Klaarkomen met MDMA

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Daar moet je eigenlijk toch wel respect voor hebben he 😝🤣
He's got wise to the game, like 2pac did:

Vrouwen zeggen lief behandeld te worden, maar wat een vrouw zegt, kun je meestal beter 180 graden omdraaien, dan weet je wat ze echt wil.

Anunnaki

Wijs gebruiker
He's got wise to the game, like 2pac did:

MEDIA=youtube]QxAivsTlFyA[/MEDIA

Vrouwen zeggen lief behandeld te worden, maar wat een vrouw zegt, kun je meestal beter 180 graden omdraaien, dan weet je wat ze echt wil.
Die clip ken ik ja, hij gaat van women naar females, dan naar bitches en uiteindelijk "hoes" .

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het er niet mee eens ben😜

Anunnaki

Wijs gebruiker
Hoewel dit wel waar is, maar daar zit ook een balans in. Geldt overigens ook voor mannen die willen een lieve vrouw maar willen eigenlijk iemand die ze gewoon in hun gezicht zegt hoe het is😝😝

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Die clip ken ik ja, hij gaat van women naar females, dan naar bitches en uiteindelijk "hoes" .

Ik kan alleen maar zeggen dat ik het er niet mee eens ben😜
Dat komt omdat de rode pil zo groot is, dat hij meestal eerst in je keel blijft haken. :wink:

Hij zegt trouwens ook nog letterlijk in deze clip: "If you fucking with a cool female, that's all good" (They exist!)

Hoewel dit wel waar is, maar daar zit ook een balans in. Geldt overigens ook voor mannen die willen een lieve vrouw maar willen eigenlijk iemand die ze gewoon in hun gezicht zegt hoe het is😝😝
Uiteraard. Beide geslachten zijn huichelaars. Maar het is leuker om het over het andere geslacht te hebben. :sweatsmile:

Anunnaki

Wijs gebruiker
Dat komt omdat de rode pil zo groot is, dat hij meestal eerst in je keel blijft haken. :wink:
Er hangt wel wat in me keel maar dat heeft met de dexamfetamine te maken denk ik 😂
Uiteraard. Beide geslachten zijn huichelaars. Maar het is leuker om het over het andere geslacht te hebben. :sweatsmile:
Zeker waar hahaha. Vind alleen altijd die hele discussie zo zinloos, zijn vaak ook mannen die pijn hebben aan hun tere zieltje en die zeggen het vaak niet voor de grap of voor de leukigheid😂

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Er hangt wel wat in me keel maar dat heeft met de dexamfetamine te maken denk ik 😂
Wat jij doet onder invloed van dex is jouw zaak. Iedereen heeft zo zijn voorkeur qua man/vrouw en de dingen die hij/zij daarmee doet. Ik oordeel niet, maar nu zit ik wel met dat beeld in mijn hoofd...

Zeker waar hahaha. Vind alleen altijd die hele discussie zo zinloos, zijn vaak ook mannen die pijn hebben aan hun tere zieltje en die zeggen het vaak niet voor de grap of voor de leukigheid😂
Ja, of uit stoïcisme.

Er zijn verschillen tussen de geslachten! Altijd zo geweest en zal altijd zo zijn.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Wat jij doet onder invloed van dex is jouw zaak. Iedereen heeft zo zijn voorkeur qua man/vrouw en de dingen die hij/zij daarmee doet. Ik oordeel niet, maar nu zit ik wel met dat beeld in mijn hoofd...
Hahaha nee heb een opgezette nek, soort brok in de keel.

Ja, of uit stoïcisme.
Moest even opzoeken wat dat nou precies was 😜 Klinkt als coping.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hahaha nee heb een opgezette nek, soort brok in de keel.
Grapje toch :wink:

Moest even opzoeken wat dat nou precies was 😜 Klinkt als coping.
Je moest stoïcisme opzoeken? Oh how far we've fallen...

