Ik heb vrijdag voor het eerst een bad trip gehad op wiet. Ik heb verschillende soorten drugs gebruikt (xtc, mdma, ghb, paddo's etc) en heb nooit een bad trip gehad. Ik had al zo'n 2 jaar niet meer geblowd, en een vriendin en ik besloten om het maar weer eens een keertje te doen. Vlak nadat de joint op was voelde ik me prima, maar na een tijdje werd ik paranoide, ik vatte de dingen die m'n vriendin tegen me zei totaal anders op, dacht dat ze heel boos op me was. Mijn gedachtes waren ook ontzettend raar. Ook kreeg ik een soort van hallucinaties, die ik ook met mijn ogen dicht kon zien. Niet hallucineren zoals op bijvoorbeeld paddo's, maar een soort vage schimmen waarvan ik wist dat ze niet echt waren, maar die toch heel eng waren. Ik kan het niet echt beschrijven. Ik heb die vriendin verteld dat het niet goed ging en ben naar huis gegaan, toen ik eenmaal in mijn bed lag bleven de hallucinaties doorgaan. Ik vind dit echt heel raar, ik geloofde het nooit als mensen zeiden dat ze gingen hallucineren op wiet, want kom op, het is wiet. Die vriendin had nergens last van. Is dit normaal of is er iets raars met me aan de hand?