Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
OMG Jij bent echt dom he? Bij mij is dat zo!
En doe wat aan je grammatica.
Jeez, als je commentaar wilt leveren op me omdat ik bepaalde dingen over jou gezegd hebt ivm je drugsgebruik, lees dan eerst goed voordat je zo'n ontiegelijk dom antwoord geeft.
OMG Jij bent echt dom he? Bij mij is dat zo!
En doe wat aan je grammatica.
Jeez, als je commentaar wilt leveren op me omdat ik bepaalde dingen over jou gezegd hebt ivm je drugsgebruik, lees dan eerst goed voordat je zo'n ontiegelijk dom antwoord geeft.
OT: ik heb nog nooit hartkloppingen gehad, alleen een licht verhoogde hartslag...
Voor de mensen die hier ECHT last van hebben: Concentreer je anders 's op je ademhaling, VIA DE BUIK:
3 tellen inademen, 1 tel inhouden, 6 tellen uitademen, 1 tel rust... En opnieuw 3 tellen in, 1 tel inhouden, 6 tellen uit, 1 tel rust... Na een minuut of 2 voel je je weer helemaal toppie!
(BTW liggend op je rug werkt dit het best, omdat je dan tevens je bloeddruk in de hersenen op peil brengt!)
onmiddelijk stoppe kerel
geloof me
tot dat die keer komt, dat je die hartkloppingen niet in bedwang kan houden
dan krijg je een paniek aanval,en dat wil je niet mee maken,geloof me
ik weetniet hoelang je al blowt
maar bij kwam het doordat er teveel thc in me lichaam zat
ik blow nu stickies
vroeger byna pure joints,dat als ik em normaal in een blauw vloeitje draaide,hij nog net dicht kon.
gwn een beetje doen,is het zelfde effect
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.