altijd gemixt

hi, ik heb een vraag en hoop dat jullie mij kunnen helpen. ik heb nu voor het eerst coke gekocht om op een party te gaan gebruiken. normaal pak ik wat pillen maar dan ben ik de volgende dag en de dag erop zo verrot dat ik eens iets anders wil gaan proberen. vrienden van mij gebruiken altijd al coke en hebben dan nergens last van dus dit lijkt me de beste drug om dan te kiezen. nu heb ik van een collega van mij het spul gekocht en hij vertelde mij dat dit crystal was. ken het spul niet jullie wel? hij zei kijk het glanst helemaal dat betekent dat het echt goed is, als hij niet glanst is het teveel versneden. kunnen jullie dat beamen of is het gewoon een verkooptrucje? ik moet het ook helemaal zelf poederig maken want het zijn allemaal kleine blokjes. nu is mijn vraag eigenlijk, kennen jullie crystal en hoort coke te glanzen?

Judas

Wijs gebruiker
ik hoop niet dat je collega je crystal meth aangesmeerd heeft. dat is namelijk absoluut geen cocaine maar zo'n beetje de grootste troep onder de uppers. wordt gemaakt van huis/tuin/&keukenmiddelen. als ik me niet vergis zit er ook gootsteenontstopper en kattenbakkorrels in. van crystal zal je jezelf nog gesloopter voelen dan van pillen.
zou zeggen google cocaine bij de sectie afbeeldingen eens na, dan kan je zien of het glanst en op de substantie lijkt die jij gekocht hebt.
vrij onwaarschijnlijk dat een collega van jou cocakristallen te koop aanbiedt. dat is meer iets wat bij stevig formaat dealers aangetroffen kan worden.

laat ons even horen of het je bevallen is en wat de werking was. heb je het nog niet genomen en de werking van een 1e snuif heeft geen overeenkomst met verhalen van de kenners hier kap dan onmiddelijk en eis je poen terug. :angry:

Judas

Wijs gebruiker
kijk eens op de site: http://www.justice.gov/dea/photo_library1.html
dan zie je dat coca kristallen dof als sneeuw zijn.
meths daarentegen glimt bijna als glasscherven

op dit forum staat bij het topic speed trouwens een ontnuchterende discussie over meths, mocht je het hebben en bijjezelf denken ' ach, ik gebruik het toch maar' ...

gtje

Bewuste gebruiker
hallo luitjes heir ... mooi om is eindelijk ergnes iets te kunnen vinden waar gediscusseerd word over hoe kan ik kwaliteit van kwantiteit onderscheiden ...

hier in mijn buurt vind je of volkomen kut troep !!! of je hebt de heaven zoals we dat heir zeggen ...

ik ben een lucratieve gebruiker ... en heb er eigenlijk alleen zin in als ik ECHT dronken ben ( why i don't no ) ... maar goed ik neem het ook wellis als ik nuchter ben ... met een halve gram zou ik een halve week mee kunnen doen en dan rustig 3 weken niet om ff mijn situatie met coke te kunnen schetsen ...

ik zie hier mensen die elkaars mening niet kunnen accepteren om wat coke nou doet enz enz
best grappig die eindelose discussie want die zie ik heir ook ...

mijn ervaring bij goede coke is : ik word fucking moe ik word zo slaperig soms dat ik eigenlijk spijt heb dat ik het genomen hebt ... dit terwijl andfere maten om me heen een lul kick krijgen en zin hebben in van alles en nog wat ... ik raak in me zelf gekeerd 9 van de 10 keer ... ik wil niets meer en wil liggen en me mond houden en VOORAL NIET PRATEN ... terwijl ik normaal 24/7 praat !!!

maar goed als je mij vraag of coke bij mij verslavend zou kunnen zijn zeg ik nee ( snuiven dan heah base heb ik nog nooti gedaan en begin ik niet aan !!! ) maar heb mensne om me heen die zijn net gestopt met snuiven ... maar dat waren gasten hoor ... zelfs als er nog een klein beetje lag vragen of ze a.u.b het laaste beetje mochten , was er geen coke was er geen fun en weg waren ze ... of ze zaten zwaar geirriteerd te hangen in de bank ... ECHT JUNKIE GEDRAG ... ik irriteerde me mateloos er aan ... maar goed bij iedereen kan het anders werken en dus ook anders uitwerken ... ik gebruik het nu echt alleen als ik lekker ergens op de bank zit filmpie kiene enz enz ... ik wil er niet meer aan denken om dat spul te nemen als ik uit ga terwijl me beste maat niets lievers doet dan ...

ik rook bijv haze soorten en word er heel vaak hyperactief van en kan er serieus nachten van door gaan zoalng ik maar om de uur een joint kan roken en er een biertje bij hebt ...

