Wat vode zegt.
Daarnaast is het voor de meeste mensen uberhaupt al iets compleet nieuws om je meer dan 5 minuten echt goed te foccussen op 1 ding. Dan komen de andere 'staten van bewustzijn' sowieso al veel sneller omdat je al je energie kan richten op je eigen gedachten, gevoelens en bewustzijn en je niet afgeleid wordt door externe onzin... Als je jezelf goed leert hoe je dat moet focussen is het naar mijn mening mogelijk om werkelijk alles mee te maken wat je maar wilt.
Het zal alleen heel veel oefening, concentratie en zelfkennis vereisen :P
Ik heb iDoser weleens geprobeerd via de speakers met 10 gasten in de kamer. Alle licht uit, iedereen dood stil (echt iedereen zat gefocussed te luisteren) en een dose aangezet... Toen het afegelopen was moest iedereen bekennen dat er wel 'iets' gebeurde ja.... het lijkt in de verste verte niet op daadwerkelijk drugs nemen, maar iedereen, ik inclusief, had een dromerig, licht zweferig gevoel. Alsof we allemaal een powernap hadden gedaan en net weer wakker werden

We waren er allemaal van overtuigd dat het dus wel 'iets' deed... Grappig, want via de speakers werkt het helemaal niet :P
Ook op de koptelefoon geluisterd in mn eentje, maar ik denk dat ik toen sowieso al te skeptisch was om effect te hebben :P
Lang leve placebo! Mind over body
Denk dat ik het zo nog een kans ga geven xD
update: de keus was gevallen op Black Sunshine
I wish we could easily put into words what this dose does, but it is so beyond words... let's try: It takes your brain and twists it so that everything shines with a beautiful glow, then it goes beyond and reverses all that glow deep inside you. There is no sunshine when you are looking face to face with your soul, and Black Sunshine puts you in a room with your soul and lets you two talk it out, but without talking. Communicating, with yourself, but so deep under you will strain to remember. Highly advanced, this dose attempts to bring you further under than any dose before it. Be warned, this is not a dose for everyone. If you aren't sure, stick to the lighter, more earthly, doses. A dose that can't be described. BLACK SUNSHINE.
Ik heb deze beschrijving express niet gelezen van te voren om te kunnen kijken of er iets van herkenning in te vinden is...
Blijkbaar ben ik zojuist 1 geweest met mn ziel en heb ik ermee kunnen praten...
Zou best kunnen, maar in dat geval heb ik blijkbaar die gave altijd al, er was niks anders dan normaal 35minuten stil zitten
Nice talking to you soul

Where soul we go next?