Herbal XTC

Jonirsz

Experimenterende gebruiker
Iemand ervaring hiermee?
ik heb gehoord dat dit 18-32 uur kan werken,
K heb wel iemand onder invloed hiervan gezien,.. maar wie kan me wat meer hierover vertellen? :confused:

caatje

Badass junkie
18 tot 32u me reet, dat wat ik tot nu toe heb geprobeerd is allemaal niks. 1. tis te duur en 2. de werking vind ik drol navanant de kosten.

ik gebruikte ephedra samen met een joint. Ik kreeg er wel wat gevoel van maar om nou te zeggen dat het xtc kan vervangen...in mijn geval niet

A

Anonymous

Gast
Dit hoort niet in dit forum, verplaats naar 'natuurlijke empathogenen' :openmouth:

caatje

Badass junkie
spacekonijn zei:
caatje zei:
spacekonijn zei:
bedoel je ephedra of iets anders?

het gaat over herbal xtc

ja .... herbal xtc......

zijn een hoop verschillende producten die herbal xtc genoemd worden door mensen...
vandaar mijn vraag,... vele noemen ephedra herbal xtc..

ik denk dat hij bedoeld wat de ervaringen/vergelijkingen zijn of het lijkt op xtc. Anders had hij waarschijnlijk wel gewoon herbal getikt

A

Anonymous

Gast
herbal xtc heeft 0,0% verband met MDMA(behalve de naam), dus het hoort niet in dit forum vind ik.

Haze

Bewuste gebruiker
Herbal xtc(iig de soorten met ephedra/ephedrine erin) geven alleen energie, niet de andere gevoelens van X. ook geen extreme energie als kaken knauwen enzo. je blijft er gewoon langer wakker van en bent geconcentreerder.

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Haze zei:
Herbal xtc(iig de soorten met ephedra/ephedrine erin) geven alleen energie, niet de andere gevoelens van X. ook geen extreme energie als kaken knauwen enzo. je blijft er gewoon langer wakker van en bent geconcentreerder.

kortom troep voor de centen die ze ervoor durven vragen :rolleyes:

caatje

Badass junkie
BobG zei:
herbal xtc heeft 0,0% verband met MDMA(behalve de naam), dus het hoort niet in dit forum vind ik.

Je verwacht toch dezelfde werking als dat van xtc? Dus ik zou het bij xtc zetten. Want de ingredienten zijn dan mss wel puur natuur maar wat hij er van verwacht is het xtc gevoel.

maxtc

inderdaad
BobG schreef:

Je verwacht toch dezelfde werking als dat van xtc? Dus ik zou het bij xtc zetten. Want de ingredienten zijn dan mss wel puur natuur maar wat hij er van verwacht is het xtc gevoel.

A

Anonymous

Gast
maxtc zei:
inderdaad
BobG schreef:

Quote:
''Je verwacht toch dezelfde werking als dat van xtc? Dus ik zou het bij xtc zetten. Want de ingredienten zijn dan mss wel puur natuur maar wat hij er van verwacht is het xtc gevoel.''

Gaat het om hetgene wat je van een drug verwacht of om de drug zelf?

lazybones

Space e heb ik ook geprobeert.Prima voor in de sportschool.Je doet je oefeningen zonder moeite.Mensen die nog nooit mdma hebben geslikt vinden dit misschien wat.Je bent niet moe te krijgen.Ikzelf heb 2 caps geslikt en ik knipperde nieteens meer met mijn ogen.Van harde geluiden werd ik wat schrikachtig.Dat is lastig op een party.Je honger gevoel verdwijnt ook wel.Als je graag iedereen en alles aardig en lief wilt vinden,zoals dat gebeurt met xtc,dan moet je dit niet nemen.Tenzij je die gevoelens van jezelf al hebt misschien.De enige herbal die ik ken die wel werkte zoals vewacht was Ekplosion.Daar zat Methylone in,een soort geneesmiddel.Uiteraard is deze weer uit de smartshop verdwenen.De wetgever heeft er kennelijk de pest aan als we aan het feesten slaan.In smartshops zul je geen middel vinden die ook maar doet denken aan mdma.

wiet busje

Belezen gebruiker
klinkt een beetje als een natuurlijke lichte speed. Of zeg ik nu iets doms :wink: heb nog geen speed gesnoven namelijk, maar als ik de effecten zo lees en vergelijk..

lazybones

wiet busje zei:
klinkt een beetje als een natuurlijke lichte speed. Of zeg ik nu iets doms :wink: heb nog geen speed gesnoven namelijk, maar als ik de effecten zo lees en vergelijk..

Nee hoor,niks dom.Dom is als je denkt alles te weten en nooit wat vraagt.Ik ken de uitwerking van speed niet dus ik weet niet of Space e daarmee is te vergelijken.ik heb wel eens Ephedrine geslikt en daar deed het me wel aan denken.Na pakweg een uur of 3 was bij mij space e alweer uitgewerkt.Ephedrine werkte veel langer geloof ik.Daar leek geen einde aan te komen.Maar dat is altijd zo met iets wat je vervelend vind.