dit heb ik tot nog toe altijd maar bij 1 persoon mee gemaakt voor de rest word iedereen altijd zo stoned als maar kan en wille nze naar de 3de wel gaan pitten ... kortom drugs kunnen andere dingen met je doen en anders duzz bij je in en uit werken ...

nu on topic ... :P hoe je kwaliteit kunt zien ...

ik geloofde het nooit en dacht dat het altijd film bullshit was ... maar wil je echt weten hoe goed je coke is ... je hebt warmtebronnen dit zijn apperaatjes die die zich opwarmen tot na 200 graden ... coke die gemiddel of slecht is zal bij de 100 a 130 graden gaan smelten en roken ... dit is door versneden bagger veelal met speed versneden !!! dan heb je normale kwaliteit die je doorgaans op de straat ziet deze heeft een smelt punt van rond de 150 graden hier betaal je per gram 40 euro voor ...

bij coke die een smelt punt heeft rond de 170 graden is zeer goede kwaliteit dit kost op straat 50 tot 60 euro afhankelijk hoeveel mensen deze shit verkopen ( dit zie je niet veel ) bij coke die smelt bij 180 tot 190 graden ... meteen een KILO kopen je hebt het puurste van het puurste !!!

lido meut cafeine speed en al die rare bind middelen krigjen al voor 180 graden een reactie bij 180 tot 190 graden kan het niet anders zijn dan pure coke of ze moeten hebben lopen klote met betongruis etc ... daarom moet je altijd tester nemen die je coke laten kleuren naar kwaliteit ..
krijg je bij deze test ook een reactie waaruit blijkt dat dit goede zuiver coke is weet je dat je goed zit ... echter ksot dit alles bijelkaar zo'n 0,3 gr om het totaal te testen .... dit is meer de test voro de dealer die 'puur' koop al word er tegenwoordig veel al versneden zooi verkocht aan de straat dealer voor 2800 eruo een onsje deze pure kwaliteit zul je nooit onder de 3500 euro KUNNEN kopen en zelfs meer dan 4000 de ons is aannemelijker... dit spul is rijke lui stuff en zal een straat waarde los hebben van rodn de 70 tot 80 euro de gram ... maar de mensen die dit kopen maken hier van 150 gram en verkopen het voor 40 gram als normale stuff ...

ik heb zelf een tijdje in deze scene gezeten met wat kennisen ... alleen ik had de amfetine ( speed ) zei deden het grote jonges werk ... helaas me hoofd tegne de lamp gestoten het was vanaf toen verleden tjd voor mij ...

goede coke ruikt ook niet/ nauwelijks zeker een coke snuiver die reglematig gebruikt moet het niet kunnen ruiken ... tegnewoordig zie ik steeds meer coke die een ontzettend ZURE geur heeft ...

iemand enig idee waarvan dit is ??? nogmaals ik heb zelf met amfetamine gerommelt en dit is het dus niet wat er in zit???

wie me helpen kan ben ik eeuwig dankbaar want we komen er maar niet echter

greetzzz gtje

TheAgeOfMen

Belezen gebruiker
Als ik echt goede cocaine heb merk ik dat aan goed verdoofde gehemelte/tanden en het snotneuzen, als ik me daarna uber-euforisch voel en gewoon lekker op de bank wil gaan liggen en goed aan het "spacen" ben weet ik dat het goed zit.

Goede cocaine is goed te herkennen in mijn situatie aan keiharde stukjes, ik merk dat deze het hardste bij mij vallen (meestal in grote brok keihard, dan kapot beuken) :hearteyes: :hearteyes:

Laat het nooit testen of wat dan ook, ik weet waar ik het weg haal goed spul is, percentages zeggen mij niks, het gaat mij er om of ik me goed voel op de drugs. :mrgreen:

gtje

Bewuste gebruiker
buiten dat gaat het mij om dat ik waar voor me geld krijg ...

misschien ga jij wel altijd keihard op cafeine maar denk je dat het keiharde coke is ...

we hebben hier ook wellis polen gehad die wilde coke ... maar wij hadden alleen speed en meer dan genoeg ... ik blufde en zei u want this .... zei antwoorden 'yes we want' ik vroeg 75 euro voor 2 gram .... ( speed/pep) gaf ze me (wegwerp)teledoonnummer ze belde elke zaterdag in de vorige zomer vakantie ...

die gasten dacht echt dat ze coke hadden gehad :grin:

kijk en dat is dus ook wat ik bedoel ik haal iets dat wil ik ook krijgen als ik ander spul krijg dan is dat altijd goedkoper ... en dat kan best lekker zijn maar voro een gram speed zou ik nog geen 8 euro betalen ... als je daar dus 40 eurie voro neer legt ben je gewoon belazerd ....

ok aan je reactie te lezen denk ik wel dat je iid coke krijgt ... maar goed er gaat zoveel syntetische rotzooi door nederland heen ... je weet het gewoon niet ...

Bovenaan