hoe dealer appen?

Hoiiiii, ik regelde mijn drugs altijd via een vriend, heb nu alleen geen contact meer met die vriend.
nu moet ik het toch maar zelf een dealer appen, maar wat app ik in hemelsnaam? 'Hoi mag ik zoveel gram dit en zoveel gram dat' klinkt in mijn hoofd ook niet juist.
Maar wat dan wel te appen zodat ik niet overkom als een complete gek:tearsofjoy:.

XMR

Wijs gebruiker
Een dealer is ook gewoon een mens. Praat simpelweg met hem of haar zoals je ook tegen vrienden zou praten, je denkt er te veel over na😁.

Gewoon even groeten en aardig vragen om de spullen die je nodig hebt en wanneer hij/zij tijd heeft om het te brengen.

Highonlife

Bewuste gebruiker
'Yo, heb je tijd?' is vaak al voldoende. Dit is geen hogere wiskunde, het gaat om efficiëntie. Dat is ook waar deze (vaak) heren ook van houden. No-nonsense. Als je in de auto stapt vraag je gewoon 'of alles goed is', zoals je dat bij ieder willekeurig ander persoon ook zou doen. Vervolgens vindt de transactie plaats en wens je diegene nog een fijne dag. Zo simpel kan het zijn.

Spyro

DF-koning
Ik vraag inderdaad ook of hij/zij tijd heeft. Ze vragen vanzelf wel wat je nodig hebt. 😊

Moet ik dan gewoon zeggen van ik wil dit en dit kan je naar deze plek toe komen? Lijkt me ergens wel logisch, maar ik denk er wel teveel over na :)

SoulAssassins

Badass junkie
Joo maat heb je straks 3 gram wiet voor me !?
Dan wachten op appje terug wat ik nu dus doe haha
12 uur actief dan komt hij meteen naar mij om ook de zijn spulletjes te pakken ,voor de dag die hij gaat rijden

Laatst bewerkt:

ljuv

DF-koningin
Je hebt m nooit eerder geappt toch? Dan zou ik gewoon beginnen met “Hoi ik ben technochick, ik heb je nummer via X”. Dat vinden ze vaak wel chill om te weten. Daarna gewoon je bestelling en de vraag wanneer die tijd heeft.

Bovenaan