Stoïcisme is niet coping. Het is de inherente mannelijkheid. Je weet wel, dat wat ervoor gezorgd heeft dat we überhaupt deze beschaving hebben.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Niet zo doen. Ik moest het ook opzoeken, en je weet dat ik vet slim ben.
Thou too? Brutus...

Nee, nooit te laat om te leren. Het is mij ook nooit geleerd door familie, vrienden, school. Meer geleerd op de manier zoals 2Pac hierboven en daarnaast de broeders die het al eerder leerden.

En imo is wat meer stoïciteit hetgene wat de wereld nu wel kan gebruiken. En het is trouwens ook woest aantrekkelijk voor vrouwen (al zullen ze dat vaak niet tot nooit toegeven), dus handig voor ons mannen die daar weleens wat moeite mee hebben.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Ben niet vies van experimenteren hoor, dm is open x

Je moest stoïcisme opzoeken? Oh how far we've fallen...

Stoïcisme is niet coping. Het is de inherente mannelijkheid. Je weet wel, dat wat ervoor gezorgd heeft dat we überhaupt deze beschaving hebben.
Sorry hoor ik ben ook maar een ongeschoold pleuris joch van 22 ☹️ Tikkeltje meer over gelezen nu maar lijkt niet perse gericht te zijn op mannelijkheid lijkt me toch? Of leg je de link dan op emotioneel gebied.

buddha31

In memoriam - 24 januari 2023
Ik wil toch even reageren op @Roze Olifant en @Mindless 😅

Ik vraag ook vaak of iets een feit is en/of bewezen. Dat zie ik juist helemaal niets als iets typerends voor iemand die enkel wetenschappelijke punten serieus neemt. Ik zie het juist als een punt van interesse om vanuit mijn perspectief mijzelf erin te verdiepen. Ik open als het ware de deuren naar dit onderwerp. Itt de aanname dat het wel of niet van een feit zijn, een case closed zou betekenen.

Simpel voorbeeld:
Ik zit met 2 personen aan tafel. De ene persoon zegt dat edgen verslavend is, de ander zegt juist dat het een verslaving voorkomt omdat je hierdoor meer mentale controle creërt. Dan kan ik als een tenniswedstrijd naar een welles/niettes tafereel kijken, of ik stel de vraag of het een feit is.

Als het inderdaad een feit is, ben ik benieuwd op welke punten, het hoe, wat en waarom. Maar dat prikkelt ook mijn interesse naar persoon B die het niet vind. Dat kan zijn persoonlijke ervaring zijn of een andere theorie. Dat hij feitelijk ongelijk heeft betekent dus niet dat ik bij voorbaat ook iemand ongelijk vind hebben. Want een onderwerp heeft vaak meerdere invalshoeken.

Daarnaast heb je feiten zoals dat mensen zoogdieren zijn. Daar valt niet over te discussiëren. Maar stel dat het een feit is dat edgen een groot verslavingspotentie heeft. En dan blijkt dat dit feit gebaseerd is op de conclusie van een onderzoek gehouden bij 50 mannen in een verslavingskliniek.

Ik noem maar wat. Dan word het een stuk discutabeler. Ik ben eigenlijk nooit echt geïnteresseerd in het wel of niet, het zwart of wit, en ja of nee. Ik vind vooral het dialoog of iets zelf ontdekken en onderzoeken leuk.

Want als edgen een verslavingspotentie heeft. Dan kan dat ondersteund worden door een wetenschappelijke onderbouwing waarbij het dopaminesysteem word betrokken. Maar de gevoelskant; de ervaringen van mensen, is wat mij net zo veel, vaak zelfs meer aantrekt.

Volledig offtopic trouwens en het ging niet eens over mij😅 maar kort samengevat vind ik de vraag: Is het een feit? Juist een vorm van (persoonlijke) interesse ipv de vraag naar een koud wetenschappelijk standpunt.

Laatst bewerkt:

Anunnaki

Wijs gebruiker
Ik open dus als het ware de 'deuren' naar dit onderwerp. Itt de aanname waarvan het wel of een niet feit, een case closed zou betekenen.
Ik kan er misschien een wat simpel antwoord op geven waarom ik denk dat het dus daadwerkelijk een feit is.
Daarvoor hoef je denk ik eigenlijk alleen maar te kijken wat geil zijn dus met je lichaam doet.

Opgewonden raken dus dat betekent vrij kortademig, verhoogde hartslag, vol adrenaline, bloedstroming naar (vul in). Masturberen op zichzelf geeft al zeer veel dopamine vrij dus ook een erg belangrijke.
Hoe langer jij (of een ander) blijft stimuleren word je op zn tijd steeds gevoeliger voor aanraking en worden de voorgenoemde symptomen eigenlijk alleen maar opgekrikt. Dan nog niet gesproken over het niet normale orgasme wat je natuurlijk hebt wanneer jij het al 2 weken aan het uitstellen bent..

Dit is mijn verklaring! Klinkt namelijk wel erg gezellig allemaal behalve dat ik niet 2 weken ga wachten op een orgasme.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik wil toch even reageren op @Roze Olifant en @Mindless 😅

Ik vraag ook vaak of iets een feit is en/of bewezen. Dat zie ik juist helemaal niets als iets typerends voor iemand die enkel wetenschappelijke punten serieus neemt. Ik zie het juist als een punt van interesse om vanuit mijn perspectief mijzelf erin te verdiepen. Ik open als het ware de deuren naar dit onderwerp. Itt de aanname dat het wel of niet van een feit zijn, een case closed zou betekenen.

Simpel voorbeeld:
Ik zit met 2 personen aan tafel. De ene persoon zegt dat edgen verslavend is, de ander zegt juist dat het een verslaving voorkomt omdat je hierdoor meer mentale controle creërt. Dan kan ik als een tenniswedstrijd naar een welles/niettes tafereel kijken, of ik stel de vraag of het een feit is.

Als het inderdaad een feit is, ben ik benieuwd op welke punten, het hoe, wat en waarom. Maar dat prikkelt ook mijn interesse naar persoon B die het niet vind. Dat kan zijn persoonlijke ervaring zijn of een andere theorie. Dat hij feitelijk ongelijk heeft betekent dus niet dat ik bij voorbaat ook iemand ongelijk vind hebben. Want een onderwerp heeft vaak meerdere invalshoeken.

Daarnaast heb je feiten zoals dat mensen zoogdieren zijn. Daar valt niet over te discussiëren. Maar stel dat het een feit is dat edgen een groot verslavingspotentie heeft. En dan blijkt dat dit feit gebaseerd is op de conclusie van een onderzoek gehouden bij 50 mannen in een verslavingskliniek.

Ik noem maar wat. Dan word het een stuk discutabeler. Ik ben eigenlijk nooit echt geïnteresseerd in het wel of niet, het zwart of wit, en ja of nee. Ik vind vooral het dialoog of iets zelf ontdekken en onderzoeken leuk.

Want als edgen een verslavingspotentie heeft. Dan kan dat ondersteund worden door een wetenschappelijke onderbouwing waarbij het dopaminesysteem word betrokken. Maar de gevoelskant; de ervaringen van mensen, is wat mij net zo veel, vaak zelfs meer aantrekt.

Volledig offtopic trouwens en het ging niet eens over mij😅 maar kort samengevat vind ik de vraag: Is het een feit? Juist een vorm van (persoonlijke) interesse ipv de vraag naar een koud wetenschappelijk standpunt.
Ik zie je punt zeker, maar zoals gezegd was ik ook maar wat aan het grappen omdat ik het grappig vind dat sommigen zo de neiging hebben om alles wetenschappelijk te zien worden onderbouwd. :wink:

Maar het is zeker belangrijk om vragen te blijven stellen, zoals dus bijvoorbeeld: is dat een feit?

Ik was wel supermelig gisteren, met name door de 6-apb (fijn hè, drugs als smoesje kunnen gebruiken).

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je zat aan de 6-apb? Ben daadwerkelijk onder de indruk dat dat niet te merken was.
Ik had een (achteraf te lage) dosering genomen. Een kleine 75 mg.

Volgende keer weer meer richting de 90 mg. :) Al kan ik ook dan nog redelijk coherent uit mijn woorden komen. Daarboven wordt dat minder...

Anunnaki

Wijs gebruiker
Ik had een (achteraf te lage) dosering genomen. Een kleine 75 mg.

Volgende keer weer meer richting de 90 mg. :) Al kan ik ook dan nog redelijk coherent uit mijn woorden komen. Daarboven wordt dat minder...
En hoe is die ervaring voor jou in vergelijking met MDMA?

Doel dan vooral of je hetzelfde gevoel krijgt qua "waus" zijn en of je nog kan slapen daarna etc.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
En hoe is die ervaring voor jou in vergelijking met MDMA?

Doel dan vooral of je hetzelfde gevoel krijgt qua "waus" zijn en of je nog kan slapen daarna etc.
Ik vind het veel beter dan MDMA en doe die laatste dan ook niet meer.

Het gevoel is wel minder "waus" met ook minder pieken en dalen qua euforie/dysforie. Het is een heel stabiel effect. Heel erg gelijkaardig aan het MDMA gevoel, maar dan stabiel en super langdurig. Je hebt zo'n 7-8 uren een serene stabiele blijheid/euforie en wordt dan langzaam weer "op aarde" gezet, in plaats van naar beneden getrapt zoals met MDMA.

Het gevoel van tijd verstrijken is ook totaal anders. MDMA werkt tegenwoordig bij mij zo'n 3,5 uurtjes max. En dat zijn dan snelle uurtjes. 6-APB werkt meer dan 2x zo lang, maar voelt daarnaast ook alsof de tijd normaal of zelfs langzaam voorbij gaat. Dus het voelt echt alsof je zeeën van tijd hebt waarin je ervan kan genieten.

Ik neem een benzo na (flubromazepam) om makkelijker te kunnen slapen, maar ook tegen de spanning (kaak vooral). Volgende dag amper iets van een kater. Alleen wat suf.

Laatst bewerkt:

Anunnaki

Wijs gebruiker
Ik vind het veel beter dan MDMA en doe die laatste dan ook niet meer.

Het gevoel is wel minder "waus" met ook minder pieken en dalen qua euforie/dysforie. Het is een heel stabiel effect. Heel erg gelijkaardig aan het MDMA gevoel, maar dan stabiel en super langduring. Je hebt zo'n 7-8 uren een serene stabiele blijheid/euforie en wordt dan langzaam weer "op aarde" gezet, in plaats van naar beneden getrapt zoals met MDMA.

Het gevoel van tijd verstrijken is ook totaal anders. MDMA werkt tegenwoordig bij mij zo'n 3,5 uurtjes max. En dat zijn dan snelle uurtjes. 6-APB werkt meer dan 2x zo lang, maar voelt daarnaast ook alsof de tijd normaal of zelfs langzaam voorbij gaat. Dus het voelt echt alsof je zeeën van tijd hebt waarin je ervan kan genieten.

Ik neem een benzo na (flubromazepam) om makkelijker te kunnen slapen, maar ook tegen de spanning (kaak vooral). Volgende dag amper iets van een kater. Alleen wat suf.
Hm oke klinkt wel interessant, ik dacht dat de effecten eerder zo'n 10 uur aanhielden maar dan zullen ze wel inwerkingstijd en dergelijke mee berekenen.

Zoek een vervanger om samen met m'n vriendin te doen maar die is erg gehecht aan haar slaap en die vind MDMA eigenlijk al lang duren. Misschien geen slim idee dan hahaha.

edit: Ga het wel een keer bestellen maar alleen voor mij denk ik, want ik vind MDMA daarintegen weer iets te kort.

