NocturnalJohnny
Belezen gebruiker
Opperbest , net zoals ik !Flameon zei:sow, en hoe functioneren die polen daarop?
Opperbest , net zoals ik !Flameon zei:sow, en hoe functioneren die polen daarop?
Timmie94 zei:Als ik wodka koop in nederland is het eigenlijk altijd de Esbjaerg van de Gall, maar die mixen we dan ook altijd. Kom net terug van vakantie in Bulgarije en daar gebruikten ze Flirt het meest. Ik kreeg dat spul puur in mn mond gegoten en normaal mot ik dat echt niet hebben, die pure meuk in een keer in mn bakkes maar deze was lekker mild en proefde je de alcohol eigenlijk niet van![]()
merkte alleen wel dat mn maag elke dag naar de klote was van de vodka-energy's waarbij de vodka uit bulgarije kwam. een avondje alleen maar Import gedronken en nergens meer last van xD
Puur drinken en het nippen eigenlijk nog nooit gedaan. Maar ik drink sowieso bijna geen één sterke drank puur. Meestal mixje of een shotje, alleen een glaasje Disaronno na het eten en bij de koffie ofzo![]()
MisterD zei:je moet gewoon bij de duitse aldi wodka halen van 5 euro en dan mixen met multivruchten sap heerlijk gewoon
We hadden in Spanje flessen voor €3,70. Ben nog nooit zo goedkoop dronken gewordenMisterD zei:je moet gewoon bij de duitse aldi wodka halen van 5 euro en dan mixen met multivruchten sap heerlijk gewoon
harry123 zei:Zelf vind ik wodka met redbull heel lekker, of met cola, of sappen, eigenlijk met alles wel :P
Puur vind ik minder, maar misschien komt dat omdat ik nooit goede wodka heb?
Wat is trouwens het verschil tussen de wat duurdere en goedkopere wodka's?

harry123 zei:OKe oke, maar eens een keer die stoli of grey goose proberen. Neem aan dat ze die gewoon bij elke slijter hebben?
jam zei:iemand ervaring met die zubrowka vodka, zo die met die grasspriet in en die bizon erop? Ik heb eens gezien hoe deze maken en vraag me nu echt af of het zo'n smaakverschil is, iemand die deze al geproefd heeft?
jam zei:ja maar ik zag een aflevering op discovery channel, ik weet niet juist welk programma het was waarin ze volgden hoe de wodka gemaakt werd en er ze deden er dus een soort grassap bij en ik vroeg me af of je dit dan ook echt proeft als je het puur drinkt. Maar de tip met het appelsap ga ik zeker onthouden voor als ik in de supermarkt eens een flesje zie staan :P