Feestjes van 8 - 12 uur

Jeller

Badass junkie
gewoon nemen als je moe wordt of combineren met andere dingen vind ik
van te veel mdma wordt je toch maar zombie, beter dit vermijden en met iets anders combineren

ikzelf heb het alleen nog maar met speed en 2c-b gecombineerd en dit was beiden wel ok

Biertje

Bewuste gebruiker
Ik kan er niet eens over nadenken, wanneer bij pakken blablabla

Van te voren 'n bommetje pep 50 mg 70%

200/250/300 mg mdma dr bij... Gaat voor mij wel goed, kater van jewelste, maar dat is om het even.

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
luchtigtoetje zei:
Olijfboompje zei:
luchtigtoetje zei:
ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel :grin:
Snuifje voor ik het feest binnenga, op het feest pilletje droppen en het feest is dan al 4 uur bezig ofzo...

Ik vind het wel chill gaan zo :hearteyes:

ja precies. als je eenmaal gaat bijpakken dan is het hek van de dam! :openmouth:
Ja, dat heb ik gemerkt op Q-base.. :tearsofjoy:

Het enige wat ik nog weet is gezellig, leuk en interessant. :tearsofjoy:

luchtigtoetje

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
Olijfboompje zei:
luchtigtoetje zei:
ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel :grin:
Snuifje voor ik het feest binnenga, op het feest pilletje droppen en het feest is dan al 4 uur bezig ofzo...

Ik vind het wel chill gaan zo :hearteyes:

ja precies. als je eenmaal gaat bijpakken dan is het hek van de dam! :openmouth:
Ja, dat heb ik gemerkt op Q-base.. :tearsofjoy:

Het enige wat ik nog weet is gezellig, leuk en interessant. :tearsofjoy:

hahaha ik kan het me voorstellen. ik heb bodemdrift. Als ik iets eet of drink, moet ik ALLES eten of drinken. En wat het dan is maakt niet uit. Dussuh ja, ik neem nooit veel drugs mee :grin: en heb nooit veel drugs in huis :wink:

Dreuge

Badass junkie
luchtigtoetje zei:
hahaha ik kan het me voorstellen. ik heb bodemdrift. Als ik iets eet of drink, moet ik ALLES eten of drinken. En wat het dan is maakt niet uit. Dussuh ja, ik neem nooit veel drugs mee :grin: en heb nooit veel drugs in huis :wink:

bodemdrift? geen zelf beheersing bedoel je...

heb ik zelf ook wel eens last van :grin:

Olijfboompje

Bewuste gebruiker
luchtigtoetje zei:
Hmmm, nee, dat heb ik niet gelukkig...
Ik ook niet, ik bewaar het bij andere mensen :wink:
Hier ist risicovol om dingen te bewaren :tearsofjoy:

Stel je voor dat mijn kat alles opsnuift :(

luchtigtoetje

Badass junkie
Dreuge zei:
luchtigtoetje zei:

bodemdrift? geen zelf beheersing bedoel je...

heb ik zelf ook wel eens last van :grin:

Ja dat ja :tongueout: ik ben verslavingsgevoelig.

DarkBeatz

Experimenterende gebruiker
Fresh zei:
Ik heb zelf altijd het idee als je bijpakt terwijl het eigenlijk al wegzakt dat je dan nét te laat bent. Effect daaropvolgend is dan minder volgens mij? Of verbeeld ik me dat maar?

Voor 1 of andere reden ga ik elke keer juist veel harder van mn 2e pilletje, ondanks dat ik echt 3u wacht met innemen. Op Q-Base begon ik met een canadeesje (140mg) en 3u later een rood duifje (120mg). Van die rode duif ging ik eigenlijk veel harder als van de canadees, zelfde deze maand gehad met 2 mdma capsules van 120mg.

taeknic

Belezen gebruiker
Afgelopen vrijdag ook relatief vroeg eerste blauwe boompje geklapt, na een tijdje spacen de tweede erbij gemikt, en nog wat kristalletjes, maar als je space eenmaal afneemt, is daar bij mij niet zo veel aan te doen, vervolgens realiseer ik me inderdaad dat ik vrij veel op heb voor mijn 17 jaar / 67kg lichaam, en dan is het de laatste 2 uur wazig hallucineren etc.
Op PRSPCT eergisteren werden de drankflessen boven de bar opeens vibrerende Pringles bussen, de koelbox een tv met een Disney-achtige cartoon, en als ik mijn ogen dichtdeed schoten allerlei onderbewuste impulsen gevisualiseerd voor me langs, rare patronen, kleuren, pianotoetsen die opeens als een slinger voorbij schieten, een raar soort tunnel die eindigde in de zaal waar ik zat, waardoor ik me vervolgens realiseerde dat ik mijn ogen weer open had.

Beetje gemengde gevoelens over, denk dat ik de volgende keer gewoon wat minder neem en later een nakje pep ofzo.

michael1992

Experimenterende gebruiker
taeknic zei:
Afgelopen vrijdag ook relatief vroeg eerste blauwe boompje geklapt, na een tijdje spacen de tweede erbij gemikt, en nog wat kristalletjes, maar als je space eenmaal afneemt, is daar bij mij niet zo veel aan te doen, vervolgens realiseer ik me inderdaad dat ik vrij veel op heb voor mijn 17 jaar / 67kg lichaam, en dan is het de laatste 2 uur wazig hallucineren etc.
Op PRSPCT eergisteren werden de drankflessen boven de bar opeens vibrerende Pringles bussen, de koelbox een tv met een Disney-achtige cartoon, en als ik mijn ogen dichtdeed schoten allerlei onderbewuste impulsen gevisualiseerd voor me langs, rare patronen, kleuren, pianotoetsen die opeens als een slinger voorbij schieten, een raar soort tunnel die eindigde in de zaal waar ik zat, waardoor ik me vervolgens realiseerde dat ik mijn ogen weer open had.

Beetje gemengde gevoelens over, denk dat ik de volgende keer gewoon wat minder neem en later een nakje pep ofzo.

Waarom heb ik dat nog nooit meegemaakt? :confused: Lijkt me leuk een keer. Maar hoeveel moet je dan wel niet op hebben? Denk dat je dan het stadium: spacen met de ogen dicht, gekke bekken trekken en alle zalen ronddwalen al lang gepasseerd bent of niet? :P

DDeeJay

Belezen gebruiker
taeknic zei:

ja die zijn best gevaarlijk he :grin:

ik had er zelf ook 3 op een avond achter me kiezen +/- 550mg
vage avond en weet er nog weinig van

taeknic

Belezen gebruiker
michael1992 zei:
taeknic zei:

Waarom heb ik dat nog nooit meegemaakt? :confused: Lijkt me leuk een keer. Maar hoeveel moet je dan wel niet op hebben? Denk dat je dan het stadium: spacen met de ogen dicht, gekke bekken trekken en alle zalen ronddwalen al lang gepasseerd bent of niet? :P

Ja je moet voor jezelf dan gewoon relatief veel ophebben, en de voorgenoemde verschijnselen komen dan bij mij als het hele euforische gedeelte eraf is en je aan het crashen bent, het spul dwaalt dan nog wel door je systeem en kan dan voor interessante verschijnselen zorgen.

Ik hoorde trouwens ook nog stemmen in de trein op de terugweg.

Bovenaan