Jij moet helemaal je vieze muil houden want uit jou bakkes komt alleen maar stront.Deranged zei:Ik heb je wel ergere dingen zien doen.
Drientje zei:Anorexia patienten. WTF is dat voor ziekte? En waarom moeten we er met zijn allen voor zorgen dat ze beter worden? Als je niet wil eten, eet dan niet en ga lekker uit mijn zicht niet zitten eten. Stupid.
In de trein een heeeeeeeeeeeeel mager meisje dat met een vieze blik me aankeek toen ik mijn overheerlijke boterham met pindakaas en hagelslag op wou eten. Ik heb hem smaakvol recht voor haar neus opgegeten, fuck you stupid bitch.
Ik ook van jou <3.Deranged zei:Dat had je dan moeten bedenken voor je je met je groter gezicht en kapsel in andermans zaken ging steken. Je hebt er zelf voor gekozen om mijn aandacht op negatieve wijze op je af te roepen en jezelf te laten zien als een nogal belachelijk figuur. Nu ben ik gefascineerd en hoop ik de komende tijd te gaan ontrafelen wat je probleem precies is.
Het is een beetje een mysterie, en daar hou ik wel van. We maken er gewoon iets leuks van.
Drientje zei:Jij moet helemaal je vieze muil houden want uit jou bakkes komt alleen maar stront.Deranged zei:Ik heb je wel ergere dingen zien doen.
Het enige wat ik ooit over anorexia geschreven heb ik dit:
Drientje zei:Anorexia patienten. WTF is dat voor ziekte? En waarom moeten we er met zijn allen voor zorgen dat ze beter worden? Als je niet wil eten, eet dan niet en ga lekker uit mijn zicht niet zitten eten. Stupid.
In de trein een heeeeeeeeeeeeel mager meisje dat met een vieze blik me aankeek toen ik mijn overheerlijke boterham met pindakaas en hagelslag op wou eten. Ik heb hem smaakvol recht voor haar neus opgegeten, fuck you stupid bitch.
Wat zij beschrijft is gewoon paranoia. Of een stukje onzekerheid misschien. Wie zegt dat dat meisje vies keek?Angramar Temenos zei:Wat jij beschrijft is eerder gewoon een kreng.
Exceptional Insight zei:Wat zij beschrijft is gewoon paranoia. Of een stukje onzekerheid misschien. Wie zegt dat dat meisje vies keek?Angramar Temenos zei:Wat jij beschrijft is eerder gewoon een kreng.

Dat is volgens mij niet zo goed , als je je echt alleen voelt , ga je snel geintresseerd geraken in mensen , terwijl 't toch niet "dat" is.supermagneet zei:Maar je kan natuurlijk ook iedereen die je interessant vind gaan versieren![]()
ik doe mijn best zei:als je een relatie hebt,wil je soms wel even alleen zijn.Ben je alleen,zou je best een relatie willen hebben.

ik doe mijn best zei:ja,je kunt niet met en zonder ze
proton zei:heb ook het idee dat al die dames die met honderdduizenden op datingsites staan, op zoek zijn naar een prins op het witte paard met een waslijst aan eisen. Nou, op die manier vind je die prins niet, dat paard is er al lang vandoor...![]()
En tja.... ik rij niet op een paard, maar een oude rooie mazda 323F met van die klapkomplampen....
En zeggen tegen een dame dat je in een "Bassie en Adriaan" auto rijdt zal ook niet echt volle zalen trekken...![]()
Damn, heb ook opklaplampen... en het is verdorie ook nog het model na de bassie en adriaan versie. begin steeds meer dingen te snappenproton zei:...
En zeggen tegen een dame dat je in een "Bassie en Adriaan" auto rijdt zal ook niet echt volle zalen trekken...![]()
Drientje zei:...Ik ben nu 4 jaar vrijgezel...
28 mei 4 jaar.DrippTone zei:Ik hou het niet echt bij maar volgens mij ben ik al weer 2 jaar vrijgezel.![]()
Ja die kleine spelevaar relaties niet meegerekend waarbij je niet verliefd bent maar wel heel sterk tot iemand aangetrokken. Dat duurt dat een maand of misschien twee en dan is het klaar, en je wist van te voren dat het niet lang zou duren. Dan ben ik ook wel twee jaar al vrijgezel.Drientje zei:28 mei 4 jaar.DrippTone zei:Ik hou het niet echt bij maar volgens mij ben ik al weer 2 jaar vrijgezel.![]()
Drientje zei:Ja die kleine spelevaar relaties niet meegerekend waarbij je niet verliefd bent maar wel heel sterk tot iemand aangetrokken. Dat duurt dat een maand of misschien twee en dan is het klaar, en je wist van te voren dat het niet lang zou duren. Dan ben ik ook wel twee jaar al vrijgezel.Drientje zei:28 mei 4 jaar.DrippTone zei:Ik hou het niet echt bij maar volgens mij ben ik al weer 2 jaar vrijgezel.![]()
Als je van het soort bent dat bangbuddies heeft, sla je de spijker op zijn kop?Beanhead zei:Je slaat de spijker op de kop!
ik doe mijn best zei:als je een relatie hebt,wil je soms wel even alleen zijn.Ben je alleen,zou je best een relatie willen hebben.
Aalpoepert zei:Wees blij dat je kan masturberen. Geen vriendin hebben én dan ook nog eens niet kunnen masturberen, dat is pas een hel.
W.F.L. zei:

W.F.L. zei:
endor zei:W.F.L. zei:
Mastru is gewoon bere ! Voor de Belgen die het verstaan.![]()
danny-v zei:Ik kan geen vriendin vinden...
ik doe mijn best zei:spreek gewoon een leuk meisje aan,ook al loop je een blauwtje,je leerd en krijgt wel wat meer ervaring,..en wat maakt het uit,dat je 50x een blauwtje loopt,..er komt een x dat het wel mee zit,..maar ga niet in de kroeg zitten,en dan juist gaan zoeken,..beter zoek het bij sporten,bieb,vrienden enz,..susces