Razar zei:Ik heb da al 2 keer gedaan ( laatste keer was vorige donderdag). telkens maar 2 gram met 3 personen.
Persoonlijk vond ik het wel fijn, maar ik kon me niet meteen inbeelden hier aan verslaaft te raken, vooral als ik bij de prijs stilstond.
Persoonlijk vin ik mdma lekkerder ( niet op partys maar ook gewoon thuis chill in de zetel met paar maten en zo ).
Dzy zei:Waarom begin je aan een drugs als deze? Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik weet zeker dat je van iedereen wel hebt gehoord dat dit het slechtste van het slechtste is. En iedereen (myself included) denkt dat hij een drug makkelijk in de hand kan houden tot het te laat is. Wanneer was de eerste keer dat je basede?
Razar zei:Dzy zei:Waarom begin je aan een drugs als deze? Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik weet zeker dat je van iedereen wel hebt gehoord dat dit het slechtste van het slechtste is. En iedereen (myself included) denkt dat hij een drug makkelijk in de hand kan houden tot het te laat is. Wanneer was de eerste keer dat je basede?
De eerste keer was zeker al een paar maand geleden. Denk trouwens niet dat ik het ooit nog zal doen. Geen van de 2 keren was het trouwens op voorhand gepland.
Zat gewoon bij paar oudere maten die da soms eens doen maar ook nie verslaaf zijn. Ik moet wel zeggen als het een stuk minder duur zou zijn dan zou ik het mss wel meer doen.
toch willen of as vragen aan mensen
mijn ergste momenten zijn nog steeds achter in de steeg gestresst shagie roken en al trillend de as aftikken in me pijpje om toch ff snel een bolletje te kunnen basen.
maxtc zei:toch willen of as vragen aan mensen
mijn ergste momenten zijn nog steeds achter in de steeg gestresst shagie roken en al trillend de as aftikken in me pijpje om toch ff snel een bolletje te kunnen basen.
Wat doe je met die as dan leg je daar de coke op dan ofzo?
Jeller zei:dat alleen al maakt het al heel slecht voor je longen, as is toch giftig
PharmaPhreeK zei:Hey kim ik wil wel een keer een crackpijpje met je roken. Nog nooit gedaan...had laatst wat gekocht van een junk toen ik dronken was maar ik wou het niet alleen roken.
iddDzy zei:Razar zei:Dzy zei:Waarom begin je aan een drugs als deze? Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik weet zeker dat je van iedereen wel hebt gehoord dat dit het slechtste van het slechtste is. En iedereen (myself included) denkt dat hij een drug makkelijk in de hand kan houden tot het te laat is. Wanneer was de eerste keer dat je basede?
De eerste keer was zeker al een paar maand geleden. Denk trouwens niet dat ik het ooit nog zal doen. Geen van de 2 keren was het trouwens op voorhand gepland.
Zat gewoon bij paar oudere maten die da soms eens doen maar ook nie verslaaf zijn. Ik moet wel zeggen als het een stuk minder duur zou zijn dan zou ik het mss wel meer doen.
Ik vraag me gewoon af, hoe ging dat die eerste keer. Boden ze het je aan? Vroeg je er zelf om? Denk je dan niet in je achterhoofd van, this is the worst of the worst? Dit is absoluut geen aanval hoor, ben gewoon geinteresseerdWat zet je er toe om het toch te proberen? Interesse? Omdat je vrienden het ook soms doen?
Jan