Snuifje voor ik het feest binnenga, op het feest pilletje droppen en het feest is dan al 4 uur bezig ofzo...luchtigtoetje zei:ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel![]()
Olijfboompje zei:Snuifje voor ik het feest binnenga, op het feest pilletje droppen en het feest is dan al 4 uur bezig ofzo...luchtigtoetje zei:ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel![]()
Ik vind het wel chill gaan zo![]()
Ja, dat heb ik gemerkt op Q-base..luchtigtoetje zei:Olijfboompje zei:Snuifje voor ik het feest binnenga, op het feest pilletje droppen en het feest is dan al 4 uur bezig ofzo...luchtigtoetje zei:ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel![]()
Ik vind het wel chill gaan zo![]()
ja precies. als je eenmaal gaat bijpakken dan is het hek van de dam!![]()
luchtigtoetje zei:Ja, dat heb ik gemerkt op Q-base..Olijfboompje zei:Snuifje voor ik het feest binnenga, op het feest pilletje droppen en het feest is dan al 4 uur bezig ofzo...luchtigtoetje zei:ik pak nooit bij. komende oud en nieuw wel![]()
Ik vind het wel chill gaan zo
ja precies. als je eenmaal gaat bijpakken dan is het hek van de dam!![]()
Het enige wat ik nog weet is gezellig, leuk en interessant.![]()
luchtigtoetje zei:hahaha ik kan het me voorstellen. ik heb bodemdrift. Als ik iets eet of drink, moet ik ALLES eten of drinken. En wat het dan is maakt niet uit. Dussuh ja, ik neem nooit veel drugs meeen heb nooit veel drugs in huis
![]()
Hmmm, nee, dat heb ik niet gelukkig...luchtigtoetje zei:hahaha ik kan het me voorstellen. ik heb bodemdrift. Als ik iets eet of drink, moet ik ALLES eten of drinken. En wat het dan is maakt niet uit. Dussuh ja, ik neem nooit veel drugs meeen heb nooit veel drugs in huis
![]()
Dreuge zei:luchtigtoetje zei:hahaha ik kan het me voorstellen. ik heb bodemdrift. Als ik iets eet of drink, moet ik ALLES eten of drinken. En wat het dan is maakt niet uit. Dussuh ja, ik neem nooit veel drugs meeen heb nooit veel drugs in huis
![]()
bodemdrift? geen zelf beheersing bedoel je...
heb ik zelf ook wel eens last van![]()
Dreuge zei:ik ook
Fresh zei:Ik heb zelf altijd het idee als je bijpakt terwijl het eigenlijk al wegzakt dat je dan nét te laat bent. Effect daaropvolgend is dan minder volgens mij? Of verbeeld ik me dat maar?
Het einde is nabijluchtigtoetje zei:nou dan weet je in ieder geval wat er komen gaat he![]()
Olijfboompje zei:Het einde is nabijluchtigtoetje zei:nou dan weet je in ieder geval wat er komen gaat he![]()
![]()
Fuck the whales?luchtigtoetje zei:Olijfboompje zei:Het einde is nabijluchtigtoetje zei:nou dan weet je in ieder geval wat er komen gaat he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ftw??
taeknic zei:Afgelopen vrijdag ook relatief vroeg eerste blauwe boompje geklapt, na een tijdje spacen de tweede erbij gemikt, en nog wat kristalletjes, maar als je space eenmaal afneemt, is daar bij mij niet zo veel aan te doen, vervolgens realiseer ik me inderdaad dat ik vrij veel op heb voor mijn 17 jaar / 67kg lichaam, en dan is het de laatste 2 uur wazig hallucineren etc.
Op PRSPCT eergisteren werden de drankflessen boven de bar opeens vibrerende Pringles bussen, de koelbox een tv met een Disney-achtige cartoon, en als ik mijn ogen dichtdeed schoten allerlei onderbewuste impulsen gevisualiseerd voor me langs, rare patronen, kleuren, pianotoetsen die opeens als een slinger voorbij schieten, een raar soort tunnel die eindigde in de zaal waar ik zat, waardoor ik me vervolgens realiseerde dat ik mijn ogen weer open had.
Beetje gemengde gevoelens over, denk dat ik de volgende keer gewoon wat minder neem en later een nakje pep ofzo.
taeknic zei:Afgelopen vrijdag ook relatief vroeg eerste blauwe boompje geklapt, na een tijdje spacen de tweede erbij gemikt, en nog wat kristalletjes, maar als je space eenmaal afneemt, is daar bij mij niet zo veel aan te doen, vervolgens realiseer ik me inderdaad dat ik vrij veel op heb voor mijn 17 jaar / 67kg lichaam, en dan is het de laatste 2 uur wazig hallucineren etc.
Op PRSPCT eergisteren werden de drankflessen boven de bar opeens vibrerende Pringles bussen, de koelbox een tv met een Disney-achtige cartoon, en als ik mijn ogen dichtdeed schoten allerlei onderbewuste impulsen gevisualiseerd voor me langs, rare patronen, kleuren, pianotoetsen die opeens als een slinger voorbij schieten, een raar soort tunnel die eindigde in de zaal waar ik zat, waardoor ik me vervolgens realiseerde dat ik mijn ogen weer open had.
Beetje gemengde gevoelens over, denk dat ik de volgende keer gewoon wat minder neem en later een nakje pep ofzo.
michael1992 zei:taeknic zei:Afgelopen vrijdag ook relatief vroeg eerste blauwe boompje geklapt, na een tijdje spacen de tweede erbij gemikt, en nog wat kristalletjes, maar als je space eenmaal afneemt, is daar bij mij niet zo veel aan te doen, vervolgens realiseer ik me inderdaad dat ik vrij veel op heb voor mijn 17 jaar / 67kg lichaam, en dan is het de laatste 2 uur wazig hallucineren etc.
Waarom heb ik dat nog nooit meegemaakt?Lijkt me leuk een keer. Maar hoeveel moet je dan wel niet op hebben? Denk dat je dan het stadium: spacen met de ogen dicht, gekke bekken trekken en alle zalen ronddwalen al lang gepasseerd bent of niet? :P