SsjMonkeyDBankai
Experimenterende gebruiker
Na 10 jaar tramadol gebruik op en af, op en af, op en af etc je snapt hem nu wel en de laatste 3 jaar minimaal 1 per dag(was altijd veel meer natuurlijk maar ik kreeg het vaak tot 1 verder lukte me niet)ben ik nu 6 dagen sober van de tramadol, dit doe ik onder toezicht van de huisarts en ben bij een psycholoog aangemeld. Ik volg de mindset/boeken/video’s/podcasts van David Goggins en lees zijn boeken Can’t Hurt me en Never Finished. Ik ben altijd wel een sporter geweest maar nu een tandje hoger om me bezig te houden,denk aan lange afstanden hardlopen,ben anders gaan trainen dan dat ik deed kwa krachtsport ook. Voor mijn afkick in de avond gebruik ik Diazepam of Oxazepam. Echter merk ik meteen de volgende dag de afkick van de pammetjes meekomen met de afkick van de tramadol die er nog zit. Overdag slik ik methylfenidaat/ritalinnetjes Maar een ding weet ik wel dit is echt een verschrikkelijke k*t drug en ik ben totaal niet actief op de tramadol. Ik voel(de) me er geweldig op in de beginjaren alleen nu ook namelijk niet meer ookal verhoogde ik de dosis. Ik heb ook vaak in een serotonine syndroom hierdoor gezeten en dat was niet echt om over naar huis te schrijven dit was simpelweg echt gewoon fckn kl*te. Atm zijn mijn urges pretty heavy en ik heb zin om weer tramadol te slikken heb net hardgelopen nu gegeten en eigenlijk wil ik het liefst gewoon gamen op mijn switch of steam deck in me voetenbadje met een lekker tramadolletje in me mik maar dan begint het riddeltje weer van tevoren. Ook mijn vriendin had het bijna uitgemaakt omdat ik helemaal niks doe in het leven geen baan heb alleen maar sport en game en dat heeft voor mij een groot gedeelte met de tramadol te maken gehad. Ik ben nu 27 ze maakt dit namelijk al mee met me sinds ik 23 ben en ze is er klaar mee(ik begon trouwens op me 17/18de ofzo)
Voor iedere(vooral) jonge lezer begin er niet aan want het verpest echt je leven het heeft niet alleen een opioide werking, het is ook een soort van antidepressiva dus het fkt echt met je mind je kan eigenlijk niet meer stoppen. Vroeger ging het makkelijk, nu is het(bijna) niet meer te doen #Stayhard
Voor iedere(vooral) jonge lezer begin er niet aan want het verpest echt je leven het heeft niet alleen een opioide werking, het is ook een soort van antidepressiva dus het fkt echt met je mind je kan eigenlijk niet meer stoppen. Vroeger ging het makkelijk, nu is het(bijna) niet meer te doen #Stayhard
Laatst bewerkt: