Ketamine na xtc?

achteruitkoprol123

Experimenterende gebruiker
Ik heb dit ook in het forum ketamine hetzelfde bericht gepost, maar aangezien het ook om xtc gaat dacht ik dat het ook wel handig is om het hierin te posten!

ik vind de comedown van xtc echt zwaar kut. Ik zie dingen anders en iets anders doen dan in bed liggen is teveel spierpijn. En ik las ergens op dit forum dat ketamine na xtc echt een goede combo is alleen kon ik er buiten 1 bericht weinig over vinden, ook ga ik 2f-ketamine gebruiken als t echt helpt.

dus: zouden mensen ervaringen hiervan willen delen en willen uitleggen hoe en wat (met doseringen en tijden)

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Ik heb dit ook in het forum ketamine hetzelfde bericht gepost, maar aangezien het ook om xtc gaat dacht ik dat het ook wel handig is om het hierin te posten!

ik vind de comedown van xtc echt zwaar kut. Ik zie dingen anders en iets anders doen dan in bed liggen is teveel spierpijn. En ik las ergens op dit forum dat ketamine na xtc echt een goede combo is alleen kon ik er buiten 1 bericht weinig over vinden, ook ga ik 2f-ketamine gebruiken als t echt helpt.

dus: zouden mensen ervaringen hiervan willen delen en willen uitleggen hoe en wat (met doseringen en tijden)
Ik lees veel goede dingen over 2-cb in je MDMA comedown. Geen ervaring mee nog maar zeker interessant om eens op de zoeken.
Even zoeken op nexus flip.

mitchieee

Wijs gebruiker
Hoeveel

en hoe neem je het? En wat zijn de effecten daarvan?
Via de neus manatuurlijk, lichtelijk euforisch je wordt wat slapper (licht compleet aan je dosering verder)

en hoeveel is per persoon anders ik heb een bepaalde tolerantie opgebouwd die niet zomaar omlaag gaat, maar gewoon een paar sleutel puntjes tot je op het juiste niveau zit voor jezelf is vrij simpel in te schatten

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Via de neus manatuurlijk, lichtelijk euforisch je wordt wat slapper (licht compleet aan je dosering verder)

en hoeveel is per persoon anders ik heb een bepaalde tolerantie opgebouwd die niet zomaar omlaag gaat, maar gewoon een paar sleutel puntjes tot je op het juiste niveau zit voor jezelf is vrij simpel in te schatten
Ik heb ook echt een keta tolerantie opgebouwd die maar semi verdwijnt aangezien keta instaat is op perma tolerance op te bouwen. Naar mate gebruikt verhoogd is over de tijd heen als ik t zo goed zeg

Game&Watch

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik heb volgens mij al een jaar geen keta gebruikt maar blijvende tolerantie is wel een ding ja. Zou me niet verbazen als ik nu nog steeds duidelijk meer moet snuiven dan ooit de eerste keer.

Vind keta zeer vaag na of tijdens XTC. Tijdens, een feestje kan ik lage dosissen soms wel zeer waarderen

Lollig om nog even te gaan gamen als je thuis komt en aan de keta gaat trouwens.

Het onderbewustzijn functioneert genoeg om je game te besturen. Je bewustzijn kan het niet volgen, je snapt niet waarom het goed gaat, het gaat veel te snel. Hoe doen je vingers dat

Het onderbewustzijn stuurt direct je handen aan. Slechter dan als je nuchter bent natuurlijk. Maar zeer goed als je de impressie hebt dat de game veel en veel te snel gaat. Reactietijd is uiteraard wel traag

Neo-Shulginist

Badass junkie

Ketamine geeft wel een bepaalde draai aan je space. Het wordt er niet veer spiritueler van zeg maar. Terwijl je van MDMA nou juist van die mooie inzichten kunt krijgen. Als je dan ketamine neemt dan verdoof je gelijk alle nieuwe ideeën en vergeet je ze.
Persoonlijk pak ik liever 2C-B. Werkt ook goed tegen een harde crash en ik word er ook best rustig van. De space vind ik meer bij MDMA passen eigenlijk.

Game&Watch

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ja ik ben ook geen grote fan van keta afteren. Wel lollig om een paar keer geprobeerd te hebben.

Ik after liever een biertje, wat ik op het feest niet drink, en rook een jointje. Heerlijk

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Ik heb volgens mij al een jaar geen keta gebruikt maar blijvende tolerantie is wel een ding ja. Zou me niet verbazen als ik nu nog steeds duidelijk meer moet snuiven dan ooit de eerste keer.

Vind keta zeer vaag na of tijdens XTC. Tijdens, een feestje kan ik lage dosissen soms wel zeer waarderen

Lollig om nog even te gaan gamen als je thuis komt en aan de keta gaat trouwens.

Het onderbewustzijn functioneert genoeg om je game te besturen. Je bewustzijn kan het niet volgen, je snapt niet waarom het goed gaat, het gaat veel te snel. Hoe doen je vingers dat

Het onderbewustzijn stuurt direct je handen aan. Slechter dan als je nuchter bent natuurlijk. Maar zeer goed als je de impressie hebt dat de game veel en veel te snel gaat. Reactietijd is uiteraard wel traag
Met call of duty warzone bijv, als je dan de afterglow hebt van de keta waardoor je de mania ervaart. Ben je ook veel sneller met je handen en denkvermogen in mijn ervaring waardoor t spelen makkelijker lukt en ondertussen ook veel meer zelfverzekerd zijn in t pushen van teams

Game&Watch

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Interesting! Ik word persoonlijk niet zo manisch van keta en denkvermogen wordt bij mij een stuk minder lol

Er zijn genoeg disso's waar ik veel manischer van wordt.

Zal anders verwerkt worden in jouw brein ten opzichte van de mijne haha

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Interesting! Ik word persoonlijk niet zo manisch van keta en denkvermogen wordt bij mij een stuk minder lol

Er zijn genoeg disso's waar ik veel manischer van wordt.

Zal anders verwerkt worden in jouw brein ten opzichte van de mijne haha
Keta werkt bij mij iedere keer anders maar t manische ervan is wel leuk, en tis geen hele erge mania eig meer ene mania waar ij wat grappiger van wordt, stem accenten maken is nog makkelijker bijv en mn energie is zo hoog dat t voor mij perfect is om keta op bijv een hardcore feest te gebruiken en equals geen kater eig dus win win

Bovenaan