Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik zou zeggen, begin eerst met alcohol, en als je je een beetje tipsy voelt, neem dan eens een lijn. 7-8 cm ofzo. Dan voel je je super. En dan moet je zelf aanvoelen wanneer je bij wilt nemen. Iemand anders kan dat moeilijk voor je zeggen. En je zult het ook wel aanvoelen ook hoor. Aangezien het je eerste keer is zul je wel toekomen voor een uur met 1 lijn. Dus wrs. zal je nog overhebben, of als het je heel goed bevalt, is hij op.
Hmm... weet niet hoe jij bij je eerste keer gelijk aan hele goede coke komt, maar bij mij duurde het toch een tijdje voor ik de juiste kanalen had om echt aan goed spul te komen.
Uiteraard zeggen 9 van de 10 mensen wel dat het hele goede is, maar je moet er een neusje voor hebben.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.