Oké thanxZo iets heet tolarantie.
Dat betekend dus dat je misschien moet stoppen met zoveel snuiven dat is het beste. Zo te zien heb je geen moeite ermee om cold turkey te stoppen om het gevoel weer terug tekrijgen. Dagelijks snuiven en een "high" chasen wordt een verslaving dus pas hier goed mee op.Oké thanx
bedankt voor de infoDat betekend dus dat je misschien moet stoppen met zoveel snuiven dat is het beste. Zo te zien heb je geen moeite ermee om cold turkey te stoppen om het gevoel weer terug tekrijgen. Dagelijks snuiven en een "high" chasen wordt een verslaving dus pas hier goed mee op.
Tolerantie bestaat niet, je moet gewoon meer snuiven! (S)Als je al meerdere malen speed hebt gebruikt en je snapt nog steeds niet wat tolerantie betekent, hoe kan dit?
1. OP is 4 jaar.
2. OP heeft een verstandelijke beperking.
3. OP is naief.
4, OP verveelt zich,
Andere redenen kan ik niet bedenken.
Dan ben je alsnog tolereant aangezien je meer nodig hebt.Tolerantie bestaat niet, je moet gewoon meer snuiven! (S)
Nou, ik was het niet van plan ook, hoor! Ik heb al genoeg verslavingen overwonnen, maar ook nog te overwinnen. Ik vind het wel even mooi zo!Dan ben je alsnog tolereant aangezien je meer nodig hebt.
DONT DO: Overgaan naar crystal meth, ok.. speed is in vergelijking juist cafeïne, maar ehh, schadelijker.
Ik zit nu aan maand.. 4 bijna, volgende week.
Ik ervaar, idk.. soms wel iets soms niet. Meer obsessief gedrag in mijn ogen, hele avond aan een project zitten en het moet afzijn zeg maar.
Libido is soms gone, maar soms 100x intenser. Ik gebruik supplementen, die enigzins de side effects volledig hebben laten verdwijnen. (Anxiety, heart beats, blood pressure, vascular, and more.
Ik weet zelfs niet waarom ik half engels/nl type, but.. alright.
Ik zou het in ieder geval niet aanraden. Het maakt je kapot.
Ik vind het altijd schijt irritant als mensen dat doen in het echt 🤣Ik weet zelfs niet waarom ik half engels/nl type, but.. alright.
Jaa, haha. :PNou, ik was het niet van plan ook, hoor! Ik heb al genoeg verslavingen overwonnen, maar ook nog te overwinnen. Ik vind het wel even mooi zo!
Nee, wel al gedaan. Eergisteren bijvoorbeeld. Was wel heeeeell lekkur. Vind dat er soort stigma rond hangt, mensen overdrijven. In de hoeveelheden dat ik nu dagelijks amfetamine gebruik, zou het nog gezonder zijn om crystal meth in kleine hoeveelheden te pakken. :3Ik vind het altijd schijt irritant als mensen dat doen in het echt 🤣
Op het internet kan het wel, behalve het woordje ‘like’ 4x per zin gebruiken. Krijg daar echt kriebels van ☹️
Maar jij bent overgegaan naar meth? Of begrijp ik dat verkeerd
Maar van CM heb je toch ook maar 10 mg nodig ofzo?Jaa, haha. :P
Nee, wel al gedaan. Eergisteren bijvoorbeeld. Was wel heeeeell lekkur. Vind dat er soort stigma rond hangt, mensen overdrijven. In de hoeveelheden dat ik nu dagelijks amfetamine gebruik, zou het nog gezonder zijn om crystal meth in kleine hoeveelheden te pakken. :3
Maar eh, veel te duur.
Klinkt mij in de oren als GHB afkick. De zaken die jij beschrijft zijn voor mij niet de typische benzo afkickverschijnselen. GHB afkick lijkt me ook niet onlogisch na een dergelijke binge met continue bijdoseren..Vandaag de 7e dag dat ik speed snuif achter elkaar. Hier begin ik dan ochtend vroeg mee en eindigt ergens in de avond. In deze 7 dagen ook 2 nachten doorgehaald. Hierbij neem ik ook om de 2 a 3 uurtjes GHB (behalve snachts als ik slaap) en ik blow erbij. Savonds laat neem ik 1mg etizolam en val ik zo in slaap en pak ik wel zeker rond de 6 a 7 uur slaap.. tot nu toe nergens last van gehad, ook geen kater of nare lichamelijke bijwerkingen. Dankzij de GHB krijg ik ook redelijk trek en kan ik wel eten. ook kan ik overdag ook prima focussen op me werk en presteer ik niet minder.
