geen relatie

Drientje

DF-koning
Deranged zei:
Ik heb je wel ergere dingen zien doen.
Jij moet helemaal je vieze muil houden want uit jou bakkes komt alleen maar stront.

Het enige wat ik ooit over anorexia geschreven heb ik dit:

Drientje zei:
Anorexia patienten. WTF is dat voor ziekte? En waarom moeten we er met zijn allen voor zorgen dat ze beter worden? Als je niet wil eten, eet dan niet en ga lekker uit mijn zicht niet zitten eten. Stupid.
In de trein een heeeeeeeeeeeeel mager meisje dat met een vieze blik me aankeek toen ik mijn overheerlijke boterham met pindakaas en hagelslag op wou eten. Ik heb hem smaakvol recht voor haar neus opgegeten, fuck you stupid bitch.

Deranged

Badass junkie
Dat had je dan moeten bedenken voor je je met je groter gezicht en kapsel in andermans zaken ging steken. Je hebt er zelf voor gekozen om mijn aandacht op negatieve wijze op je af te roepen en jezelf te laten zien als een nogal belachelijk figuur. Nu ben ik gefascineerd en hoop ik de komende tijd te gaan ontrafelen wat je probleem precies is.

Het is een beetje een mysterie, en daar hou ik wel van. We maken er gewoon iets leuks van.

Deranged

Badass junkie
De wereld is een en al ironie. En vooral ook dit:

I'd like to see you do just fine
but look at what you wear
and the way you cut your hair

I can see by what you carry that you come from Barrytown

Drientje

DF-koning
Deranged zei:
Dat had je dan moeten bedenken voor je je met je groter gezicht en kapsel in andermans zaken ging steken. Je hebt er zelf voor gekozen om mijn aandacht op negatieve wijze op je af te roepen en jezelf te laten zien als een nogal belachelijk figuur. Nu ben ik gefascineerd en hoop ik de komende tijd te gaan ontrafelen wat je probleem precies is.

Het is een beetje een mysterie, en daar hou ik wel van. We maken er gewoon iets leuks van.
Ik ook van jou <3.

Angramar Temenos

Badass junkie
Drientje zei:
Deranged zei:
Ik heb je wel ergere dingen zien doen.
Jij moet helemaal je vieze muil houden want uit jou bakkes komt alleen maar stront.

Het enige wat ik ooit over anorexia geschreven heb ik dit:

Drientje zei:
Anorexia patienten. WTF is dat voor ziekte? En waarom moeten we er met zijn allen voor zorgen dat ze beter worden? Als je niet wil eten, eet dan niet en ga lekker uit mijn zicht niet zitten eten. Stupid.
In de trein een heeeeeeeeeeeeel mager meisje dat met een vieze blik me aankeek toen ik mijn overheerlijke boterham met pindakaas en hagelslag op wou eten. Ik heb hem smaakvol recht voor haar neus opgegeten, fuck you stupid bitch.

Ik denk dat een anorexiapatiente je helemaal niet vies aan zou kijken, de meeste zijn te emotioneel instabiel om vals te doen en haten zichzelf zo erg dat ze dat helemaal niet durven.. Wat jij beschrijft is eerder gewoon een kreng.

endor

Badass junkie
Exceptional Insight zei:
Angramar Temenos zei:
Wat jij beschrijft is eerder gewoon een kreng.
Wat zij beschrijft is gewoon paranoia. Of een stukje onzekerheid misschien. Wie zegt dat dat meisje vies keek?

Dat iemand vies kijkt is geen argument , ik loop over straat met een blik die zegt : ik ben kwaad/woedend.
Maar eigenlijk voel ik me dan goed. Het hangt wel af van welke muziek ik luister.
Maar in 't algemeen kijk ik redelijk boos als ik alleen over straat loop , misschien door de diepe gedachten enzo. :P

supermagneet

Experimenterende gebruiker
Ik ben ook lang eenzaam geweest en wat bij mij hielp is mezelf vol in iets te storten waar ik mezelf helemaal in kan vinden, het was heel moeilijk omdat ik mezelf eerst heelveel bezig hield met het feit dat ik alleen was, als je er op let word je er ook constant mee geconfronteerd en dan voed je de eenzaamheid alleen maar.

Maar je kan natuurlijk ook iedereen die je interessant vind gaan versieren :stoned:

endor

Badass junkie
supermagneet zei:
Maar je kan natuurlijk ook iedereen die je interessant vind gaan versieren :stoned:
Dat is volgens mij niet zo goed , als je je echt alleen voelt , ga je snel geintresseerd geraken in mensen , terwijl 't toch niet "dat" is.
Een relatie aangaan gewoon om de affectie te krijgen , en genegenheid nog te beleven.
Ik spreek uit ervaring , en raad het niemand aan.
Liefde moet je niet zoeken , dat kom je tegen.
Stort je vooral niet op het feit dat je alleen bent.
Ga dingen doen waarmee je mensen leert kennen. :)

endor

Badass junkie
ik doe mijn best zei:
als je een relatie hebt,wil je soms wel even alleen zijn.Ben je alleen,zou je best een relatie willen hebben.

