Ik ben rechts.

zommes

Badass junkie
Mensen,

Stel jullie zouden speed snuiven. Door welk neusgat zou je dat dan doen. Of wisselen jullie af om allebei de neusgaten om de beurt te martelen? Gebruiken jullie ook weleens een neusgat een tijdje niet zodat het dan extra brand als je weer switched?

Mijn probleem is namelijk dat ik al sinds mijn snuiferie begonnen is mijn rechter neusgat gebruikt. Om de simpele reden dat ik met de rechterhand het buisje beter vasthoudt. Praktisch. Nu is alleen mijn rechterneusgat zwaar toegetakeld en de linker helemaal niet...

Moet ik gewoon switchen en de linker pakken? Of toch maar rechts blijven...?

Alvast bedankt voor de medewerking.

wiet busje

Belezen gebruiker
nog :openmouth: wtf :openmouth:

dit topic wou ik openen gek :openmouth:

met hetzelfde onderwerp, alleen dan gewoon in het algemeen met alle snuifdrugs.

Ikzelf snuif bijna altijd met rechts, dat gaat echt veel beter dan links. Die gaat vaak pijn doen. Toch doe ik soms een beetje met links om toch af en toe een beetje de belasting te verdelen over mn neusgaten.

Psykaholik

Wijs gebruiker
ik wissel af van kant.
maar het meest voorkomende is bij mij links.
maar ze werden wel alle 2 gemarteld.

Lana

Wijs gebruiker
Van een grote lijn, doe ´k de ene helft links, de andere helft rechts. Zijn ook beide even aangetast.

nutsss

Wijs gebruiker
Ja ik verdeel t ook als t de moeite is om te verdelen.

Maar mijn voorkeur is rechts. Tot t gaat bloeden dan enkel nog links...

zommes

Badass junkie
wiet busje zei:
nog :openmouth: wtf :openmouth:

dit topic wou ik openen gek :openmouth:

met hetzelfde onderwerp, alleen dan gewoon in het algemeen met alle snuifdrugs.

Ikzelf snuif bijna altijd met rechts, dat gaat echt veel beter dan links. Die gaat vaak pijn doen. Toch doe ik soms een beetje met links om toch af en toe een beetje de belasting te verdelen over mn neusgaten.

Haha, lachen man.

Ik ben dus niet de enige :grin:

Soms doe ik ook weleens wat met links, maar die zit daarna dan vaak een tijdje dicht :tongueout: Ik denk dat minimaal 90% toch wel met rechts wordt gedaan.

A

Anonymous

Gast
Ik verdeel het over mn neusgaten, want als het schade zou doen zou het dus hoogstwaanschijnlijk symmetrisch doen, en 2 kleine deukjes lijkt me minder erg dan 1 deuk aan 1 kant..

Jelle Snel

Belezen gebruiker
hmm..tja, hetzelfde kun je je afvragen of je rechts of linksdragend bent :P
ik weet niet of dit in verband staat met mekaar maaaar, t zou kunnen...voor mij denk ik wel want ik wissel toch wel vaak af. Probeer beide gaten te martelen zodat de marteling over het geheel verdeeld is :mrgreen:

Lana

Wijs gebruiker
Maar nu ´k er over nadenk...
Ik begin altijd wel met m´n rechterneusgat. Komt dan wss ook omdat ik rechts ben.
Zouden linkse mensen dan met hun linkerneusgat beginnen?
Maar toch doe ´k ze wel precies door de helft. Niet dat ik ook met m´n rechter het grootste stuk opsnuif.
Wat een topsport joh. Snuiven voor beginners en snuiven voor gevorderden.

MissParanoid

Belezen gebruiker
ik snuif enkel langs rechts om dezelfde reden als zommes met links is het moeilijk om het buisje vast te houde...

angel1

Experimenterende gebruiker
en hoe weet je nou precies of je neus beschadigt is?vaak bloeden, prikken, verstopt? of zijn er nog andere dingen

Lana

Wijs gebruiker
Op een gegeven moment kun je ontstekingen krijgen en zere stukken in je neus. Slaat door naar je ogen. Snuif je een lijn, komt ie er langs je ogen weer uit.
je kunt het voelen aan je botje, zijn gaten of scheuren in gevallen.
Je merkt het wel als de boel niet meer zo werkt als voorheen.
Soms snuit je er een stukje kraakbeen mee uit ofzo.

angel1

hhmm; heb ik tot nu toe totaal geen last van...het enige is als ik al verkouden ben, en ik neem wat, dat het dan snel even dicht zit. maar verder niets. geen enkele bloedneus gehad ofzo ...

avalon

Van een grote lijn, doe ´k de ene helft links, de andere helft rechts. Zijn ook beide even aangetast.

idem

Bij mij soms ook andere reden, mss zit het allemaal in mn hoofd, maar ik heb de indruk dat als ik het rechterneusgat neem, ik geen hartkloppingen heb, maar omgekeerd wel
Zoals ik al zei, kan allemaal in mn hoofd zitten, maar zo ervaar ik het toch...

wiet busje

Belezen gebruiker
Ik heb vandaag zo veel mogelijk afgewisselt, maar m'n neusgaten deden zo'n verschrikkelijke pijn als ik telkens weer een lijn nam :( en dan toch flink doorheisen... maargoed dit was dan ook de laatste keer dat ik heb gesnoven voorlopig :wave:

Colaiuta

Bewuste gebruiker
altijd eentje.. maakt niet echt uit welke, maar als die ene dan dicht zit heb ik er nog een over :sunglasses:

TeQ

Bewuste gebruiker
Doe het altijd om en om :) Maar ben ik nou de enige rechtshandige die juist het linkerneusgat het fijnst vind? :)

TeQ

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
TeQ zei:
Maar ben ik nou de enige rechtshandige die juist het linkerneusgat het fijnst vind? :)

Nope, hier een medestander. :wave:

Haha ok dan :) Ja vind het veel fijner mn rechterhand juist te gebruiken om het rechter neusgat dicht te houden. Linkerhand kokertje...

Maar verdeel de schade verder altijd wel, dus om en om

MissParanoid

Belezen gebruiker
heb besloten om de schade in men neus te verdelen, dus men linkerneusgat is nu aan de beurt en vreemd genoeg vind ik deze kant echt veel leuker om te snuive...

Mac...

Badass junkie
In de regel snuif ik ook met rechts, maar heel af en toe gaat dat toch echt niet meer en dan doe ik het wel eens met links, of ja deed dan.. :) Maar deed het alleen links omdat er rechts niets meer in wilde gaan.

shakes

Belezen gebruiker
Ik gebruik gewoon het neusgat dat het meest "open" is, verschilt altijd. Als het goed kan met allebei wissel ik het af.

Ergens onderweg ben ik gestopt met speed snuiven en heb ik besloten mijn speed op te eten.
Sinsdien snuif ik alleen maar Coke maar das al zo lang geleden dat ik niet meer weet wat mijn neusgat is waar ik gewoonlijk mee snuif maar als ik me niet vergis is het mijn linkse.
:grin: :rolleyes: :wave: :beer:

minn

Badass junkie
Ik snuif ook altijd met rechts. Terwijl ik met links schrijf. Vage motoriek. Mijn rechterneus is ook beetje naar de klote. Snuit er bloed uit af en toe. Maar ik blijf bij de rechter, heel soms de linker omdat de rechter dan verstopt zit. Maar waarom links ook kapot maken? Straks kan ik helemaal niks meer ruiken en dan nog wel met links :grin:

Gewoon rechts blijven zommes, rechts Heerscht. :sunglasses:

Bovenaan