het freebase topic

A

Anonymous

Gast
Je zit hier met honderden andere gebruikers je hoeft je niet alleen te voelen :openmouth:

Kim

Wijs gebruiker
Basen is soms kut omdat zo kort duurt

gisteren was ik op een verjaardag en dan kan moelijk 10 op de plee gaan lopen basen

Jeller

Badass junkie
basen lijkt me beetje te leuk en verslavend, maar das ok zo'n drugs die je alleen voor de stuik alleen gebruikt..

niet om bijvoorbeeld langer wakker te blijven of sociaal contact te verbeteren

Kim

Wijs gebruiker
Dat is waar t kost wel aardig wat
maar ja dat heb ik er wel voor over als die pijp maar gevuld is haha

gelukkig heb ik mijn gebruik nu een beetje in de hand gekregen en is het niet meer als ik zin heb ik ben sterker geworden nu heb ik alleen de neiging om savonds aan een stuk door te basen. das wel slecht van mij
ik heb nu ook een beetje mijn junky momenten door
zoals van die momenten dat je op een plek ben waar je niet kan gebruiken maar t toch willen of as vragen aan mensen
mijn ergste momenten zijn nog steeds achter in de steeg gestresst shagie roken en al trillend de as aftikken in me pijpje om toch ff snel een bolletje te kunnen basen.

Razar

Belezen gebruiker
Ik heb da al 2 keer gedaan ( laatste keer was vorige donderdag). telkens maar 2 gram met 3 personen.
Persoonlijk vond ik het wel fijn, maar ik kon me niet meteen inbeelden hier aan verslaaft te raken, vooral als ik bij de prijs stilstond.
Persoonlijk vin ik mdma lekkerder ( niet op partys maar ook gewoon thuis chill in de zetel met paar maten en zo ).

Mindless1985

Badass junkie
Razar zei:
Ik heb da al 2 keer gedaan ( laatste keer was vorige donderdag). telkens maar 2 gram met 3 personen.
Persoonlijk vond ik het wel fijn, maar ik kon me niet meteen inbeelden hier aan verslaaft te raken, vooral als ik bij de prijs stilstond.
Persoonlijk vin ik mdma lekkerder ( niet op partys maar ook gewoon thuis chill in de zetel met paar maten en zo ).

Waarom begin je aan een drugs als deze? Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik weet zeker dat je van iedereen wel hebt gehoord dat dit het slechtste van het slechtste is. En iedereen (myself included) denkt dat hij een drug makkelijk in de hand kan houden tot het te laat is. Wanneer was de eerste keer dat je basede?

Razar

Belezen gebruiker
Dzy zei:
Waarom begin je aan een drugs als deze? Je moet het natuurlijk zelf weten maar ik weet zeker dat je van iedereen wel hebt gehoord dat dit het slechtste van het slechtste is. En iedereen (myself included) denkt dat hij een drug makkelijk in de hand kan houden tot het te laat is. Wanneer was de eerste keer dat je basede?

De eerste keer was zeker al een paar maand geleden. Denk trouwens niet dat ik het ooit nog zal doen. Geen van de 2 keren was het trouwens op voorhand gepland.
Zat gewoon bij paar oudere maten die da soms eens doen maar ook nie verslaaf zijn. Ik moet wel zeggen als het een stuk minder duur zou zijn dan zou ik het mss wel meer doen.

Mindless1985

Badass junkie
Razar zei:
Dzy zei:

De eerste keer was zeker al een paar maand geleden. Denk trouwens niet dat ik het ooit nog zal doen. Geen van de 2 keren was het trouwens op voorhand gepland.
Zat gewoon bij paar oudere maten die da soms eens doen maar ook nie verslaaf zijn. Ik moet wel zeggen als het een stuk minder duur zou zijn dan zou ik het mss wel meer doen.

Ik vraag me gewoon af, hoe ging dat die eerste keer. Boden ze het je aan? Vroeg je er zelf om? Denk je dan niet in je achterhoofd van, this is the worst of the worst? Dit is absoluut geen aanval hoor, ben gewoon geinteresseerd :) Wat zet je er toe om het toch te proberen? Interesse? Omdat je vrienden het ook soms doen?

Jan

Razar

Belezen gebruiker
Eum de eerste keer was da nadat ik me 2 maten was weggeweest en we bleven bij enen slapen. De ene zei datter nog iemand ging komen me coke. En ja ik dacht "cool , nog nooit gedaan ". Maar ze zeiden dat snuiven nie zo leuk was als roken dusja.
Ik wist op dat moment ook niet teveel over dat basen en zeker niet dat het zo verslavend kon zijn.
Ik vond het gevoel wel leuk maar nog niet in verslavende zin. Op het moment zelf is het zo van " meer, meer " maar de dag erna had ik zoiets van voor mij hoeft het niet meer ( met bvb lachgas zou ik de dag erna al meteen weer willen )
Kheb het dus nog eens gedaan vorige week, ook weer in de situatie als de eerste maal, maar toen duurde de effecten iets langer, de coke was beter.
Omdat het naar mijn menig te kort en te duur is zal de kans klein zijn dat ik het ooit nog zal doen.

maxtc

Experimenterende gebruiker
toch willen of as vragen aan mensen
mijn ergste momenten zijn nog steeds achter in de steeg gestresst shagie roken en al trillend de as aftikken in me pijpje om toch ff snel een bolletje te kunnen basen.

Wat doe je met die as dan leg je daar de coke op dan ofzo?

Kim

Wijs gebruiker
maxtc zei:
toch willen of as vragen aan mensen

Wat doe je met die as dan leg je daar de coke op dan ofzo?

Ja anders gaat t lekken

Kim

Wijs gebruiker
Jeller zei:
dat alleen al maakt het al heel slecht voor je longen, as is toch giftig

Denk eerder dat bepaalde ethers waar ze coke base mee maken slechter zijn.

Crack wordt vermengt met amoniak dat is zoiezo niet gezond voor de longen.

PharmaPhreeK

Belezen gebruiker
Hey kim ik wil wel een keer een crackpijpje met je roken. Nog nooit gedaan...had laatst wat gekocht van een junk toen ik dronken was maar ik wou het niet alleen roken.

A

Anonymous

Gast
Pharmafreek vind ik maar een raar kereltje. Blijf uit zn buurt kim!
Hij is een wijsneus, en gaat nu ook nog eens mensen aansporeen om drugs te gebruiken!

shakes

Belezen gebruiker
PharmaPhreeK zei:
Hey kim ik wil wel een keer een crackpijpje met je roken. Nog nooit gedaan...had laatst wat gekocht van een junk toen ik dronken was maar ik wou het niet alleen roken.

Slim hoor...

Kim

Wijs gebruiker
Gezellig eiamdn die een pijpje mee rookt

Vriendin van mij rookt er ook af en toeeentje mee maar ze houd het er altijd bij een Vanavond ook weer

Psykaholik

Wijs gebruiker
Dzy zei:
Razar zei:
Dzy zei:

Ik vraag me gewoon af, hoe ging dat die eerste keer. Boden ze het je aan? Vroeg je er zelf om? Denk je dan niet in je achterhoofd van, this is the worst of the worst? Dit is absoluut geen aanval hoor, ben gewoon geinteresseerd :) Wat zet je er toe om het toch te proberen? Interesse? Omdat je vrienden het ook soms doen?

Jan
idd
mogen ze me het gratis aanbieden
dan zou ik het zeker en vast nog weigeren

Bovenaan