Helaas begonnen vandaag de problemen.. het eerste lijntje vannochtend Viel prima maar de mentale high was afwezig. Focus wel aanwezig maar me geheugen is flink verslechterd. Ik vergeet de hele tijd waarom ik ook alweer een kamer in liep of in de kast keek. Uiteraard is het eerste waar ik aan dacht tolerantie dus maakte ik me lijntjes dikker en snoof ik met kortere tussenpozen. Alsnog bleef het fijne gevoel weg maar de lichamelijk klachten namen ineens heel snel
Toe.. enorm hoge hartslag en trillende handen en koude rillingen. meer snuiven had geen nut had k al snel door maar toch doorgegaan. Normaal onderdrukt de ghb deze klachten moeiteloos maar ook deze werkte niet meer. Gelukkig bleef ik wel honger hebben en heb ik dus wel gewoon voldoende gegeten. Iets na het eten heb ik gelijk nog een goeie dosis GHB gepakt en 1mg etizolam genomen. Hierdoor voel ik me eindelijk weer mens vandaag. Me hartslag is weer normaal en ik kan weer diepe ademen ipv dat oppervlakkig ademen omdat me hele lichaam strak stond week lang.
het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik afkick verschijnselen had van de GHB of Etizolam. Ik kijk het even aan de komende tijd. Maar voorlopig even geen pep meer voor mij.
Ik me lesje voorlopig wel geleerd betreffende de speed.
GHB gebruik is wel meer geworden laatste halfjaar ofso maar op een aantal binges na nooit in de 24/7 patroon gekomen en heb nog steeds genoeg aan dezelfde dosis die ik jaren geleden ook nam. Vannacht ook gewoon diep en aan 1 stuk door goed geslapen tot me wekker. Had na het opstaan wel heel lichtjes dat me handen beetje aan het shaken waren. Kopje koffie genomen, 2,5mg dextroamfetamine, 500mg phenibut en een flink ontbijtje. Heb nu nergens meer last van. Als het GHB ontwenning was had ik denk ik ook niet zo diep kunnen slapen lijkt me, of de 1mg Etizolam heeft me platgelegd maar op basis van GHB ontwenning verhalen die ik lees op dit forum en reddit kun je zelfs met benzo's niet slapen als je in de GHB rebound/ontwenning zit.Klinkt mij in de oren als GHB afkick. De zaken die jij beschrijft zijn voor mij niet de typische benzo afkickverschijnselen. GHB afkick lijkt me ook niet onlogisch na een dergelijke binge met continue bijdoseren..
Hou jezelf een beetje in de gaten, want als het flink heftige afkickverschijnselen worden, zul je de GHB moeten gaan afbouwen.
De speed zal er mijn inziens weinig mee te maken hebben, alleen dat dit je lichaam natuurlijk extra stress geeft.
Ik vrees dat jij mij verkeerd heeft begrepen, ik zeg dat mensen altijd zo "shocked" moeten doen als ze het woordje "ice", of "crystal", of "crystal meth", of "meth", of "..Maar van CM heb je toch ook maar 10 mg nodig ofzo?
Lijkt me zo saai. Het bijpakken is toch wat drugsgebruik zo leuk maakt?
Rustaahhgg!Ik vrees dat jij mij verkeerd heeft begrepen, ik zeg dat mensen altijd zo "shocked" moeten doen als ze het woordje "ice", of "crystal", of "crystal meth", of "meth", of "..you get the point.. als ze dat horen. MAARRR ZEG IK IN MIJN VORIGEE POST.. ik gebruik dagelijks regular speed, de hoeveelheden die ik gebruik zijn zo ongezond.. dat het beter zou zijn zelfs en GEZONDER als ik crystal meth zou doen, en dan maar 1 gram nodig heb voor 2 weken ipv 40 tot 50GR regular speed.
Ik heb geleerd, tegen hem moet je gewoon dominant zijn!Rustaahhgg!
Ik vrees dat jij mij verkeerd heeft begrepen, ik zeg dat mensen altijd zo "shocked" moeten doen als ze het woordje "ice", of "crystal", of "crystal meth", of "meth", of "..you get the point.. als ze dat horen. MAARRR ZEG IK IN MIJN VORIGEE POST.. ik gebruik dagelijks regular speed, de hoeveelheden die ik gebruik zijn zo ongezond.. dat het beter zou zijn zelfs en GEZONDER als ik crystal meth zou doen, en dan maar 1 gram nodig heb voor 2 weken ipv 40 tot 50GR regular speed.
Neem jij even lekker je onsje speed per maand. Kom je ons over een maand vertellen hoe het met je gaat? Ben namelijk reuze benieuwd!Volgens de Jellinek kan je van Meth weldegelijke blijven hersenschade houden, dit heb ik niet echt duidelijk gelezen van speed.
