ExceptionalInsight zei:
bier zei:
Wat zijn de verschijnselen?
Voor zo ver ik kan vinden is het alleen op ratten en apen getest en zorgt het voor vacuolisatie (het ontstaan van kleine gaatjes gevuld met vloeistof) van de hersenen. Symptomen kan ik niet vinden, maar ik raad je aan om informatie over HPPD te zoeken, ik denk dat wat jij hebt eerder daar naar neigt dan naar Olney's Lesions.
ik had die vlekken ookal een beetje voordat ik iets gebruikte, maar toen waren het eigenlijk alleen groene en roze vlekken. Nu zijn er ook gele, witte, zwarte, paarse, blauwe enz. , het asfalt golft onder me als ik op de fiets zit, of bij het stoplicht sta, ik zie overal een soort 'aura's' om mensen en voorwerpen heen.
Ik heb een tijdje risperdal geslikt, toen merkte ik wel dat die vlekken een stuk rustiger waren, op een gegeven moment waren ze bijna helemaal weg, ik miste ze bijna
Ik ben toen gestopt omdat ik me echt niet goed door die medicijnen voelde, ik had het constant koud, hartkloppingen en op een gegeven moment had ik nog amper de kracht om tanden te poetsen...
Daarna is het een tijdje iets rustiger voor me ogen geweest maar nu komt alles weer terug, het is nu ook anders, ik zie soms bijna niks meer door al die vlekken. Ik heb nu weer een flaschback
Is dat trouwens te verhelpen, dat HPPD? Wat kun je eraan doen?