zo heb ik het ook altijd gedaan.. dan zijn beide neusgaten ook vrijgemaaktLana zei:Van een grote lijn, doe ´k de ene helft links, de andere helft rechts. Zijn ook beide even aangetast.
hier precies hetzelfde. vanaf begin af aan al gedaan, belast je de neusgaten evenveel en krijg je een meer evenwichtig gevoelFishhead07 zei:Beide neusgaten evenveelik maak 1 lijn die deel ik in 2e en dan beide neusgaten
maar rechts gaat beter ja maar ik doe toch beide neusgaten.
Soms daarna nog wel ff wat met rechts alleen maar eigenlijk altijd beide![]()
ja vooral bij coke inderdaad, is ook fijner als je je neus ophaalt dan, dan voelt het aan alle2 de kanten lkkrEl Retro zei:Vind ik ook, ik doet het half/half, bij coke, heerlijk dan.
El Retro zei:Vind ik ook, ik doet het half/half, bij coke, heerlijk dan.
MissParanoid zei:ik snuif enkel langs rechts om dezelfde reden als zommes met links is het moeilijk om het buisje vast te houde...
DonnieDark0 zei:MissParanoid zei:ik snuif enkel langs rechts om dezelfde reden als zommes met links is het moeilijk om het buisje vast te houde...
Dit klopt natuurlijk niet helemaal
Ik ben rechts en snuif vooral met mijn linker neusgat terwijl ik het buisje wel gewoon met rechts vasthoud (waarmee ik ook mn rechterneusgat dicht houd). Waarom zou dat niet kunnen je neusgaten zitten nog geen cm uit elkaar![]()
Anders post iedereen even het volgende misschien bestaat er een verband:![]()
- Rechtshandig
- Linksdragend
- Buisje: Rechterhand
- Snuiven in: Linkerneusgat
...![]()

Mr Sossa zei:links coke en rechts speed...![]()
Intoxicated zei:Ik snuif altijd twee lijntjes, 1 in elk neusgat.
Symmetrie is alles.
*denkt aan requiem for a dream... die ene arm...![]()
Goanaut zei:Ik snuif 50 / 50 tot nu toe, ik doe de eerste helft van de lijn rechts, dan de rest links.
Qocaïne zei:Goanaut zei:Ik snuif 50 / 50 tot nu toe, ik doe de eerste helft van de lijn rechts, dan de rest links.