Geur DMT

Supermoendo

Experimenterende gebruiker
Dag luitjes!

Ik ben mijn eerste half grammetje (gele) DMT weten te bemachtigen. Nu vroeg ik me af of het erg stinkt als je het smelt? Anders zullen de andere huisbewoners hier niet zo blij mee zijn.

Space on broeders!

Supermoendo

Vigilante zei:
Als je het rookt ruikt het naar verbrand plastic. De smaak valt echter reuze mee.

Wanneer ik het in een kleine kamer rook en dan een uur t raam open zet, zou de geur dan helemaal verdwenen zijn (er wordt ook niet gerookt btw)?
Bedankt voor t snelle antwoord :)

azgaza

Badass junkie
De paar keer dat iemand in mijn bijzijn DMT rookte was de geur erg onopvallend, nou was dat óf buiten óf in een kamer waar al én sigaretten en joints gerookt waren, maar de geur is in ieder geval minder sterk dan van tabak of wiet, dus ik denk als je het raam even open houdt na afloop dat het prima wegtrekt.
Het ruikt inderdaad van dichtbij een beetje naar verbrand plastic, niet echt een lekkere geur, maar gelukkig ook geen sterke.

Balance

Ik heb het gister in mijn kamer bij mijn ouders thuis gedaan en er wordt nooit gerookt in dit huis maar er was na een half uurtje al niks meer te ruiken in mijn kamer (raam open gezet) dus je hoeft je weinig zorgen te maken over de geur :).

Tripper

Wijs gebruiker
Het stinkt echt wel! Ik vind het niet vies ruiken overigen.. Als mijn vriendin een paar uur later de woonkamer in komt, weet ze precies dat ik DMT heb gerookt en dan heb ik de ramen open gehad.

Balance

Aah, nou ik ben een beetje verkouden en ik had de rook richting het raam uitgeblazen. Maar als de andere mensen in huis de geur niet kennen zullen ze er denk ik niet heel veel aandacht aan besteden.

Tripper

Wijs gebruiker
Nee, ik heb het wel vaak gedaan. In het begin heb ik het wekelijks gedaan, soms meerdere keer per week. Nu nog 1 keer per maand, afgewisseld met Ayahuasca en pharmahuasca.
Ik heb heel wat grammetjes weggewerkt.

lolnoob

Bewuste gebruiker
En heb je nu het gevoel gehad dat je er iets van hebt geleerd / iets aan hebt gehad?

Of was het gewoon lache :rock:

Tripper

Wijs gebruiker
lolnoob zei:
En heb je nu het gevoel gehad dat je er iets van hebt geleerd / iets aan hebt gehad?

Ik heb er zoveel aan gehad, dat is niet te beschrijven. Ik ben er heel gelukkig van geworden. Ik ben van al mijn verslavingen af, dat waren roken, gamen, cola drinken, koffie drinken, drop eten. DMT is niet "lache", als mensen er zo mee omgaan dan vind ik dat een schande!

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Sterke geur die wel even in je kamer/ huis blijft hangen. Gewoon een raampje open doen.

Tripper zei:
lolnoob zei:

Ik heb er zoveel aan gehad, dat is niet te beschrijven. Ik ben er heel gelukkig van geworden. Ik ben van al mijn verslavingen af, dat waren roken, gamen, cola drinken, koffie drinken, drop eten. DMT is niet "lache", als mensen er zo mee omgaan dan vind ik dat een schande!
Zou je het misschien specifieker kunnen uitleggen hoe dat daarin heeft kunnen ontwikkelen? En hoezo zou het niet voor de fun gebruik kunnen worden? :)

lolnoob

Bewuste gebruiker
Tripper zei:
lolnoob zei:

Ik probeerde niet te zeggen dat ik het zo zou gebruiken hoor. Meer als voorbeeld van 2 uitersten. Wel vet dat je er wat aan hebt gehad :)

