Ik ben rechts.

drop out

Newbie
eerste lijn rechtse, tweede links, derde rechts, vierde links, vijfde rechts, zesde links, zevende rechts, achtste links, negende rechts, tiende links, ...

needlefreak

Bewuste gebruiker
Ik let er zo niet op. Gebruik ze beide. Meestal wel rechts. Vroeger heel veel gesnoven en nu bijna nooit meer. Ben niet meer zo voor snuiven.

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik snuif niet veel, bijna nooit eigenlijk, maar als ik snuif dan is het altijd rechts (behalve als rechts dichtzit uiteraard :P ).

disaster

Bewuste gebruiker
M'n neusbotje zit boven een beetje schuin, daardoor is bijna altijd een kant verstopt en de ander niet. Dus ik snuif altijd met de neusgat waar het meest in kan. :)

berbe

Bewuste gebruiker
ik snuif altyd in beide
met de 2lijne
en als ik weinig snuif verdeel het nog in tweeen als er iets binnen gaat gaat dat door beide gate

Jeller

Badass junkie
Lana zei:
Van een grote lijn, doe ´k de ene helft links, de andere helft rechts. Zijn ook beide even aangetast.
zo heb ik het ook altijd gedaan.. dan zijn beide neusgaten ook vrijgemaakt :tongueout:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Beide neusgaten evenveel :grin: ik maak 1 lijn die deel ik in 2e en dan beide neusgaten :wink: maar rechts gaat beter ja maar ik doe toch beide neusgaten.

Soms daarna nog wel ff wat met rechts alleen maar eigenlijk altijd beide :)

cunt

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
Beide neusgaten evenveel :grin: ik maak 1 lijn die deel ik in 2e en dan beide neusgaten :wink: maar rechts gaat beter ja maar ik doe toch beide neusgaten.

Soms daarna nog wel ff wat met rechts alleen maar eigenlijk altijd beide :)
hier precies hetzelfde. vanaf begin af aan al gedaan, belast je de neusgaten evenveel en krijg je een meer evenwichtig gevoel :wink:

cunt

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Vind ik ook, ik doet het half/half, bij coke, heerlijk dan.
ja vooral bij coke inderdaad, is ook fijner als je je neus ophaalt dan, dan voelt het aan alle2 de kanten lkkr :)

^_^

Bewuste gebruiker
Ligt eraan waar de minste korsten zitten, anders moet ik die er eerst uitkrabben zodat de speed weer opgenomen wordt maar dan brand het weer zo in het wondje die speed. Dus het wisselt nogal

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
MissParanoid zei:
ik snuif enkel langs rechts om dezelfde reden als zommes met links is het moeilijk om het buisje vast te houde...

Dit klopt natuurlijk niet helemaal :)

Ik ben rechts en snuif vooral met mijn linker neusgat terwijl ik het buisje wel gewoon met rechts vasthoud (waarmee ik ook mn rechterneusgat dicht houd). Waarom zou dat niet kunnen je neusgaten zitten nog geen cm uit elkaar :grin:
Anders post iedereen even het volgende misschien bestaat er een verband: :sunglasses:

- Rechtshandig
- Linksdragend
- Buisje: Rechterhand
- Snuiven in: Linkerneusgat
... :sunglasses:

Fishhead07

Wijs gebruiker
DonnieDark0 zei:
MissParanoid zei:
ik snuif enkel langs rechts om dezelfde reden als zommes met links is het moeilijk om het buisje vast te houde...

Dit klopt natuurlijk niet helemaal :)

Ik ben rechts en snuif vooral met mijn linker neusgat terwijl ik het buisje wel gewoon met rechts vasthoud (waarmee ik ook mn rechterneusgat dicht houd). Waarom zou dat niet kunnen je neusgaten zitten nog geen cm uit elkaar :grin:
Anders post iedereen even het volgende misschien bestaat er een verband: :sunglasses:

- Rechtshandig
- Linksdragend
- Buisje: Rechterhand
- Snuiven in: Linkerneusgat
... :sunglasses:

Ik ben:

- rechtshandig
- rechtsdragend
- buisje: rechterhand voor rechter neusgat, linkerhand voor linker neusgat
- Snuiven in: linker en rechterneus gat. met de voorkeur voor rechts maar doe beide evenveel.

:wink:

psychonaut'86

Bewuste gebruiker
Allebei de neusgaten...

Bij elke lijn begin ik idd met rechter neusgat. (van de linkerkant van de lijn tot het mdden) en dan met het linker neusgat van het midden tot rechts :P :wave:

neti

Badass junkie
ademen door het linker neusgat stimuleert de rechter hersenhelft, dit geldt omgekeerd eenredig ook voor het rechter neusgat waar de adem de linker hersenhelft stimuleert

binnen de yoga geldt ademhalen als volgt (linker neusgat – vrouwelijke energie) en de Pingala (rechter neusgat – mannelijke energie)

zou speed/coke/snuiverijen hierop van invloed zijn wat betreft snuifkant?

^_^

Bewuste gebruiker
zeker, jij niet dan? Maar mijn neus zal wel niet natuurlijk genoeg meer zijn om toe te treden tot dit onderzoek :cry:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Ik snuif 50 / 50 tot nu toe, ik doe de eerste helft van de lijn rechts, dan de rest links. Heerlijk chemisch die speedsmaak, vind het echt lekker smaken haha.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Ik snuif altijd twee lijntjes, 1 in elk neusgat.

Symmetrie is alles.
*denkt aan requiem for a dream... die ene arm... :openmouth:

Djo

Badass junkie
Mr Sossa zei:
links coke en rechts speed... :mrgreen:

Hahahaha, dat doe ik ook! :grin:

Ik wissel wel de neusgaten af als ik bijvoorbeeld maar 1 soort snuif gebruik, dan wisselen, maar kan ook zijn, dat ik alleen mijn linkerneusgat pak! :)

Goanaut

Bewuste gebruiker
Intoxicated zei:
Ik snuif altijd twee lijntjes, 1 in elk neusgat.

Symmetrie is alles.
*denkt aan requiem for a dream... die ene arm... :openmouth:

Gadver ja inderdaad.. als je het zo ver laat komen zit er iets niet helemaal snor.

Btw duurt het eigenlijk lang voordat de speed inkickt als je het slikt?

lj_bob

Bewuste gebruiker
Ik kijk gewoon welk neusgat wakker is. Want het schijnt zo te zijn dat ze elkaar afwisselen om de zoveel uur omdat ze moeten "slapen". Let maar eens op, er is altijd 1 neusgat minder open zeg maar.. en het wisselt inderdaad.

Daarom laat ik de slaper dan maar slapen op dat moment :)

davie

Wijs gebruiker
Ik ben links en meestal snuif ik ook links. Ligt er maar net aan welk neusgat open is. Maar vaker links.

Ha!

Experimenterende gebruiker
Rechts. Heb misschien 5 x links gedaan, maar dat gaat gewoon niet lekker, ach. Mijn neus kan wel wat hebben..

Bovenaan