BobG zei:Dit hoort niet in dit forum, verplaats naar 'natuurlijke empathogenen'![]()
spacekonijn zei:bedoel je ephedra of iets anders?
caatje zei:spacekonijn zei:bedoel je ephedra of iets anders?
het gaat over herbal xtc
spacekonijn zei:caatje zei:spacekonijn zei:bedoel je ephedra of iets anders?
het gaat over herbal xtc
ja .... herbal xtc......
zijn een hoop verschillende producten die herbal xtc genoemd worden door mensen...
vandaar mijn vraag,... vele noemen ephedra herbal xtc..
BobG zei:herbal xtc heeft 0,0% verband met MDMA(behalve de naam), dus het hoort niet in dit forum vind ik.
Haze zei:Herbal xtc(iig de soorten met ephedra/ephedrine erin) geven alleen energie, niet de andere gevoelens van X. ook geen extreme energie als kaken knauwen enzo. je blijft er gewoon langer wakker van en bent geconcentreerder.

BobG zei:herbal xtc heeft 0,0% verband met MDMA(behalve de naam), dus het hoort niet in dit forum vind ik.
BobG schreef:
herbal xtc heeft 0,0% verband met MDMA(behalve de naam), dus het hoort niet in dit forum vind ik.
Je verwacht toch dezelfde werking als dat van xtc? Dus ik zou het bij xtc zetten. Want de ingredienten zijn dan mss wel puur natuur maar wat hij er van verwacht is het xtc gevoel.
k thxpasquali zei:Space E is het beste zit sidacordofolia in.
maxtc zei:inderdaad
BobG schreef:
herbal xtc heeft 0,0% verband met MDMA(behalve de naam), dus het hoort niet in dit forum vind ik.
Quote:
''Je verwacht toch dezelfde werking als dat van xtc? Dus ik zou het bij xtc zetten. Want de ingredienten zijn dan mss wel puur natuur maar wat hij er van verwacht is het xtc gevoel.''
wiet busje zei:klinkt een beetje als een natuurlijke lichte speed. Of zeg ik nu iets domsheb nog geen speed gesnoven namelijk, maar als ik de effecten zo lees en vergelijk..
Green E 40 en Space E 50 bedoel jepasquali zei:maar space e meer!![]()
Green e 30 mg space e 40!![]()
![]()
![]()
Iemand????Trip Unit zei:Mensen wie weet waar er nog Ephedra caps te krijgen zijn.
Ik zoek ze al een tijdje.
Skyer zei:Ephedra is sinds april 2004 illegaal, het is moeilijk daar dus nog aan te komen. Ephedra is gewoon een natuurlijke amfetamine, een beetje de niet syntetische vorm van speed. Het is dus infeite ook gewoon net zo slecht voor je, dus wil je uberhaupt echt ephedra nemen (ik bedoel, iedereen zijn vrije keuze, ik heb het ook gebruikt hoor, ik veroordeel NIEMAND, drugs moet je gewoon gebruiken zoals je dat zelf wilt)
Edit: Ik zie net je sign, je bent een ervaren gebruikerKheb het ff voor je geFroogled, dus http://froogle.google.com/froogle?q=ephedra&btnG=Search+Froogle
![]()
je kunt ze gewoon kopen bij online smartshopsTrip Unit zei:Iemand????Trip Unit zei:Mensen wie weet waar er nog Ephedra caps te krijgen zijn.
Ik zoek ze al een tijdje.

SpacingBen zei:Skyer zei:Ephedra is sinds april 2004 illegaal, het is moeilijk daar dus nog aan te komen. Ephedra is gewoon een natuurlijke amfetamine, een beetje de niet syntetische vorm van speed. Het is dus infeite ook gewoon net zo slecht voor je, dus wil je uberhaupt echt ephedra nemen (ik bedoel, iedereen zijn vrije keuze, ik heb het ook gebruikt hoor, ik veroordeel NIEMAND, drugs moet je gewoon gebruiken zoals je dat zelf wilt)
Edit: Ik zie net je sign, je bent een ervaren gebruikerKheb het ff voor je geFroogled, dus http://froogle.google.com/froogle?q=ephedra&btnG=Search+Froogle
![]()
Als het waar is wat je zegt, hoe kunnen ze er op deze: [/img]http://www.drugsweb.nl/drugsweb415.aspsite dan zo soepel over doen? Het is mijn inziens namelijk ook een behoorlijk kritische sites (gekeken naar andere drugs..)