Hansklok

Bewuste gebruiker
Zonder drugs op heb ik de neiging veel te snel klaar te komen. Met een MDMA pilletje op kan ik het juist helemaal niet. Ik vroeg me af of iemand wel eens geprobeerd heeft om een lage dosis te gebruiken zodat je niet de trip-effecten hebt maar wel minder snel klaarkomt. Ben benieuwd naar de ervaringen...
Ga een x naar een seksuoloog die kan je helpen

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hm oke klinkt wel interessant, ik dacht dat de effecten eerder zo'n 10 uur aanhielden maar dan zullen ze wel inwerkingstijd en dergelijke mee berekenen.

Zoek een vervanger om samen met m'n vriendin te doen maar die is erg gehecht aan haar slaap en die vind MDMA eigenlijk al lang duren. Misschien geen slim idee dan hahaha.

edit: Ga het wel een keer bestellen maar alleen voor mij denk ik, want ik vind MDMA daarintegen weer iets te kort.
Misschien ook wel 10 uren, maar op het laatst overstemmen voor mij de minder gewenste effecten de gewenste wel. Mede vandaar ook dat ik er dan een benzo in gooi.

Als ze MDMA te lang vindt duren, is 6-APB waarschijnlijk te lang ja.

En als je 6-APB gaat doen, verwacht geen MDMA niveau euforie, want dan kan je teleurgesteld worden. Zie het als zijn eigen ding, ook al is het gevoel erg vergelijkbaar, maar milder, stabieler, langer.

Laatst bewerkt:

Anunnaki

Wijs gebruiker
En als je 6-APB gaat doen, verwacht geen MDMA niveau euforie, want dan kan je teleurgesteld worden. Zie het als zijn eigen dingen, ook al is het gevoel erg vergelijkbaar, maar milder, stabieler, langer.
Klinkt wel echt meer als een festival drug als je het mij vraagt.. Kans dat ik er dan vanaf zie want ik vind het toch altijd wel fijn om er bij te lopen als een complete idioot met mn tong half uit me bek, dan voel ik me namelijk het allerbeste🤣

We houden er ook altijd minimaal 6 maanden tussen qua gebruik, dus weet niet of ik mijn MDMA ticket ervoor wil inleveren☹️

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Klinkt wel echt meer als een festival drug als je het mij vraagt.. Kans dat ik er dan vanaf zie want ik vind het toch altijd wel fijn om er bij te lopen als een complete idioot met mn tong half uit me bek, dan voel ik me namelijk het allerbeste🤣

We houden er ook altijd minimaal 6 maanden tussen qua gebruik, dus weet niet of ik mijn MDMA ticket ervoor wil inleveren☹️
Je kunt het toch een keer proberen?

6 maanden is verstandig, maar 2/3 maanden moet op zich kunnen hoor. Al wil ik je ook weer niet aansporen om vaker te gebruiken, vind ik het verstandig wat je doet.

Anunnaki

Wijs gebruiker
Je kunt het toch een keer proberen?

6 maanden is verstandig, maar 2/3 maanden moet op zich kunnen hoor. Al wil ik je ook weer niet aansporen om vaker te gebruiken, vind ik het verstandig wat je doet.
Hahaha daar zit je ook echt op het randje dan 😜😜

Nee kan het zeker een keer proberen dan weet ik pas natuurlijk of het wat voor mij is.. Heb alleen net MDMA besteld hahahaha🤣
Als postNL dus uit zn dak gaat op mijn kosten deze week dan bestel ik wel 6-apb😂

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Hahaha daar zit je ook echt op het randje dan 😜😜
Maar hoezo eigenlijk?

Je serotonine is dan allang weer aangevuld en we weten niet precies hoe lang het duurt voordat de receptoren hersteld zijn.

Maar het blijft natuurlijk wel zo, dat hoe langer je wacht, hoe veiliger het is.

Nee kan het zeker een keer proberen dan weet ik pas natuurlijk of het wat voor mij is.. Heb alleen net MDMA besteld hahahaha🤣
Als postNL dus uit zn dak gaat op mijn kosten deze week dan bestel ik wel 6-apb😂
Ach, gun ze dat feestje...