Wat is methamfetamine, tina, crystal meth of ice? | Jellinek
Methamfetamine is een vorm van amfetamine, de effecten lijken hier dan ook sterk op, maar methamfetamine is een stuk krachtiger.www.jellinek.nl
Ik zou persoonlijk liever een onsje speed per maand nemen dan meth in lagere doseringen.
Volgens de Jellinek kan je van Meth weldegelijke blijven hersenschade houden, dit heb ik niet echt duidelijk gelezen van speed.
Wat is methamfetamine, tina, crystal meth of ice? | Jellinek
Methamfetamine is een vorm van amfetamine, de effecten lijken hier dan ook sterk op, maar methamfetamine is een stuk krachtiger.www.jellinek.nl
Ik zou persoonlijk liever een onsje speed per maand nemen dan meth in lagere doseringen.
hoi zijn hier mensen die elke dag speed gebruiken. en hoe ervaar je dat? voel je je nog steeds lekker strak. of ben je inmiddels helemaal imuun. nou ik ben helemaal imuun. nu even een tijdje niks nemen en hopen over een tijdje dat ik me weer lekker voel 😃
bedankt voor tips zo leer je wat dingen bij dankjeJammer is dat he? Tolerantie. Als noob denk je nog wel eens van het ligt zeker aan de kwaliteit van de speed op dit moment? Maar dat is het niet. Je kan wel een poosje door alvorens het begint op te treden. Tolerantie is met name van toepassing op het euforische gevoel dat speed teweeg brengt, in mindere mate voor het oppeppende. Dus het werkt nog wel in die zin dat je repetitief wat zinloze taken blijft ondernemen, maar de echte joy is er dan wel vanaf. Langer doorgaan op die manier leidt tot verdere stapsgewijze aftakeling.
Beste om tolerantie opbouw te voorkomen is om regelmatig pauzes in te lassen van enkele dagen, liefst een week. Ook kan het helpen om de manier van gebruik aan te passen. Als je het altijd nasaal tot je neemt dan kan je overwegen het een keer op te lossen in warme drank (thee). Best kans dat het dan alsnog wat harder binnenkomt. Niet om je op foute gedachten te brengen, maar zo heb ik het zelf vaak gedaan (ik ga al wat jaartjes mee). Maar feitelijk is het natuurlijk niet heel erg verstandig. Ik gebruik over het algemeen dagelijks, met korte tussenpauzes. En ik ben een aantal keren voor langere periode clean geweest. 387 dagen is m'en record (afgelopen jaar tot en met februari dit jaar).
Ik zou daar echt geen gewoonte van maken.Vandaag de 7e dag dat ik speed snuif achter elkaar. Hier begin ik dan ochtend vroeg mee en eindigt ergens in de avond. In deze 7 dagen ook 2 nachten doorgehaald. Hierbij neem ik ook om de 2 a 3 uurtjes GHB (behalve snachts als ik slaap) en ik blow erbij. Savonds laat neem ik 1mg etizolam en val ik zo in slaap en pak ik wel zeker rond de 6 a 7 uur slaap.. tot nu toe nergens last van gehad, ook geen kater of nare lichamelijke bijwerkingen. Dankzij de GHB krijg ik ook redelijk trek en kan ik wel eten. ook kan ik overdag ook prima focussen op me werk en presteer ik niet minder.
Helaas begonnen vandaag de problemen.. het eerste lijntje vannochtend Viel prima maar de mentale high was afwezig. Focus wel aanwezig maar me geheugen is flink verslechterd. Ik vergeet de hele tijd waarom ik ook alweer een kamer in liep of in de kast keek. Uiteraard is het eerste waar ik aan dacht tolerantie dus maakte ik me lijntjes dikker en snoof ik met kortere tussenpozen. Alsnog bleef het fijne gevoel weg maar de lichamelijk klachten namen ineens heel snel
Toe.. enorm hoge hartslag en trillende handen en koude rillingen. meer snuiven had geen nut had k al snel door maar toch doorgegaan. Normaal onderdrukt de ghb deze klachten moeiteloos maar ook deze werkte niet meer. Gelukkig bleef ik wel honger hebben en heb ik dus wel gewoon voldoende gegeten. Iets na het eten heb ik gelijk nog een goeie dosis GHB gepakt en 1mg etizolam genomen. Hierdoor voel ik me eindelijk weer mens vandaag. Me hartslag is weer normaal en ik kan weer diepe ademen ipv dat oppervlakkig ademen omdat me hele lichaam strak stond week lang.
het kan natuurlijk ook zo zijn dat ik afkick verschijnselen had van de GHB of Etizolam. Ik kijk het even aan de komende tijd. Maar voorlopig even geen pep meer voor mij.
Ik me lesje voorlopig wel geleerd betreffende de speed.