finger

Snowseals

Experimenterende gebruiker
Wat is precies een finger? Als het goed is is het pure cocaine. Het was een wit staafje iets van 7 cm lang en het was aardig hard.

A

Anonymous

Gast
Deranged keer op keer lukt het je om mij belachelijk hard aan het lachen te maken, me moeder was toevallig in de kamer en keek raar op.

spacekonijn

Badass junkie
BobG zei:
Deranged keer op keer lukt het je om mij belachelijk hard aan het lachen te maken, me moeder was toevallig in de kamer en keek raar op.
vind het ook nogal een voordehand liggend dom grapje ,
meteen 2 replies over dat grapje en er is alweer veelte veel onzin in een topic wat niet in onzin staat

deranged hou daar eens mee op , en nu weer ONTOPIC

melissa

Wijs gebruiker
kan t niet met zekerheid zeggen......
maar t klinkt t zelfde als een bullito....
zo word t geslikt t land in gebracht,t kan ook geperste "rotzooi"zijn :rolleyes:
maar finger heb ik nog nooooooit van gehoord

Psykaholik

Wijs gebruiker
melissa zei:
kan t niet met zekerheid zeggen......
maar t klinkt t zelfde als een bullito....
zo word t geslikt t land in gebracht,t kan ook geperste "rotzooi"zijn :rolleyes:
maar finger heb ik nog nooooooit van gehoord
heyla wie we daar hebben
en alles goed :wave: :wave: :wave:

HDA

Bewuste gebruiker
gisteren op "één" "Het leven zoals het is : Luchthaven toonden ze een kerel die een 40-tal van die zakjes in zijn darmen had zitten...
Hij moest ze zelf uit zijn ontlasting vissen. :grin:

suske

Newbie
HDA zei:
gisteren op "één" "Het leven zoals het is : Luchthaven toonden ze een kerel die een 40-tal van die zakjes in zijn darmen had zitten...
Hij moest ze zelf uit zijn ontlasting vissen. :grin:

die coke wordt in condooms of vingerlingen gepropt en dan slikken maar.
vingerlingen=afgeknipte vingers van hospitaalhandschoenen
wie weet, misschien vandaar 'fingers'
(en ja, die condooms,... die worden natuurlijk eerst gebruikt om te testen of ze wel sterk genoeg zijn natuurlijk. en verder, als er eentje scheurt, ben je eraan voor de moeite)

als je die bulletas uit je eigen schijt moet vingeren???

Mindtravel

Experimenterende gebruiker
k dacht ik zal maar een serieus antwoord geven..

finger is in principe een vinger cocaine, een finger heeft ongeveer de lengte en vorm van een vinger.. alleen het is bijna nooit puur, een finger is bedoelt om puur te zijn en is inderdaad altijd ook hard en compact, maar het is eigenlijk nooit puur, vele mensen denken dat als coke in brok zit of als finger is dat het dan pure coke is, maar het is een kwestie van versnijden en weer laten verklonteren en je hebt brokken of fingers die zwaar versneden zijn met van alles en nog wa

Bovenaan