Knal rood hoofd

sjelepopi

Belezen gebruiker
Elke keer als ik xtc gebruik krijg ik een knal rood/paars en warm hoofd.

Ziet er niet echt gezond uit. :P Het lijkt wel alsof mijn lichaam alle hitte naar mijn hoofd stuurt.

Laatste keer gebruik was in november.

Mijn vraag is wat is dit?? En hoe los ik het op. Want het ziet er totaal niet uit en ik voel me ook niet prettig.

Ik wil ongeveer in mei weer eens gaan gooien, dus ik dacht misschien ff oorzaak zoeken oplossen. :grin:

Royban

Experimenterende gebruiker
Hoeveel gebruik je dan ongeveer?
Hoe warm is de omgeving waarin je dan bevind?
Heb nog nooit van zoiets gehoord:)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Herken ook niet de dingen die je omschrijft, misschien werkt het niet fijn voor je, elk lichaam is anders. Ik kan weer niet tegen andere dingen.
Maar inderdaad:
Royban zei:
Hoeveel gebruik je dan ongeveer?
Hoe warm is de omgeving waarin je dan bevind?
Heb nog nooit van zoiets gehoord:)

En genoeg water/non-alcoholische dingen gedronken?
Klinkt niet gezond/fijn! Als het kan test ze dan ook voor de zekerheid mocht je dat niet gedaan hebben.
Veel plezier in mei! En in de smartshop kan je voedingsupplementen halen, die het mogelijk verminderen misschien. Dit misschien of in die richting? Of andere vergelijkbare dingen misschien?

sjelepopi

Belezen gebruiker
Ja ethias arena in belgie bijv. Of op het feest fabulous-> brabanthallen.

Ehm 4x een halve ofzo. Pillen zijn getest. 130 mg.

Ja ik drink genoeg. Houdt overal rekening mee etc. Ben goed ingelezen en ervaring op het gebied van drugs.

Ik moet wel toegeven dat als ik sport ook een knalrood hoofd krijg. En als ik een pilletje heb gehad dans ik heel de avond. Misschien moet ik daar men combinatie in vinden???

trippelh

Bewuste gebruiker
sjelepopi zei:
Ja ethias arena in belgie bijv. Of op het feest fabulous-> brabanthallen.

Ehm 4x een halve ofzo. Pillen zijn getest. 130 mg.

Ja ik drink genoeg. Houdt overal rekening mee etc. Ben goed ingelezen en ervaring op het gebied van drugs.

Ik moet wel toegeven dat als ik sport ook een knalrood hoofd krijg. En als ik een pilletje heb gehad dans ik heel de avond. Misschien moet ik daar men combinatie in vinden???

Je hebt een rood hoofd door de warmte en zo uit het zich .Volgens mij geen probleem :grin:

Bovenaan