Funky Monkey
Badass junkie
Begin gewoon met zelf niks te kopen
op een gegeven moment krijg je dan ook niks meer, maar omdat je zelf niks koopt heb je ook niks in huis dus dan neem je in iedergeval al minder 
spacekonijn zei:vertel het aan je ouders als die er voor je zijn
precies datzelfde zit in een junk die iemand beroofd, een heroine junk die zijn spuit zet. dit is gewoon verslaving het maakt je heus wel veel uit maar je verslaving is jou de baasTechNora zei:. Ergens in me zit iets dat zegt: ah boeiend, wat maakt het ook eigenlijk uit allemaal...
TechNora zei:spacekonijn zei:vertel het aan je ouders als die er voor je zijn
Neh, lijkt me geen goed plan, die zouden zich alleen maar dodelijk ongerust gaan lopen maken. Ik woon verder al jaren op mezelf, en ze zouden dus ook niet veel voor me kunnen doen. Dat zou ze echt frustreren, en daar kan ik ze niet mee opzadelen.

TechNora zei:maar wil er liever niet teveel over nadenken. Ik hoop gewoon dat ik er op een gegeven moment écht zat van ben, of dat het door een andere setting wel losloopt.
ik hoop niet dat k te negatief overkom maar k wil je graag stimuleren om te stoppen!
Eckster C zei:heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel strekte dit topic geeft me rillingen doet me een beetje aan mezelf denken met nadruk op een beetje

En wat heb jij gebruikt. :9MetaalKonijn zei:Volgens mij moet je dit hele gebeuren niet al te veel opblazen, maar gewoon zien als een natuurlijke ontwikkeling tegen de drugsverslaving die je zelf opbouwt..
Technora, gij weet dondersgoed waar gij mee bezig zijt jongedame, en dan haalt gij nog geen eensch den drugz zelf in huize. Dus als nuchtere Fries zeg ik, denk nog eens rustig na over jezelf, en bekijk waarom je verschillende acties begaat. Je zult zien dat 't merendeel van je drugacties vaak niet bepaald een logische reactie is op de voorafgaande gedachtes van zo'n actie, die gedachtes zijn meestal gevuld met berouw, en een vorm van spijt. Herken dit, en zie dit als logisch.
En maak 't vooral niet erger dan 't is,(gezien je volgens mij nogal pessimistische instelling over 't leven momenteel, waarvan ik niet bepaald veel moeite heb om dat ten volste te begrijpen
![]()
)
Het lijkt erop dat er erg veel mensen in 'n betreffend schuitje zitten, die 'n minder plezierige bestemming tegemoet gaet, ik gooi 't op de herfstmaanden :P![]()
![]()
![]()
![]()

echt niet lullig of hard bedoeld maar misschien zijn het dan niet echt de goede vriendenTechNora zei:Ik heb trouwens sowieso nooit iets in huis, en gebruik dus alleen als ik in de stad ben. Eigenlijk betaal ik er zelfs zelden voor, nu ik erover nadenk. Is dat een slecht teken?![]()
) Geen feesten, geen vrienden die drugs gebruiken (behalve misschien eens uit eten ofzo, of film kijken, maar niet naar situaties waar we normaal gebruiken), en dan ga ik op meditatiecursus, en lees ik alle boeken van de bibliotheek. En ook niet onbelangrijk ga ik me keihard op mn studie richten, en al die tentamens er snoeihard in knallen. Het is meer dat geld gewoon geen issue is daar... Ze zijn zelfs beledigd als ik het aanbied. En t zijn echt lieve mensen.echt niet lullig of hard bedoeld maar misschien zijn het dan niet echt de goede vrienden ik ken je verder niet en hen ook niet. Wie weet... maar het is sowieso geen slecht teken vind ik
Hé! Ik ben strak en bruin!! Strakker dan ooit zelfsmet de kerst voor de deur wil iederen strak, bruin en clean zijn ......Net zoals voor de zomer ..
Hehe, ja ik weet inderdaad waar ik mee bezig ben... ik ben er nog niet achter of dat in mijn voordeel spreekt of juist nietTechnora, gij weet dondersgoed waar gij mee bezig zijt jongedame, en dan haalt gij nog geen eensch den drugz zelf in huize. Dus als nuchtere Fries zeg ik, denk nog eens rustig na over jezelf, en bekijk waarom je verschillende acties begaat.
Ja gelukkig heb ik dat nog wel. Ik ben een sterk persoon, en ik heb het altijd gered dus dit gaat me zeker lukken. En dan zal ik positief op deze periode kunnen terugkijken. De drugs heeft me namelijk ook zoveel goeds gebracht, zoals veel meer empathie voor de mensheid, een groter vermogen om abstractie te begrijpen (handig voor mn studie), en meer kunnen genieten van de pracht van de natuur (ik heb vooral iets met bomen)Natuurlijk is stoppen met drugs niet echt heel gemakkelijk, maar als je het echt wil en je nog een beetje fierheid hebt over wie je bent of vroeger was dan lukt dat wel..
Dat klopt, anti-depressiva niet doen. Je voelt er je op de moment zelf goed mee maar achteraf is de crash eens zo hardazgaza zei:Ik moet zeggen dat ik dit eigenlijk totaal niet van jou verwacht had. Heb je een idee door welke drugs de problemen het meeste komen? Want dan kan je vast proberen met de ergste te stoppen. Misschien dat het dan iets minder erg wordt.
Het klinkt eigenlijk als een typische depressie, nergens zin in en eigenlijk het leven voorbij willen slapen. Dus misschien is het een idee om hulp te zoeken bij een psycholoog of iets dergelijks. Ik raad anti depressiva af, want dat zijn ook alleen maar drugs; alleen dan 'nuttig' (en dat dan relatief; het vlakt alleen nog maar meer af namelijk, weet ik van mensen die het gebruikt hebben).
Succes met hier doorheen komen!

DreamWeaver zei:Clean blijven tot kerst, ik ben benieuwd of dat lukt. Anderhalve maand geen harddrugs, I'll try.
Ik doe mee![]()
azgaza zei:Heel veel succes. Ik ga zelf in februari pogen een maandje niet te blowen misschien.