Tripper

Wijs gebruiker
Petrovic zei:
Zou je het misschien specifieker kunnen uitleggen hoe dat daarin heeft kunnen ontwikkelen? En hoezo zou het niet voor de fun gebruik kunnen worden? :)

Schande is niet het juiste woord, je moet natuurlijk zelf weten wat je doet. Ik heb niet zoiets van, "nu ga ik nu voor de lol een DMT'tje roken, lachen man". DMT is dan ook de enigste drugs die je neemt en waar je na afloop kunt zeggen, "ik voel me beter dan ervoor". Meestal is het andersom. De visuals zijn niet echt leuk met je ogen open, je merkt dan ook snel dat je in een diepe trance wordt getrokken. Het gaat er dus uiteindelijk om, om zo snel mogelijk in een zo diep mogelijke ontspanning te komen. Toen ik voor de 2e keer DMT rookte, toen rookte ik het voor het eerst in een pijp, 50mg. Ik voelde me erna zo ontspannen als een pas geboren baby. Ik had een ballast van stenen afgeworpen die ik mijn hele leven heb opgebouwd. Ik kon net na de trip met mijn ogen dicht rond lopen, ik kon zien met mijn ogen dicht, ik zag alle stoelen, tafels en banken zien in een soort energie vorm. Omdat het je steeds dichter bij je ware ik brengt, wordt je creatiever, je krijgt meer levens energie enz. Hoe vaker je DMT gebruikt, hoe meer je krijgt te zien en hoe meer je kan zien, je bent best wel blind in het begin, dat is 1 van de vele inzichten die je krijgt.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Als ik dat lees wil ik het ook echt een keer doen. Ooit toch maar een keer zelf aan de extractie denk ik.

Zelf heb ik op paddo's trouwens ook een keer gehad dat ik met mijn ogen dicht nog alles kon zien, hele vage gebeurtenis.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik kan me nog wel een keer herinneren dat me DMT naar een zeer sterke gore poeplucht rook. Dat was niet zo fijn.

Chris Pontius

Badass junkie
Tripper zei:
Petrovic zei:

Schande is niet het juiste woord, je moet natuurlijk zelf weten wat je doet. Ik heb niet zoiets van, "nu ga ik nu voor de lol een DMT'tje roken, lachen man". DMT is dan ook de enigste drugs die je neemt en waar je na afloop kunt zeggen, "ik voel me beter dan ervoor". Meestal is het andersom. De visuals zijn niet echt leuk met je ogen open, je merkt dan ook snel dat je in een diepe trance wordt getrokken. Het gaat er dus uiteindelijk om, om zo snel mogelijk in een zo diep mogelijke ontspanning te komen. Toen ik voor de 2e keer DMT rookte, toen rookte ik het voor het eerst in een pijp, 50mg. Ik voelde me erna zo ontspannen als een pas geboren baby. Ik had een ballast van stenen afgeworpen die ik mijn hele leven heb opgebouwd. Ik kon net na de trip met mijn ogen dicht rond lopen, ik kon zien met mijn ogen dicht, ik zag alle stoelen, tafels en banken zien in een soort energie vorm. Omdat het je steeds dichter bij je ware ik brengt, wordt je creatiever, je krijgt meer levens energie enz. Hoe vaker je DMT gebruikt, hoe meer je krijgt te zien en hoe meer je kan zien, je bent best wel blind in het begin, dat is 1 van de vele inzichten die je krijgt.

