Donkere 5-MeO-DMT

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Na het openen van de verpakking tref ik hele donkere 5-MeO-DMT freebase aan. De vorige die ik had gekregen was ietsjes lichter van kleur. Is dit een gevolg van oxidatie? Het ruikt verder wel prima. Nog niet gevaped.

Bijlagen

• IMG_1322.jpeg
    IMG_1322.jpeg
    62,8 KB · Weergaven: 35
  • Wow
Waarderingen: XMR

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Wij kunnen niet aan een foto zien wat er in je zakje zit. Even langs het testcentrum dus.
Dat sowieso want ik vind deze wel erg donker van kleur. Maar kan het zo donker worden door oxidatie? Ik moet wel bekennen dat ik de vorige lichtere batch wel zonder labtest gevaped had en die deed waarvoor het bedoeld was. Het gaf weinig residu in de glazen kamer van de vape en geen onaangename chemische geur.

_shikantaza

Badass junkie
Hoe het met 5-MEO zit weet ik niet, maar mijn (ongeteste) zelf-geëxtraheerde DMT werd na een paar jaar van lichtgeel ook donkerbruin in een gripzakje. Ik heb dat nooit gebruikt want ik heb m'n hele stash box in de vuilnisbak gepleurd na m'n 3 jaar clean mijlpaal :wink:

Mezelf

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Na het openen van de verpakking tref ik hele donkere 5-MeO-DMT freebase aan. De vorige die ik had gekregen was ietsjes lichter van kleur. Is dit een gevolg van oxidatie? Het ruikt verder wel prima. Nog niet gevaped.
Ik heb dit nooit zo gezien met 5-MEO-DMT. Als in By far niet zo donker. Heb even de mijnes erbij gepakt en is zeker al 4 jaar oud. Zit enkel in een gripzakje en is hooguit iets vergeelt. Misschien toch even laten testen lijkt me in dit geval wel veilig. Herken ook het zakje niet dus in ieder geval komt het van een voor mij onbekende vendor. Ik zou het laten testen als ik jou was..... Dit is wel heel bruin.
Het is het niet maar dit ligt wel dichtbij speculeren dus wees voorzichtig ieder met jullie eventuele reactie :wink:

@_shikantaza Ja inderdaad. Eerst mooi wit dan lijkt of licht roze maar gaat meer naar geel en dan langzaam een beetje bruinig. Potentie blijft hetzelfde, of tenminste niet noemenswaardig minder. Had eens DMT terug gevonden dat zeker 15jaar terug door me was geaxtracteerd, maar werkte nog zoals ik gewend was.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wow, dat ziet er inderdaad wel heel ongebruikelijk uit. Heb wel vaker zakjes voorbij zien komen maar nooit deze kleur gezien. Mijn zakjes zijn na een paar jaar wel donkerder geworden, geelbruinig, maar heel anders dan wat ik op jouw foto zie. Dus goed dat je sceptisch bent en het even laat checken.

Bovenaan