Ja dat gevoel ken ik. :tearsofjoy:
Maar voor nu , ben ik blij vrijgezel te zijn. :rock:

proton

Belezen gebruiker
ff weer ontopic:

ik ben 41, relatie gehad van 10 jaar waarvan 5 jaar getrouwd, daarna 3 jaar single, wel gedate, tijdje met 1 persoon gedate, en dit jaar paar maand relatie gehad.

Weer single dus.... kan mij prima vermaken alleen, doe leuke dingen met vrienden, heb leuke hobby's. Dacht dit jaar weer iemand gevonden te hebben maar ging mis.
Hoor vaak: je bent goed, lief, ziet er leuk uit. Opmerkingen waarom ik na 3 jaar nog single was...
Ja, das een goeie... in mijn relaties, en ook van potentiele "kandidaten" kreeg ik wat er niet goed was om mijn oren, afknapper hier, afknapper daar... en dan betrof het zaken waarvan je zou zeggen: sjees... miereneukerij! (ik eet te snel?!?!)
Je kunt nog zoveel pluspunten hebben, schijnbaar zijn een hoop single vrouwen zo verwend in Nederland dat ze een veels te hoog eisenlijstje hebben...!
Geen wonder dat er 2.5 miljoen singles zijn in NL.... verbitterd? Nee, dat ben ik niet. Gelukkig? Nee, ook niet. Ik weet nu zeker dat ik mijn leven gewoon wil delen met iemand. Na de laatste relatie besef ik dat steeds meer. Happy single ? Nee, ben een TEVREDEN single. Maar mis nog net dat laatste stukje, een maatje.
Ik blijf positief, negatief zijn is zonde, verkeerde energie waar je niks aan hebt. Leef gewoon lekker verder en zie wel wat er op mn pad komt. Probeer bij negatieve zaken, de positieve te vinden (erg handig, verbetert je leven :)).
Oja, ook zoiets, ben zachtaardig van karakter. Schijnbaar is dat te lief voor de dames, schijnbaar willen ze niet al te lief behandeld worden?!
Misschien dat ik daardoor meer vriendinnen in mijn vriendenkring heb dan vrienden.
Is toch te zot voor woorden dat sommigen een lieve vent laten staan en gaan voor eikels die ze bedonderen? Ze blijven vreemde wezen die vrouwen.... :wink:

endor

Badass junkie
Dat is dan zoiets als vrouwen die terug keren naar de man die hun mishandelde?
Tja.. Vrouwen. :wink:

proton

Belezen gebruiker
heb ook het idee dat al die dames die met honderdduizenden op datingsites staan, op zoek zijn naar een prins op het witte paard met een waslijst aan eisen. Nou, op die manier vind je die prins niet, dat paard is er al lang vandoor... :tearsofjoy:
En tja.... ik rij niet op een paard, maar een oude rooie mazda 323F met van die klapkomplampen.... :wink:
En zeggen tegen een dame dat je in een "Bassie en Adriaan" auto rijdt zal ook niet echt volle zalen trekken... :tearsofjoy:

endor

Badass junkie
proton zei:
heb ook het idee dat al die dames die met honderdduizenden op datingsites staan, op zoek zijn naar een prins op het witte paard met een waslijst aan eisen. Nou, op die manier vind je die prins niet, dat paard is er al lang vandoor... :tearsofjoy:
En tja.... ik rij niet op een paard, maar een oude rooie mazda 323F met van die klapkomplampen.... :wink:
En zeggen tegen een dame dat je in een "Bassie en Adriaan" auto rijdt zal ook niet echt volle zalen trekken... :tearsofjoy:
:tearsofjoy:

Axxess

Bewuste gebruiker
proton zei:
...
Damn, heb ook opklaplampen... en het is verdorie ook nog het model na de bassie en adriaan versie. begin steeds meer dingen te snappen :)

Deranged

Badass junkie
Ik denk nog wel een jaar of vier.

En dan waarschijnlijk nog een jaar of twee.

En dan.

Dan zou er wellicht zomaar iets kunnen gebeuren.

Met een ieder, behalve mij.

Drientje

DF-koning
Drientje zei:
DrippTone zei:
Ik hou het niet echt bij maar volgens mij ben ik al weer 2 jaar vrijgezel. :openmouth:
28 mei 4 jaar.
Ja die kleine spelevaar relaties niet meegerekend waarbij je niet verliefd bent maar wel heel sterk tot iemand aangetrokken. Dat duurt dat een maand of misschien twee en dan is het klaar, en je wist van te voren dat het niet lang zou duren. Dan ben ik ook wel twee jaar al vrijgezel.