Het weer is al klote genoeg. Met een pilletje uit jouw pakketje is dweilnat op de fiets de post bezorgen een stuk leuker.

buddha31

Misschien ook wel 10 uren, maar op het laatst overstemmen voor mij de minder gewenste effecten de gewenste wel. Mede vandaar ook dat ik er dan een benzo in gooi.

Als ze MDMA te lang vindt duren, is 6-APB waarschijnlijk te lang ja.

En als je 6-APB gaat doen, verwacht geen MDMA niveau euforie, want dan kan je teleurgesteld worden. Zie het als zijn eigen dingen, ook al is het gevoel erg vergelijkbaar, maar milder, stabieler, langer.
Klinkt heel interessant 6-APB, ik hoor meerdere mensen positief erover. Je schreef dat jij amper een kater hiervan krijgt. In welk referentiekader bedoel je dat? Dus als je het vergelijkt met jouw MDMA-katers?

Ik vond de XTCpiek altijd geweldig. Maar dat was meer toen ik jonger was. Dat kwam ook door de feesten. Daar is een mdmaPiek+ een muziekpiek (vaak de eindafsluiting) een formule van 1+1=100😅. Nu zoek ik iets stabielers omdat de setting ook thuis met mijn vrouw is

Anunnaki

Wijs gebruiker
Maar hoezo eigenlijk?

Je serotonine is dan allang weer aangevuld en we weten niet precies hoe lang het duurt voordat de receptoren hersteld zijn.

Maar het blijft natuurlijk wel zo, dat hoe langer je wacht, hoe veiliger het is.
Heeft er ook mee te maken dat zij dus in tegenstelling tot mij niet zo fanatiek is qua gebruik van drugs.
Dus ik heb de lijn getrokken dat ik wel m'n ding wil doen en toch de middelen wil proberen waarvan ik dat interessant vind in de toekomst en daar staat tegenover dat ik wel wat rustiger aan doe qua gebruik (zij heeft dus ook niet de behoefte om na 3 maanden weer MDMA te nemen en dat doen we altijd samen, geen uitzonderingen). Grotedeels eigenlijk ook om haar gerust te stellen omdat ik wel een verleden heb wat betreft verslaving.

Ik zit nu dan wel aan de dex maar dat is een dokters voorschrift die telt niet mee! 😂

Ach, gun ze dat feestje...

Het weer is al klote genoeg. Met een pilletje uit jouw pakketje is dweilnat op de fiets de post bezorgen een stuk leuker.
Ik krijg kristallen door de brievenbus dus als die dat opentrekt op de fiets kan ik mooi gaan zoeken.

buddha31

Ga een x naar een seksuoloog die kan je helpen
Dit probleem komt door de mdma, daar heeft een seksuoloog geen invloed op. Overigens is dit een bekend fenomeen en kan je het beter accepteren. Als je dat doet kan je wellicht ook meer genieten van het feit dat je lang door kan gaan.

buddha31

Heeft er ook mee te maken dat zij dus in tegenstelling tot mij niet zo fanatiek is qua gebruik van drugs.
Dus ik heb de lijn getrokken dat ik wel m'n ding wil doen en toch de middelen wil proberen waarvan ik dat interessant vind in de toekomst en daar staat tegenover dat ik wel wat rustiger aan doe qua gebruik (zij heeft dus ook niet de behoefte om na 3 maanden weer MDMA te nemen en dat doen we altijd samen, geen uitzonderingen). Grotedeels eigenlijk ook om haar gerust te stellen omdat ik wel een verleden heb wat betreft verslaving.

Ik zit nu dan wel aan de dex maar dat is een dokters voorschrift die telt niet mee! 😂

Ik krijg kristallen door de brievenbus dus als die dat opentrekt op de fiets kan ik mooi gaan zoeken.
De laatste periode houden wij er ook 5 of 6 maanden tussen, ik merk een duidelijk verschil met om de 3 maanden. Logischerwijs daarin ook weer als de periodes ertussen nog korter zijn. Is eigenlijk per toeval zo ontstaan, maar door het positieve verschil blijf ik voortaan op 5/6 maanden pauze.

Bovenaan