MangoHaze777
Newbie
Hey allemaal! MangoHaze777 hier. Ik ben nieuw op het forum, en dacht laat ik eens een topicje starten.
Ik smoke nu zo'n 5 jaar vrijwel dagelijks, en er is nog altijd iets wat mij bezighoud. Ik rook zelf vooral haze soortjes. (lees Amnesia, Lemon, G13, en Mango
). Nu word ik van haze altijd lekker baked, en is dit dus altijd mijn vaste go-to.
Nu heb ik het gevoel als ik Kush of een andere strain die grotendeels uit indica bestaat rook, ik hier mij niet / nauwelijks stoned van voel. Is dit persoonlijke voorkeur of heeft dit te maken met iets anders? Ik vind de smaak echt heerlijk! Maar het effect komt niet echt op.
Ik hoor graag wat jullie denken, peace.
Ik smoke nu zo'n 5 jaar vrijwel dagelijks, en er is nog altijd iets wat mij bezighoud. Ik rook zelf vooral haze soortjes. (lees Amnesia, Lemon, G13, en Mango
). Nu word ik van haze altijd lekker baked, en is dit dus altijd mijn vaste go-to.Nu heb ik het gevoel als ik Kush of een andere strain die grotendeels uit indica bestaat rook, ik hier mij niet / nauwelijks stoned van voel. Is dit persoonlijke voorkeur of heeft dit te maken met iets anders? Ik vind de smaak echt heerlijk! Maar het effect komt niet echt op.
Ik hoor graag wat jullie denken, peace.