Beanhead

Badass junkie
Drientje zei:
Drientje zei:
DrippTone zei:
Ik hou het niet echt bij maar volgens mij ben ik al weer 2 jaar vrijgezel. :openmouth:
28 mei 4 jaar.
Ja die kleine spelevaar relaties niet meegerekend waarbij je niet verliefd bent maar wel heel sterk tot iemand aangetrokken. Dat duurt dat een maand of misschien twee en dan is het klaar, en je wist van te voren dat het niet lang zou duren. Dan ben ik ook wel twee jaar al vrijgezel.

-_-

Je slaat de spijker op de kop!

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Aalpoepert zei:
Wees blij dat je kan masturberen. Geen vriendin hebben én dan ook nog eens niet kunnen masturberen, dat is pas een hel.

whahah.. dan heb je ook blijkbaar geen geslachtsorgaan ? dat zou super lullig zijn ja.

Je hebt zelfs mensen die het allebij hebben, male en female.

En dan boven op dat heb je nog mensen met een vriendin en dan nog kunnen masturberen.

Pff dat zijn de helden.. whahah :P

Ik bedoel anno 2010 zijn er 100000 manieren of meiden/mannen te ontmoeten? beetje nadenken :)

T-men

Bewuste gebruiker
danny-v zei:
Ik kan geen vriendin vinden...

"Gast, je moet ook niet zoeken...! Niet meer doen, vrouw-volk merkt dat...
Gewoon je leventje leven, dan loop je haar vanzelf tegen het lijf."

Sprak de gek die 1,5jr geleden via Hyves toevallig aan de klets raakte met een dame die uiteindelijk de vrouw van z'n dromen bleek te zijn en daar over een maand mee gaat samenwonen. En trust me; ik was er eentje van de categorie Happy Single, (juist) niet op zoek.

edit: Topic starten over het niet kunnen vinden van een vriendin is ook wel een beetje -1 hoor... Ook niet meer doen dus! :wink:

unique

Ik denk wanneer je het super graag wilt je het dan misschien onderbewuste teveel opdringt waardoor het geforceerd wordt en je daarom misschien meisjes niet aantrekt.

Dit is maar mogelijkheid. Aangezien er al zoveel gezegt is in dit topic.

jcutter

Badass junkie
En wat nou als er daadwerkelijk een stoot je aanspreekt in de lokale supermarkt? Wat ga je dan terug zeggen? Op een bepaald punt moet jij de leiding nemen.

Vrouwen...

Flameon

Badass junkie
Je moet bij vrouwen DE stap zetten, op het juiste moment. Niet te vroeg en niet te laat. En je moet niet gaan aanklooien met vrouwen die een relatie hebben, dat is het meest funeste van allemaal :P

Volgin

ik doe mijn best zei:
spreek gewoon een leuk meisje aan,ook al loop je een blauwtje,je leerd en krijgt wel wat meer ervaring,..en wat maakt het uit,dat je 50x een blauwtje loopt,..er komt een x dat het wel mee zit,..maar ga niet in de kroeg zitten,en dan juist gaan zoeken,..beter zoek het bij sporten,bieb,vrienden enz,..susces

Je voelt de rode draad wel lopen denk ik. Het "moet" niet persé spontaan, maar dat is het vaak wél. En ik denk dat je, hoe meer je erop focust dat je niemand heb, hoe meer het je dwars gaat zitten. Geniet gewoon van je single-zijn, want als eenmaal elke vrije avond die je hebt opgaat aan je vriendin begin je je weer af te vragen waarom je single zijn zo kut vond.

Natuurlijk wil ik daar niet mee zeggen dat je niks kan doen, je moet de scenario's inderdaad wel opzoeken. In het boek Liefde staat ook dat relaties vaak beginnen in een spontaan moment, ik denk dat er maar weinig relaties zijn die zo ontstaan van Hey, jij ziet er echt leuk uit, wil je een keer wat afspreken? -Ja prima, hihi.

Er moet iets gebeuren, iets wat jullie even in gesprek brengt, of een gezamelijke lach, werkt altijd goed. Daar moet je op doorbouwen want het is natuurlijk niet genoeg. En ja misschien loop je een paar blauwtjes, lekker belangrijk. Beter een paar foutjes waar je van leert dan dat je nooit iemand scoort omdat je bang was een fout te maken.

En kijk inderdaad gewoon (zie quote) op plekken waar je like-minded people gaat vinden. Ik ben ook wel 'ns met een vriend van me mee gegaan naar de verjaardag van zijn vriendin. Had er eigenlijk niet echt zin in, maar toen ik daar was bleek zij best leuke (single-)vriendinnen te hebben. Van het een kwam het ander...

Als je helemaal weg ben van techno bijvoorbeeld, dan weet je van zo'n beetje elk meisje wat op zo'n feest loopt daar ook van houdt. En vice versa.

jcutter

Badass junkie
Gewoon een 9MM kopen. Dan vinden alle chicks je de man, en willen ze je per direct...Of net zo posten zoals ik dat doe :beer:

Bovenaan