Ik denk dat jij er nogal een geromantiseerd beeld van hebt, zoals veel mensen ook met bv LSD hebben.
Dat het voor jou zo werkt; heel fijn, maar het blijft natuurlijk gewoon een ordinaire drug. Je kunt overal inzichten van krijgen, als je er maar open voor staat.
Ik geloof niet dat het de DMT (of van mijn part LSD) is die voor de inzichten zorgt, jij bent het zelf die door de spirituele reputatie van DMT zich al voorbereidt op een 'geest-verruimende' ervaring. Als je met zo'n zelfde houding naar bijvoorbeeld een goede film kijkt, en er later goed over nadenkt, kun je hetzelfde bereiken.

joories

Newbie
Chris Pontius zei:
Tripper zei:
Petrovic zei:

Ik denk dat jij er nogal een geromantiseerd beeld van hebt, zoals veel mensen ook met bv LSD hebben.
Dat het voor jou zo werkt; heel fijn, maar het blijft natuurlijk gewoon een ordinaire drug. Je kunt overal inzichten van krijgen, als je er maar open voor staat.
Ik geloof niet dat het de DMT (of van mijn part LSD) is die voor de inzichten zorgt, jij bent het zelf die door de spirituele reputatie van DMT zich al voorbereidt op een 'geest-verruimende' ervaring. Als je met zo'n zelfde houding naar bijvoorbeeld een goede film kijkt, en er later goed over nadenkt, kun je hetzelfde bereiken.

Ik geef je hier geen gelijk in. Ik denk dat het ook met het middel te maken heeft. (Bijna) niemand zal een spirituele ervaring hebben met alcohol dat te vergelijken is met een spirituele ervaring van DMT of LSD.
Het is net als de films waar je het over hebt, ik heb ook films gezien die mij raken en iets met mij doen, en films die dat totaal niet hebben. Dat hangt heel erg van de film af, en in de andere situatie van de substantie.

Chris Pontius

Badass junkie
Alcohol kan even goed voor bepaald besef zorgen bij mensen hoor. Hoe vaak komt het wel niet voor dat mensen ineens super-emotioneel worden en zich allemaal dingen inzien die ze verkeerd doen? Het middel schikt zich er voor de rest niet voor omdat je bij hoge dosissen het merendeel vergeet. Mensen gebruiken alcohol alleen voor hele andere redenen (9/10x is het puur voor het verdoven) waardoor ze er dus ook met een andere mindset in gaan.
Het ene middel schikt zich er meer voor dan het andere, maar dat maakt een dope nog niet gelijk spiritueel.

edit;

Sterker nog, sommige inheemse stammen gebruiken alcohol voor spirituele doeleinden.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Tripmiddelen zorgen er alleen voor dat als je tot een inzicht komt dat zoiets een mokerslag geeft. Het geeft extra kracht aan dat inzicht. Nuchter had je er ook wel achter kunnen komen.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Petrovic zei:
Tripmiddelen zorgen er alleen voor dat als je tot een inzicht komt dat zoiets een mokerslag geeft. Het geeft extra kracht aan dat inzicht. Nuchter had je er ook wel achter kunnen komen.
Het is inderdaad meestal niet heel veel meer dan common sense. Maar omdat de ervaring van de ontdekking op het moment zelf heel heftig is, lijkt het heel wat.

Lavalamp

Bewuste gebruiker
Ik kan ook "weten" dat roken slecht is, maar toch roken.

Maar op een lsd trip kan ik ervaren (tja hoe zeg je dat?) hoe slecht roken is, op zo'n heftige manier dat ik er plots mee stop.

Ik heb van mijn leven nog geen sigaret gerookt, maargoed, ik denk wel dat inzichten al trippend pragmatischer uit de bus komen dan "common sense" :)

DeeMTee

Heb je al gerookt? Ik vind het niet echt stinken, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
DeeMTee zei:
Heb je al gerookt? Ik vind het niet echt stinken, maar daar zijn de meningen over verdeeld.

Ik vond het ook meevallen, toen een maat het rookte een tijd terug (zelf niet gedaan)

leppeh

Bewuste gebruiker
Misschien was die van mij niet helemaal goed schoongemaakt, maar het smaakte en rook naar verbrande koeienschijt :grin:

DeeMTee

leppeh zei:
Misschien was die van mij niet helemaal goed schoongemaakt, maar het smaakte en rook naar verbrande koeienschijt :grin:
nee, dat heeft niks te maken met hoe het is schoon gemaakt.

Bovenaan