Aquilta

Ik op weg naar awakenings, bewapend met een hoop hash, 2 ponypacks en 12 caps green E of smily E of zoiets heette het.

wrm die herbal xtc? om idd fit te zijn en door te kunnen stuiteren. Naar mijn idee heeft het nauwelijks effect gehad, behalve dat mijn maag de hele avond van streek was. Had er 6 op voordat ik naar binnen ging. en na 4 uur de andere 6. Had dus gehoopt dat ik ook het gevoel van x zou krijgen. Vrolijk, vol energy en zin om te feesten alleen in mindere mate...NOT! je benen voelen alleen minder moe en had geen zin om te slapen.

kzou zeggen red bull in caps vorm. Je zou het idd kunnen gebruiken om een nacht door te halen of als je moet werken terwijl je heel de nacht gefeest hebt.

Psilo

Bewuste gebruiker
Dit weekend voor het eerst in mijn leven ephedrine gebruikt. Niet gebonden aan de natuulijke kruidjes natuurlijk maar gewoon 2 ampullen van 25 mg oraal genomen gedurende 2,5 uur.

Het effect was merkbaar. versnelde hartslag met een warm zwaar bonkend hoofd. Naast de hoeveelheid alcohol geen dronken gevoel.

Volgend erowid een hoge dosering maar voor mij meer lichamelijke effecten dan psychische effecten. Het werkte voor mij wel onomstotelijk.
Maar geef mij maar molecuultjes zonder die OH-binding....

Al was het naar huis lopen wel een feestje.... :wink:

space scientist

Wijs gebruiker
ik heb zelf nooit een herbal Xtc genomen maar ik heb gehoort dat je bijna niks voelt, en dat is als je meer als aanbevolen neemt.

de enigste herbal die wel echt werkt is dan ephedra, maar ja dat is dan weer verboden in nederland, hoewel je er nog steeds makkelijk aan kan komen

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ephedra is sinds april 2004 illegaal, het is moeilijk daar dus nog aan te komen. Ephedra is gewoon een natuurlijke amfetamine, een beetje de niet syntetische vorm van speed. Het is dus infeite ook gewoon net zo slecht voor je, dus wil je uberhaupt echt ephedra nemen (ik bedoel, iedereen zijn vrije keuze, ik heb het ook gebruikt hoor, ik veroordeel NIEMAND, drugs moet je gewoon gebruiken zoals je dat zelf wilt :grin:)

Edit: Ik zie net je sign, je bent een ervaren gebruiker :wink: Kheb het ff voor je geFroogled, dus http://froogle.google.com/froogle?q=ephedra&btnG=Search+Froogle :wink:

BacingsPen

Badass junkie
Skyer zei:
Ephedra is sinds april 2004 illegaal, het is moeilijk daar dus nog aan te komen. Ephedra is gewoon een natuurlijke amfetamine, een beetje de niet syntetische vorm van speed. Het is dus infeite ook gewoon net zo slecht voor je, dus wil je uberhaupt echt ephedra nemen (ik bedoel, iedereen zijn vrije keuze, ik heb het ook gebruikt hoor, ik veroordeel NIEMAND, drugs moet je gewoon gebruiken zoals je dat zelf wilt :grin:)

Edit: Ik zie net je sign, je bent een ervaren gebruiker :wink: Kheb het ff voor je geFroogled, dus http://froogle.google.com/froogle?q=ephedra&btnG=Search+Froogle :wink:

Als het waar is wat je zegt, hoe kunnen ze er op deze: [/img]http://www.drugsweb.nl/drugsweb415.aspsite dan zo soepel over doen? Het is mijn inziens namelijk ook een behoorlijk kritische sites (gekeken naar andere drugs..)

BacingsPen

Badass junkie
Combinatie van Ephedra, wiet en paddo's (halve portie) zouden enigszins het effect van XTC kunnen geven, aldus mijn smartshopeigenaar :wink:

Maar ultiem was het volgens hem om ipv die ephedra een halfje ecte X te nemen :beer:

Trip Unit

Bewuste gebruiker
Heeft iemand ervaring met de Fatburners zonder Ephedra?
Ik hoor namelijk dat ze niet zo goed zijn als die met Ephedra.

Spirit Quest

Bewuste gebruiker
Tripreporter
SpacingBen zei:
Skyer zei:

Als het waar is wat je zegt, hoe kunnen ze er op deze: [/img]http://www.drugsweb.nl/drugsweb415.aspsite dan zo soepel over doen? Het is mijn inziens namelijk ook een behoorlijk kritische sites (gekeken naar andere drugs..)

Quote van die site: Wet
Ephedra is niet meer legaal. Het mag alleen nog als geregistreerd geneesmiddel worden verhandeld. De chemische variant efedrine is illegaal en staat op lijst 1 van de opiumwet.

Zoek maar eens verder op het net, of vraag het maar eens eerlijk aan de llocale smartshop. Zoals ik al zei, ieder zijn eige ding, maar goed is het niet voor je.

Bovenaan