Info over Kratom?

Ruski

Newbie
morgen gaan we Kratom doen voor et eerst en ik vroeg me af of iemand ervaring heeft? We gaan er thee van trekken voor een portie van 2 personen. Wat kan ik zoal verwachten?

Ruski~

Ruski

Newbie
Antwoord op eigen vraag: Ik heb geen flikker gevoelt of gemerkt, van te voren heb ik zo goed als 3-4u nix gegeten en alleen maar wat geblowt. Of de dosering was veel te zwak (10x) of de smartshop was gewoon klote, want de truffels die ik daar had gehaald hebben ook niet veel tot niets uitgehaald. Mijn vriend daarintegen heeft wel wat euforie gevoelt volgens hem.

Ik vind het jammer dat ik zoveel geld heb uitgegeven voor niets, dan kon ik net zo goed door blowen en zuipen.

Ik hoop dat het wel wat doet bij andere mensen, ik heb ook mn best gedaan om de trip van mijn vrienden zo aangenaam mogelijk te maken (heb vaak als tripsitter gespeeld) maar toch jammer dat ik de hele nacht nuchter was.

Ruski~

ZoKtorR

Newbie
Smartshop-kratom is sowieso 10x overprijsd. Kratom daar (en ook bij Azarius) kopen is altijd een slecht idee. Slechte kwaliteit en veeeeeeel te duur. Ik haal de mijne in Indonesië, via internet. Heel goeie kwaliteit, je moet wel ineens genoeg bestellen maar dat raakt wel op :wink:

Als je gedroogde blaadjes (niet-verpoederd) hebt gekocht, is de bereiding voor 1 persoon als volgt:

Neem 5 à 12 g (sterk afhankelijk van de soort en de kwaliteit) en gooi dit in water (bv. 400 ml). Laat 5, of liever 15 minuten zachtjes koken. Je kan citroensap toevoegen, dat bevordert de extractie.

Dan filteren met bv. een oude t-shirt (pas op: dit maakt vlekken), suikeren en drinken maar! Op een nuchtere maag werkt het best.

Na enkele minuten zou het gevoel moeten opkomen: kalmerende, zaligmakende warme gloed, met een vleugje euforie. Piekt na 1 à 2u. Effecten kunnen tot 5-8u duren.

Pas op: werkt verslavend! Niet alle dagen doen dus.

Als je meer wil weten over kratom: vraag aan mij of check het uitstekende Kratom Connoisseurs forum.

PS: schrijf je met een D: gevoelD, geblowD, gevoelD

Bovenaan