Petrovic zei:
Zou je het misschien specifieker kunnen uitleggen hoe dat daarin heeft kunnen ontwikkelen? En hoezo zou het niet voor de fun gebruik kunnen worden?
Schande is niet het juiste woord, je moet natuurlijk zelf weten wat je doet. Ik heb niet zoiets van, "nu ga ik nu voor de lol een DMT'tje roken, lachen man". DMT is dan ook de enigste drugs die je neemt en waar je na afloop kunt zeggen, "ik voel me beter dan ervoor". Meestal is het andersom. De visuals zijn niet echt leuk met je ogen open, je merkt dan ook snel dat je in een diepe trance wordt getrokken. Het gaat er dus uiteindelijk om, om zo snel mogelijk in een zo diep mogelijke ontspanning te komen. Toen ik voor de 2e keer DMT rookte, toen rookte ik het voor het eerst in een pijp, 50mg. Ik voelde me erna zo ontspannen als een pas geboren baby. Ik had een ballast van stenen afgeworpen die ik mijn hele leven heb opgebouwd. Ik kon net na de trip met mijn ogen dicht rond lopen, ik kon zien met mijn ogen dicht, ik zag alle stoelen, tafels en banken zien in een soort energie vorm. Omdat het je steeds dichter bij je ware ik brengt, wordt je creatiever, je krijgt meer levens energie enz. Hoe vaker je DMT gebruikt, hoe meer je krijgt te zien en hoe meer je kan zien, je bent best wel blind in het begin, dat is 1 van de vele inzichten die je krijgt.